|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Als nood oplossing net maar komkommer op haha Het is de lichtinval ;') |
|
Wacht maar tot dat je straks éénzaam voelt. |
|
Meh, ik ben blij dat ik er geen last van heb.. Ik eet heel veel maar blijf gewoon dun(en ik kots t niet uit) |
|
Iemand ooit 's meegedaan met een frikandellen-eetwedstrijd? Ik 3 keer, mijn record ligt nu op 15 frikandellen in een uur. Daarna voel je je pas echt klote... |
|
Valt het eten van 8 boterhammen op werk (zittend IT werk) en hierna nog hongerig zijn ook onder een eetstoornis? "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
Neen, dat valt onder verveling. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Oow argus verslaat je wel.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Oh, tja is weer vrijdag hé.. "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Laat hem zich dit jaar aanmelden bij de wedstrijd hier bij de plaatselijke snackbar! Maakt ie nog kans opeen geldprijsje en eeuwige roem! http://www.eetwedstrijd.nl Maar nog ff wachten tot dat je je kan aanmelden. |
|
http://youtube.com/watch?v=pnZ8dt2W7Lc Eerste deel van een reeks filmpjes hierover.. Arg, het eerste wezentje weegt maar 39 kilo |
|
signature |
|
Ik kreeg vanavond de hik terwijl ik mijn diner aan het nuttigen was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mijn nicht wordt ook maar niet 'beter'. Ondertussen al 4 (of 5?) jaar in zo'n centrum. Woog op het diepte punt 33 kilo bij 1.65. Heel erg naar om te zien. |
|
hoe oud is ze? signature |
|
23 geloof ik. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 19-02-2011 0:31] mental |
|
quote: Oh oh, waarschijnlijk ga je dan binnenkort dood. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee, ik ben net onkruid, dat vergaat ook niet. mental |
|
Misschien als je iets anders bereid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat lijkt me inderdaad wel een juiste benaming voor jou, Ment0l. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Zelfkennis. mental |
|
quote: wellicht ligt het ook aan de op-voeding signature |
|
quote:Het lijkt nu eindelijk beter te gaan. Weer thuis, gewicht weer 'gezond' en bezig met leuke dingen in 't leven. Al is ze nog (lang) niet helemaal genezen. Nare ziektes, die eetstoornissen. |
|
quote:Wat is er met deze held gebeurd eigenlijk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |