|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb jij dan ook last van anorexia???? Niets van te zien bij je Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik gebruik ongeveer zo'n doos van 20 goedkope frikandellen van de aldi en een doosje mini snackjes per week. Is dat al een frikandellenfilie of moet ik nog ff verder trainen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zijn wij broers van elkaar????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
alweer honger zometeen lekker een enorme vracht kip naar binnen werken Je moeder. |
|
quote: Geen idee. Ik weet alleen dat ik zonder schaamte een paar dagen kan leven op dat soort voer als ik geen zin heb om te koken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Junkie XXL uhuhuh. |
|
woei, lekker 2 beste plakken kipfilet in de pan en wat röstirondjes vandaag even geen groente, heb de hele week al gezond gegeten hehe Je moeder. |
|
quote: +1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Lukt mij ook wel maar na een paar dagen begin ik me verrot te voelen van binnen en heb ik echt behoefte aan fruit en groente Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik ga altijd enorm ruften dan. Echt heel goor |
|
quote: Een echte man Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Valt 6 dagen in de week italiaans(pasta pizza lasagne) ook onder een eetstoornis? Ik lust niet veel anders. Gelegenheids satanist |
|
quote: Ik heb de afgelopen twee weken vier avonden voer van de snackbar gevreten. Was achteraf misschien ook wat teveel van het goede, maarja |
|
quote: Nee. Dat valt gewoon onder 'het zijn van een zeikerd'. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-01-2007 18:33] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou zeg! Maarja ik denk wel dat je gelijk heb, maar ik ben ook ernom eenzijdig wat voedsel betreft. Zal we tussen mijn oren zitten (zit er toch nog iets!) maarja. |
|
je moet ook "leren" eten.. betje zelfde met bier.. in het begin is het misschien niet zo lekker.. maar hoevaker je het probeerd, des te beter het word... Als je dat dus met dingen doet die je niet lust, en hiervan telkens 1 of 2 happen nemen bijvoorbeeld, kan het best zijn dat je het over een tijdje best lekker vind. Tenminste.. dat heb ik.. kan ook zijn dat ik zo vreemd ben ofzo |
|
Ik eet elke dag een oven pizza en een hele metworst. Against God and Government |
|
Je hoort gewoon te eten wat de pot schaft. Ik moest vroegâh gewoon aan tafel blijven zitten tot ik mijn bord leeg had. Geen gezeik van 'dat lust ik niet' en nu lust ik vrijwel alles. (behalve al die rare prutteldingen waar de man van mn ma mee aan komt, maar ook die eet ik braaf op tenzij ik moet kotsen.) Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb denk ik wel een eetstoornis atm, maar waarschijnlijk veroorzaakt door medicatie. Ik eet weinig, heb amper een hongergevoel en kom toch gestaag 1 kilo per week aan. Prima zo [gezeik begint natuurlijk wanneer ik stop met deze pillen... ]. |
|
Ik vreet ook echt alles, er is niks wat ik niet lust. Against God and Government |
|
quote: Hmm dat kan gevaarlijk worden.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Heb nu alweer zin in een patatje oorlog met extra uitjes en een frikandel speciaal Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |