IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : TRUE BLACK METAL Vorige pagina | Volgende pagina
schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 12-12-2001 17:15 by schaambaard Profiel van schaambaard

ik zou black metal geen 'mooie' muziek willen noemen, tenzij je dimmu etc black metal zou noemen, maar dat is weer iets heel anders.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2001 17:09 schreef schaambaard het volgende:
jentje heeft op zich nog wel gelijk ook.
black metal is 'bah'. het is vies, goor, smerig, lelijk en maximaal negatief.

Klote nu moet ik dit verhaal de 2e keer tikken aangezien mijn IE vastkaaide maar allee ...

Mijn nick is JENJE, dus zonder T ...
Maak die fout nooit weer !!

Nu mijn mening over al die ideologie achter de black metal.
Er word zo veel om oorlog geroepen, maar ik denk dat die mensen absoluut niet door hebben wat een full scale oorlog allemaal met zich mee brengt. Praat maar eens met je grootouders over hoe het was, en zeg dan maar eens dat jij graag oorlog wilt, om een ander geloof uit te roeien.
Praten over übermeschen en superieur zijn aan andere mensen word alleen gedaan door rascisten, extremistische gelovigen en mensen met een psychische aandoening.
Waar horen de BM-ers dan bij ?
Bij groep twee.
Op dit moment vind al die praat om black metal erg irritant. Het staat op het zelfde niveau als Jehova's aan je deur en Hare Krishna's op het station.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 17:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2001 17:15 schreef schaambaard het volgende:
ik zou black metal geen 'mooie' muziek willen noemen, tenzij je dimmu etc black metal zou noemen, maar dat is weer iets heel anders.


ik luister dus naar bijvoorbeeld darkthrone of burzum omdat ik hun nummers "mooi" vind. ik hou van de gitariffs, melodielijnen etc. het is dus echt kunst voor mij!


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 12-12-2001 17:31 by schaambaard Profiel van schaambaard

'Het staat op het zelfde niveau als Jehova's aan je deur en Hare Krishna's op het station.'

Dit is niet waar. Wij proberen onze muziek uit te leggen. Het gros begrijpt het niet en vind black metal 'gewoon mooie muziek' en ons zieke geesten. Op zich is dat niet raar als je je ogen dichthoud en blind je eigen idealen volgdt.

Ik kan me niet herrineren dat wij als jehova's onze muziek bij jullie door de strot probeerden te rammen.

Black metal is GEEN muziek. Het is ideologie en sterke wil ge-uit in 'muziek'.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-12-2001 17:34 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 12 december 2001 17:31 schreef schaambaard het volgende:
Black metal is GEEN muziek. Het is ideologie en sterke wil ge-uit in 'muziek'.


Jawohl mein Herr, Heil Schaambaard... Zeverventje


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2001 17:31 schreef schaambaard het volgende:
'Het staat op het zelfde niveau als Jehova's aan je deur en Hare Krishna's op het station.'

Dit is niet waar. Wij proberen onze muziek uit te leggen. Het gros begrijpt het niet en vind black metal 'gewoon mooie muziek' en ons zieke geesten. Op zich is dat niet raar als je je ogen dichthoud en blind je eigen idealen volgdt.

Ik kan me niet herrineren dat wij als jehova's onze muziek bij jullie door de strot probeerden te rammen.

Black metal is GEEN muziek. Het is ideologie en sterke wil ge-uit in 'muziek'.

Je ontkracht je eigen verhaal.
Je probeert ons weer te overtuigen hoe goed BM wel niet is.
En aangezien deze discussie hier de laatste tijd constant bezig is, vind ik het het wel hetzelfde. Ik word keer op keer geconfronteerd met een ideologie die mij niet aanstaat, maar elke keer begint men er toch over .. ring a bell ??


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-12-2001 17:38 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 december 2001 17:31 schreef schaambaard het volgende:
'Het staat op het zelfde niveau als Jehova's aan je deur en Hare Krishna's op het station.'

Dit is niet waar.

welles, lees alle topics nog maar es door

quote:
Wij proberen onze muziek uit te leggen.

wanneer beginnen jullie dan?

quote:
Het gros begrijpt het niet en vind black metal 'gewoon mooie muziek' en ons zieke geesten.

raar he? misschien toch maar eens bij jezelf gaan denken waarom

quote:
Op zich is dat niet raar als je je ogen dichthoud en blind je eigen idealen volgdt.

jah daar moet je true voor zijn om dat te kunnen

quote:
Ik kan me niet herrineren dat wij als jehova's onze muziek bij jullie door de strot probeerden te rammen.

nomaals, lees es wat topics door

quote:
Black metal is GEEN muziek.

welles

quote:
Het is ideologie en sterke wil ge-uit in 'muziek'.

dus het is WEL muziek jah

genoeg gezeken voor vandaag, kusjah?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-12-2001 17:40]


Je moeder.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 17:47 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 12 december 2001 17:38 schreef Jenje het volgende:
Je ontkracht je eigen verhaal.
Je probeert ons weer te overtuigen hoe goed BM wel niet is.
En aangezien deze discussie hier de laatste tijd constant bezig is, vind ik het het wel hetzelfde. Ik word keer op keer geconfronteerd met een ideologie die mij niet aanstaat, maar elke keer begint men er toch over .. ring a bell ??


Ik weet niet of het je is opgevallen, maar degenen die hier steeds weer over beginnen zijn voornamelijk dezlfde als die zich eraan storen. Over je eigen verhaal ontkrachten gesproken..
Verder probeert de heer schaambaard jullie niet te overtuigen hoe "goed" black metal wel niet is (walgelijk concept trouwens, black metal staat boven dit soort frivoliteiten), hij probeert slechts in jullie bekrompen schedels te krijgen wat het is, aangezien uit de meeste posts hier blijkt dat het merendeel geen flauw idee heeft waar ze het over hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 12-12-2001 17:49]


SCUM FUCK


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-12-2001 17:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

sommige mensen hebben andere interesses, loop nou niet weer de jehova uit te hangen aub



Je moeder.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 12-12-2001 17:52 by Creepieboy Profiel van Creepieboyhttp://www.cu2.nl/creepieboy

Ok uhm, ik kan hier niet echt over mee praten, sinds ik geen flikker weet van Black metal, behalve dat ik sommige muziek in het BM genre wel kickuh vind, persoonlijk gaat mijn smaak meer naar de heavy/power/speed metal..
anyway..

Duckmortem, jij vind dat wij niet 'troe' genoeg zijn? Je wilt ons uitleggen wat BM is..(volgens mij gewoon muziek met een sterke eigen mening om 't maar bot te zeggen, nogmaals ik weet er niet veel vanaf, dit is mijn kijk op BM), maar het lukt je niet om het uit te leggen..
je vind het hier niet 'troe' genoeg..

Wat doe je hier dan? Waarom doe jij dan nog moeite om het ons uit te leggen? We snappen het duidelijk dus niet En jij vind het niet troe genoeg..ga weg dan ofzo? Van mij mag je blijven, maar dat zou ik doen als ik in jou positie stond!

PS: Volwassen genoeg voor je Duckey??? hmmm????


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar degenen die hier steeds weer over beginnen zijn voornamelijk dezelfde als die zich eraan storen.

Wie begint er nu weer dan ?
quote:
(walgelijk concept trouwens, black metal staat boven dit soort frivoliteiten), hij probeert slechts in jullie bekrompen schedels te krijgen wat het is

Kortom: wij zijn dom, jij bent slim.
Dat vonden/vinden de volgende mensen ook:
- Osama Bin Laden
- de Paus
- Adolf Hitler
- Alle leiders van rascistische organisaties
Deze mensen hebben toch allemaal ongelijk gekregen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-12-2001 17:55 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ik wor hier nogal moe van...al dat blackmetal dit blackmetal dat...pleur toch allemaal een eind op, en geniet van de muziek die je leuk vind. Ga geen andere mensen lastig vallen...dat komt me nu echt de strot uit....en geloof mij ik heb best wel een vette strot...die heel wat kan hebben maar dit word echt irritant.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat probeer ik die mensen hier nu al een paar dagen duidelijk te maken.
Maar ik word dan alleen maar teogeschreeuwd over dat ik het niet snap en dat ik BM onwaardig ben.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 18:00 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 12 december 2001 17:52 schreef Creepieboy het volgende:
Ok uhm, ik kan hier niet echt over mee praten, sinds ik geen flikker weet van Black metal, behalve dat ik sommige muziek in het BM genre wel kickuh vind, persoonlijk gaat mijn smaak meer naar de heavy/power/speed metal..
anyway..

Duckmortem, jij vind dat wij niet 'troe' genoeg zijn? Je wilt ons uitleggen wat BM is..(volgens mij gewoon muziek met een sterke eigen mening om 't maar bot te zeggen, nogmaals ik weet er niet veel vanaf, dit is mijn kijk op BM), maar het lukt je niet om het uit te leggen..
je vind het hier niet 'troe' genoeg..

Wat doe je hier dan? Waarom doe jij dan nog moeite om het ons uit te leggen? We snappen het duidelijk dus niet En jij vind het niet troe genoeg..ga weg dan ofzo? Van mij mag je blijven, maar dat zou ik doen als ik in jou positie stond!

PS: Volwassen genoeg voor je Duckey??? hmmm????


Effe 1 ding waar ik op in wil gaan: iedereen loopt maar te lullen over true en niet true. Ik gebruik dit woord echter vrijwel nooit. Die zogenaamde "discussie" (voor zover je dat woord kunt gebruiken op dit forum) hebben jullie dus gewoon zelf gecreëert.
Errug grappig hoe men hier zichzelf aan het lullen kan houden...gooi een vonkje in het vat en het blijft wel fikken.


SCUM FUCK


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 18:05 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 12 december 2001 17:53 schreef Jenje het volgende:
Wie begint er nu weer dan ?

Kortom: wij zijn dom, jij bent slim.
Dat vonden/vinden de volgende mensen ook:
- Osama Bin Laden
- de Paus
- Adolf Hitler
- Alle leiders van rascistische organisaties
Deze mensen hebben toch allemaal ongelijk gekregen.



Dit is jouw conclusie. En betreffende het feit dat alle bovengenoemden ongelijk hebben gekregen: dit is niet waar. Ze zijn allemaal in de kiem gesmoord omdat ze idealen hadden die men niet als "correct" beschouwde. Dit is heeft verder niks met gelijk of ongelijk te maken.

(NB: dit betekent dus niet dat ik het met alle bovengenoemde personen eens ben, ik wijs u alleen even op een onjuistheid in uw uitspraak)


SCUM FUCK


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 12-12-2001 18:07 by Creepieboy Profiel van Creepieboyhttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 12 december 2001 18:00 schreef Duxmortem het volgende:
gooi een vonkje in het vat en het blijft wel fikken.

Ja en jij bent de brandstof!! om maar ff slim te doen


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 12-12-2001 18:08 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 12 december 2001 17:55 schreef skullfuck het volgende:
ik wor hier nogal moe van...al dat blackmetal dit blackmetal dat...pleur toch allemaal een eind op, en geniet van de muziek die je leuk vind. Ga geen andere mensen lastig vallen...dat komt me nu echt de strot uit....en geloof mij ik heb best wel een vette strot...die heel wat kan hebben maar dit word echt irritant.
hmm... ik neem die true-onzin met een grote korrel zout!


No regrets and no remorse...


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 12-12-2001 18:13 by schaambaard Profiel van schaambaard

quote:
Op 12 december 2001 17:53 schreef Jenje het volgende:
Kortom: wij zijn dom, jij bent slim.
Dat vonden/vinden de volgende mensen ook:
- Osama Bin Laden
- de Paus
- Adolf Hitler
- Alle leiders van rascistische organisaties
Deze mensen hebben toch allemaal ongelijk gekregen.



als je de heer Christus nou eens aan dat rijtje toevoegd staat het wat completer, de paus zelf is slechts een klein tandwiel.

Deze mensen hebben geen ongelijk gekregen maar zijn verbannen uit de menselijkheid door 'politiek correcte' democraten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 18:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2001 18:05 schreef Duxmortem het volgende:
Dit is jouw conclusie. En betreffende het feit dat alle bovengenoemden ongelijk hebben gekregen: dit is niet waar. Ze zijn allemaal in de kiem gesmoord omdat ze idealen hadden die men niet als "correct" beschouwde. Dit is heeft verder niks met gelijk of ongelijk te maken.

(NB: dit betekent dus niet dat ik het met alle bovengenoemde personen eens ben, ik wijs u alleen even op een onjuistheid in uw uitspraak)

Die namen die ik genoemd heb, waren alleen maar ter illustratie.
Het gaat om het belachelijke feit dat er dus mensen zijn die blijkbaar vinden dat de enen mensen meer of minder 'waard' is dan een ander.
Dat is een volledig zieke gedachte die ook erg in die zogenaamde BM-ideologie zit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
als je de heer Christus nou eens aan dat rijtje toevoegd staat het wat completer, de paus zelf is slechts een klein tandwiel.

I agree !
quote:
Deze mensen hebben geen ongelijk gekregen maar zijn verbannen uit de menselijkheid door 'politiek correcte' democraten.

Zie mijn respons op Dux's post. ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-12-2001 18:20]


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 12-12-2001 18:25 by schaambaard Profiel van schaambaard

ik vind het gevaarlijk om alle mensen gelijke waarden en rechten te geven. zo creeer je slechts kopieen van stukken mensenvlees. de wil om te leren of te doen word ermee vernietigd. EN mensen zijn niet gelijk. dus gelijke rechten kan je niet geven.

en die oorlogen van vandaag zijn dus positief (conclusie) resultaat van deze politiek correcte democratie?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2001 18:25 schreef schaambaard het volgende:
ik vind het gevaarlijk om alle mensen gelijke waarden en rechten te geven. zo creeer je slechts kopieen van stukken mensenvlees. de wil om te leren of te doen word ermee vernietigd. EN mensen zijn niet gelijk. dus gelijke rechten kan je niet geven.

en die oorlogen van vandaag zijn dus positief (conclusie) resultaat van deze politiek correcte democratie?

Individualiteit komt niet uit je rechten en plichten, dat komt uit de manier hoe jij die toepast en hoe jij je leven invult.
Meeste oorlogen in de wereld zijn veroorzaakt door verschil in ras en geloof.
Daarmee zie je maar weer dat de hele BM-ideologie precies hetzelfde is als alle andere geloven/ideologiën. Ze kunnen de anderen geloven/ideologiën niet uitstaan, dus moeten ze dood.
Het heeft maar één voordeel, op deze manier roeien we de hele mensheid uit, en kan de planeet weer verder ontwikkelen en herstellen van de schade die de mens heeft gedaan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-12-2001 18:29 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Voor de volledigheid:

quote:
Wie begint er nu weer dan ?

Kortom: wij zijn dom, jij bent slim.
Dat vonden/vinden de volgende mensen ook:
- Osama Bin Laden
- de Paus
- Adolf Hitler
- Alle leiders van rascistische organisaties
- Jenje



Wel consequent blijven he. Als je dan toch met lijstjes gaat beginnen... (zou ik persoonlijk niet doen, maar ja).

D'r wordt weer een hoop poep gepraat over black metal merk ik. Maar dat is niet erg, want het juiste materiaal ligt toch wel in m'n CD kastje en verder weet ik wel wie ik er wèl over kan benaderen.

Duxmortem verspilt z'n tijd. Vraag je af waarom je hier bent. Een flinke, goede discussie over black metal opzetten kan niet, dat moge duidelijk zijn. Dit komt omdat men in staat is tot ca. 10 seconden rationeel denken per dag, en daarna houdt het op .

Ik gebruik zwaremetalen.com dan ook vooral als sociale metal-omgeving omdat ik daar behoefte aan heb, wissel wat grappen uit, drink een biertje, heb het gezellig en af en toe een filosofische spin-off. Leuk toch?


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 12-12-2001 18:33 by schaambaard Profiel van schaambaard

'Het heeft maar één voordeel*, op deze manier roeien we de hele mensheid uit, en kan de planeet weer verder ontwikkelen en herstellen van de schade die de mens heeft gedaan.'

hebben we 9 paginas nodig gehad om het eens te worden......

*doel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2001 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tegen Dwaallicht:
Waarom vind jij het nodig om mij met mensen uit die lijst te vergelijken ?
Mij maakt het niet uit wat mensen luisteren, ik hoef niet zonodig een oorlog tegen het christendom te voeren.
Aangezien je het verder niet onderbouwt, en je verschuilt achter een tekst als "Ik weet wel met wie ik moet praten", vat ik het op als een scheldwoord van een kleuter, gewoon om toch wat terug te zeggen.



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen