|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik wel, jij niet maar jij verdiept je ook niet in bepaalde zaken. |
|
quote: Jij wel en begrijpt het nog niet... |
|
klopt, ik ben nog steeds lerende dux. enuh kom eens online [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 23-01-2002 21:33] |
|
quote: gay.... No meat is sweater |
|
idd.....aarslikker "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Jongens ... houdt het wel gezellig!!! |
|
quote: ga heavy metal luisteren, jij snapt toch niks van black metal. |
|
dat heeft er toch niks mee te maken, ik zeg alleen dat je een aarslikker bent "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: "Jij snapt dat niet, jij mag dat niet luisteren" ... 11.45: restate my assumptions |
|
Bla bla bla... Iemand een pilsje? stoute kinderen krijgen niets... |
|
quote:nee jij wel dan? |
|
als het toch alleen om de teksten gaat kun je net zo goed een boek leze ik snap het niet en ik luister het toch Je moeder. |
|
quote: bal gehakt Trieste gast |
|
quote: Hahahaha nou,gevatte opmerking hoor... triest figuur No meat is sweater |
|
We zijn allemaal metalfans... maakt het dan ene fuk uit of je naar heavy of naar black of naar thrash luister (ik luister naar alle 3 overigens ..) : Neen... dusch Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Mij wel, ik haat heavy en trash metal, en wil er ook niet geidentificeerd mee worden. Bovendien is black metal meer dan alleen maar "vette muziek".. Dat vind ik heel moeilijk uit te leggen, maar als je het veel luistert weet je wel waar ik het over heb. |
|
Blackmetal wordt geluisterd door mensen met een bepaalde instelling, anders zou het je tegen het hoofd stoten, niet? Oorzaak, gevolg, oorzaak. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Nee hoor, ik kan mijn Christen-zijn prima combineren met de antichristelijke oorlogszuchtige ideeen die uit BM voortvloeien. |
|
quote: goed gezegt kerel "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Haat jij ook mensen die naar tHHHHHrash en heavy luisteren? Zoja ? dan heeft u een nieuwe vijand.... En ik luister redelijk vaak naar * misschien niet zo-true, maar aangezien jij het liefst naar dark funeral luisterd zal dat ook wel meevallen * black metal, en ik kan het ook zeer waarderen. Maar ik ben het niet zo eens met de mensen die vinden dat black metal de enige muzieksoort is die op dit forum toegelaten is.... Dusch... Ik, Wil Schuurman |
|
he haalt de woorden uit mn mond!! maarre heavy metal heerscht en kvind dark funeral goed, maar datis geen black metal toch? dat is hyperspeeds metal, dus conclusie ik luister geen black metal "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
klopt! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Heavy Power Thrash black "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Ik word meteen aangevallen op mijn reply op nagash. ik ken nagash persoonlijk dus weet wel wat ie van black metal vind. hij vind er geen ruk aan en luisterd liever heavy metal dus vandaar mijn reply. Black metal is meer dan alleen muziek, het is een manier van leven, een sterke haat, en misanthropische sfeer in de muziek. Bands als dark funeral dimmu etc etc hebben alleen het image van black metal en misbruiken dit om de stoere rockband uit te hangen. maar het heeft geen inhoud geen achterliggende gedachted niks. Het is gewoon een band die spelen om lol te hebben maar verder komt er weinig in hun teksten naar voren. Vergelijk burzum nou eens met dark funeral. je hoort toch duidelijk dat burzum 10000000x meer sfeer heeft. vandaar kan ik bands als Df dimmu cradle marduk GEEN black metal noemen. Dit betekend niet dat je het niet goed mag vinden maar black metal is het niet. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |