|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En TRUE NU-metal dan? Dat is pas een contradictie... |
|
true black metal: goeie opbouw en slechte geluidskwalteit true nu-metal: slechte opbouw en goede geluidskwaliteit true death metal: Je moeder. |
|
Ghehehe ok die zit \ True gothic ... heerschend donker en treurig |
|
agressieve mimespelers is ook een goeie omschrijving Je moeder. |
|
Ik ben True®, dus voor vragen, meel maar!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat je dat van jezelf zegt, zegt al genoeg Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik zou het nie beter kunnen formuleren.. Trieste gast |
|
Ik heb liever goeie black met een slecht geluid, dan slechte black die klinkt als een klok! |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Als je tegen de idealen van de black metal scene bent, luister er dan gewoon niet naar. Jullie vernietigen de black metal scene op deze manier. Ik heb ook ergens op dit forum gelezen van iemand die nargaroth wel cool vond maar die niet achter de idealen van de bm scene stond. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar als Kanwulf dat zou lezen zou hij je waarschijnlijk ter plekke neerschieten. Black metal is geen scene voor zwakkelingen. Als je het niet aan kunt of er tegen bent, blijf er dan gewoon uit de buurt. -------------------------------------------------------------------------------- jah joh, die gast komt helemaal naar mun huis, om me neer te knallen. dus bm is alleen voor sterke mannen??? waarom luister jij er dan naar?? jij bent ook maar een schraal manneke... ps. duxmortem Trieste gast |
|
quote: maar goed dat panzer division maar ene half uurtje duurt No meat is sweater |
|
je kan je brein toch wel gewoon gebruiken zoals het voor je gemaakt is...... black metal is TEGEN jullie... |
|
quote: dus 'wij' zouden geen black metal mogen luisteren?? ik kan veel bm waarderen, alleen wat is daar mis mee?? Moet ik soms alleen naar bm luisteren, ik luister voornamelijk naar death-metal (morbid angel), maar is er dan iets mis het luisteren naar death metal? Trieste gast |
|
quote: ennuh, jullie zijn streng tegen meelopers terwijl jullie in feite zelf de grootste meelopers zijn: een paar muziekmakende lui (toen jij nog een kleutertje was) vonden dat en jullie geloven het blindelings enzo meelopers Je moeder. |
|
quote: pcies, de tijden zijn deels heus wel verandert, het is wel zo dat sommige undergroung bm artiesten een soort 'dodenlijst' hebben... Trieste gast |
|
Sjonge jonge, dit gaat toch helemaal niet meer over muziek ?? Dit gaat puur om 'erbij willen horen' Dikke vette BAH ! |
|
quote: Kan het niet beter uitdrukken... Zeikerds Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote: kheb liever slecht black die klinkt als een klok dan goeie black met een slecht geluid No meat is sweater |
|
ik heb niet gezegd dat je wat voor muziek dan ook niet mag luisteren. |
|
jentje heeft op zich nog wel gelijk ook. black metal is 'bah'. het is vies, goor, smerig, lelijk en maximaal negatief. |
|
quote: Grow up!! En liefst snel! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ban? No meat is sweater |
|
quote: gek dat zo een reeks aan negativiteit zulke mooie muziek kan creëeren. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-12-2001 17:13] |
|
PowerMetal is true ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |