IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : TRUE BLACK METAL Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2001 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het is Jenje .. zonder T
Fijn dat je het inziet


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-10-2001 19:36 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 9 oktober 2001 19:47 schreef Nachtvorst het volgende:
en verklaarde hij de liefde aan Ares, maar dat werd me iets te vunzig

Vies ventje toch, die nachtvorst.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2001 19:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hij vindt die black metal mannetjes natuurlijk zo lekker, daarom is hij true


Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 10-10-2001 19:53 by Nachtvorst Profiel van Nachtvorsthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

haha, wat een loze, schijnheilige topic begint dit te worden

ik vind hem ook ff steeds minder interessant worden( zal wel mede door mij komen, weet ik wel zeker ) dus dit zal mijn laatste post worden op dit topic, tenzij het ooit nog een hoger niveau krijgt hier, hehe

nog wel f dit:BLACK METAL IS OORLOG!

posers (moderators inbegrepen
)
BM:

[Dit bericht is gewijzigd door Nachtvorst op 10-10-2001 19:54]



Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 10-10-2001 19:59 by Nachtvorst Profiel van Nachtvorsthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

Jentje: Ik zal me voortaan iets inhouwe, maar je moet wel ff weten dat Ares een goede vriend van mij is, en ik hem voor de grap de huid vol zat te schelden.

hehe

okeej, dat moest ik ff kwijt.



Ares
Usericon van Ares
Posted 10-10-2001 20:03 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 10 oktober 2001 19:59 schreef Nachtvorst het volgende:
Jentje: Ik zal me voortaan iets inhouwe, maar je moet wel ff weten dat Ares een goede vriend van mij is, en ik hem voor de grap de huid vol zat te schelden.

hehe

okeej, dat moest ik ff kwijt.

Hij lult uit zijn nek, ik ken die gast helemaal niet!


Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 10-10-2001 20:08 by Nachtvorst Profiel van Nachtvorsthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

weeeheeeeeheeeeeeeeee!

Alex pest mij Jentje! moderate hem ook!!!



Ares
Usericon van Ares
Posted 10-10-2001 20:12 by Ares Profiel van Ares

whatever, back on topic zou ik zeggen


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 20:54 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 20:08 schreef Nachtvorst het volgende:
weeeheeeeeheeeeeeeeee!

Alex pest mij Jentje! moderate hem ook!!!



In je vorige post had je het erover dat je alleen nog zou antwoorden als het niveau hoger zou worden, lijkt me dat je nu zelf het niveau aardig naar beneden aan het halen bent!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-10-2001 21:04]


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2001 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als jij eerst drie posts lang mensen loopt uit te schelden, zie ik het verschil niet meer.
Ik hoop dat je je nu wat voorichtiger uitdrukt, zonder meteen mensen aan te vallen en te beledigen. Iedereen is hier welkom, maar dat moet je niet misbruiken.

Veel plezier hier verder nog !


Zw@rtkapje
Usericon van Zw@rtkapje
Posted 10-10-2001 21:30 by Zw@rtkapje Profiel van Zw@rtkapje

quote:
Op 7 oktober 2001 20:11 schreef GkuA het volgende:
jaja...jullie willen de natuur dus een handje helpen in feite, nou, hoeveel zwakkeren heb je vandaag al uitgemoord?

nou ja...ten eerste kun jij helaas niet bepalen wat mensen voor muziek luisteren...ten tweede...als je het nou eens zo bekijkt: iemand is pas sterk als diegene de zwakkeren accepteert en helpt !
en...als die mensen spiritueel zo sterk zijn, zouden ze mensen met andere denkbeelden toch wel aankunnen, toch?

of..lul ik nu uit mijn nek, heb hier niet echt lang over nagedacht...


Nee je lult helemaal niet uit je nek: je kunt het verhaal dat duzmortem schreef over BM vergelijken met een boek van een religie, zoals de bijbel, koran, enz.
Het kan op allerlei manieren geinterpreteerd worden en meestal krijg je van de extreme interpretaties oorlog, daar hoef ik gezien de huigige situatie denk ik geen voorbeeld van te geven.
sorry dat ik blackmetal nu vergelijk met een religie terwijl het tegen religies is.
Als je vindt dat de muziek te soft wordt, luister dan naar de true BM bands die er vast nog genoeg zijn.
Just screw'em all, focus on the


You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess !


kakker
Usericon van kakker
Posted 12-10-2001 0:06 by kakker Profiel van kakkerhttp://www.salaciousgods.com

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een mongolen!!!!!!
WHAHAHAAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-10-2001 0:25 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

kep erg gelachen om dit topic......DAMN!!


Suck my piss


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2001 9:04 by FireFox Profiel van FireFox

Dit wordt steeds waziger
goede vrienden die elkaar de huid volschelden,tja


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-10-2001 20:39 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

Heil,

Dit wordt mijn laatste post over dit topic. Ik heb geprobeerd mijn standpunt duidelijk te maken. In sommige gevallen is dit gelukt, maar in de meeste niet. Sommige dingen had ik misschien inderdaad wel een beetje duidelijker kunnen formuleren. Ook had ik een aantal dingen misschien beter voor me kunnen houden. Nou goed, als mensen eindeloos over dit soort kleine foutjes blijven doorzeiken weet ik ook meteen wat ik aan ze heb:niks! Door dit topic weet ik nu ook meteen met welke mensen je een serieuse discussie kunt voeren en welke meteen in de verdediging schieten zodra het wat serieuser wordt. En voor eens en altijd: BLACK METAL IST KRIEG!!!! Stay true!!

Wotan Mit Uns

Duxmortem

p.s.
Nachtvorst, is die ares echt een vriend van je?? Hmzz.....


SCUM FUCK


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-10-2001 15:08 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 7 oktober 2001 19:51 schreef Duxmortem het volgende:
...
True black metal is tegen zwakheid. De underground bm scene staat voor kracht, haat en intolerantie (zoals akhenaten het zo mooi weet te brengen). Het is ook vrij logisch. In de hele natuur gaat het zo: de zwakken moeten sterven opdat de sterken kunnen overleven. De natuur kent ook geen ethiek. Christendom staat voor zwakheid. Christendom gaat er vanuit dat de mens zwak is. Ze verschuilen zich maar achter hun god en vernietigen alles in naam van hem. Black Metal is een oorlogsverklaring aan christendom (en alle andere godsdiensten natuurlijk ook)en alles wat zwak is
. ...
duxmortem


Ik heb het verhaal ok maar is gelezen en ik moet zegge dat er waarheid in zit.

Zoals Varg Vikernis zei:

-"The strong over the weak is not extreme at all. In fact I think it is quite obvious. If you look at
animal life, the weak animals die. If some animal is weak, the pack will eat him. The weak shall die and give room to the strong, the new stronger individual. Of course, children are weak - when they are children. But of course they will go strong. Old people are weak when they are old, and
when they are ill I would encourage them to just walk into the woods and die."

-"Everbody grows weak. And I will as well unless I die before I grow weak. But we have a very good example in Paganism, just on this, because Odin himself got weak; he got sick. And instead of dying of disease and lying in a bed for some years, he hanged himself. Now that is how we shall be."

Met allebei de punten ben ik volledig eens.



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-10-2001 15:42 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Volgens mij ben ik absoluut niet true en een poser van hier tot ginter op black metalgebied. En ik ben ook heel zwak dus dat zal de reden wel zijn denk? Wat een gelul is is het toch van die black metallers, je zou bijna denken dat ze stommer zijn dan punkers

Op 7 oktober 2001 19:51 schreef Duxmortem het volgende:

quote:
Als je tegen de idealen van de black metal scene bent, luister er dan gewoon niet naar. Jullie vernietigen de black metal scene op deze manier. Ik heb ook ergens op dit forum gelezen van iemand die nargaroth wel cool vond maar die niet achter de idealen van de bm scene stond. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar als Kanwulf dat zou lezen zou hij je waarschijnlijk ter plekke neerschieten. Black metal is geen scene voor zwakkelingen. Als je het niet aan kunt of er tegen bent, blijf er dan gewoon uit de buurt.


Ik heb maar besloten de neppe black metal te blijven luisteren, dan wordt die trieste zooi tenminste uitgeroeid


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2001 15:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Black metal is muziek geinspireerd op culturen die duizenden jaren oud zijn, en op filosofieën die te maken hebben met Macht en Kracht.

Daar is niets stoms aan. Leer eens wat verder te kijken dan letterlijke betekenissen van woorden (sterk en zwak heeft niets te maken met hoe goed je handje kunt drukken). Probeer eens een CD van Burzum te luisteren (een keer of 10) en denk er eens over na (lees de teksten!!) en kom dan eens terug. *zucht* af en toe word ik moe van mensen die zo snel aankomen met hun mening...

'huh huh die black metal is ook stom met hun gelul van sterk en zwak'... nee, _jij_ bent stom omdat je niet verder kan kijken dan je neus lang is.

En als je zelf vindt dat je een poser bent, waarom denk je dan dat je iets nuttigs hebt te zeggen op het gebied van black metal? Blijkbaar denk je dat, want anders had je hier niet gepost.

Moeilijk he, je hersencellen gebruiken? Kom op kerel (tenminste... in je profiel noem je jezelf 'Sander'), je hebt ze niet voor niets gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-10-2001 15:55]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2001 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 oktober 2001 15:54 schreef Dwaallicht het volgende:
*zucht* af en toe word ik moe van mensen die zo snel aankomen met hun mening...

'huh huh die black metal is ook stom met hun gelul van sterk en zwak'... nee, _jij_ bent stom omdat je niet verder kan kijken dan je neus lang is.


Kerel wat lul jij nou slap, van jou mag iemand die niet 100% "true" is (volgens jouw maatstaven ook nog eens een keer) niet naar blackmetal luisteren. Jij kijkt niet verder dan het kleine gebied van de blackmetal, meeste hier vinden het ook leuk om andere sferen muziek te luisteren, en hebben ook geen enkel probleem ermee dat andere die soort muziek niet waarderen.
Dus als iemand hier niet ver voor zich uitkijkt en snel zijn menig klaar heeft (bijv. dood aan nepmetal, wat is dat nou voor k*tuitspraak) dan bij JIJ het.
Laat mensen nou eens lekker voor hun mening uitkomen, en zeg er iets zinnigs over, zo niet ga dan lekker Sesamstraat kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-10-2001 16:02]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2001 16:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Kerel wat lul _jij_ nou slap. Nooit heb ik gezegd dat iemand niet naar bepaalde muziek mag luisteren (ga maar op zoek naar m'n postings). Verder weet jij mijn muzieksmaak duidelijk niet, dat varieert van Autechre tot King Crimson, van Pink Floyd tot Slayer, van Dead Can Dance tot Black Sabbath. Hoe KOM je erbij dat ik alleen naar black metal zou luistereN?

Ik vind het niet erg als anderen black metal niet waarderen, ik vind het erg als ze er domme dingen over gaan zeggen.

Je moet eens wat beter uit je doppen kijken voordat je conclusies over mij trekt. Dat doe ik toch ook niet bij jou...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2001 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 oktober 2001 16:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het niet erg als anderen black metal niet waarderen, ik vind het erg als ze er domme dingen over gaan zeggen.



Zeg dan zelf ook geen domme dingen ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2001 16:22 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Sorry, nou wordt-ie helemaal mooi. Ik zeg bij mijn weten geen domme dingen. Jij bent degene die nog steeds vooroordelen over mij heeft, en die denkt dat ik vind dat anderen niet naar bepaalde muziek mogen luisteren. Dat hoef ik niet te pikken hoor. Ik laat me daar een beetje door jou de les lezen, het moet niet gekker worden...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-10-2001 16:33 by FireFox Profiel van FireFox

ow hier gaan we weer...ting..round 3


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2001 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoezo ?
Ik vind nou niet dat jij echt vriendelijke dingen hier uitspuugt, er komen hier mensen vanuit elke muziek stijl en levens overtuiging, en ik weet zeker dat je er een fiks aantal beledigt hebt (bijvoorbeeld met opemerking als : "Christendom staat voor zwakheid. Christendom gaat er vanuit dat de mens zwak is" )
En ik vind de hele oorlogsverheerlijking nou ook niet echt intelligent overkomen.

Maar je hoeft je van mij niks aan te trekken hoor. Ik hoop alleen dat je wat meer respect voor anderen gaat tonen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-10-2001 16:38]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2001 16:43 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hehehe ronde 3 inderdaad.

Jenje, als ik niet intelligent overkom dan is dat niet mijn probleem (kan me niet schelen hoe ik overkom). Als mijn posts niet intelligent zijn, moeten er makkelijk afdoende tegenargumenten te leveren zijn. En over het christendom ben ik niet vriendelijk inderdaad. Maar 'niet vriendelijk' is wat anders dan 'dom'. En mijn ideeën over 'respect' zijn ook bekend, ik vind dat je dat niet zomaar krijgt.
Ik probeer op een intelligente manier te disucssiëren en scheld niet. Verder hoef ik mij niet dom te laten noemen. Genoeg, dacht ik zo, volgens mij is het wel duidelijk.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen