IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Eetstoornissen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-12-2006 14:16 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 11:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ken 't. Zelf 2 jaar noodgedwongen in een kliniek 'gewoond'. Ben gaan werken uit geestelijk pijnende verveling.
En een kamer heb je echt niet zo 1-2-3 heb ik wel gemerkt.

Het heeft natuurlijk weinig nut dit alles te weerleggen met de dame in kwestie, maar de kerel ervan is toch een maat van je? Probeer via hem de plank voor haar kop weg te halen?

Veel succes ermee iig.
Dat gaat niet.. liefde heeft hem dusdanig verblind dat er niets meer te verbouwen valt. Als ik m,n linkervoet over de drempel zet, hoort hij niets meer van mij.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-12-2006 19:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 9:10 schreef grindcore het volgende:
Das ist?


Frikandellen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-12-2006 12:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 26 december 2006 9:50 schreef Slechtheid het volgende:
Grindcore, fake een depressie met onreeele angststoornissen en je krijgt misschien Zyprexa voorgeschreven. Daar waar ik ALTIJD ZOVEEL kan eten als ik wil en per definitie NUL gram aankom, hoef ik nu helemaal niet veel te eten om SNEL VEEL aan te komen.

Wel erbij sporten, anders 'zet' 't zich te geconcentreerd af [pens, reet].


Zyprexa is een antipsychoticum en met faken kom je niet heel erg ver. Beetje misplaatst dit, niet?

Gewoon eten wat de pot schaft.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-12-2006 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb honger .. is dat ook een stoornis?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-12-2006 13:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 december 2006 13:03 schreef Jenje het volgende:
Ik heb honger .. is dat ook een stoornis?


het is iig geen aidsstoornis.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-12-2006 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi, kan ik die afstrepen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-12-2006 13:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Volgens mij heeft mijn tante ook een eetstoornis, wat een vetzak.

Haha.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-12-2006 15:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Obesitas ja? Hip man!


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-12-2006 15:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 december 2006 13:10 schreef skullfuck het volgende:
het is iig geen aidsstoornis.


hehe dat is als je aids hebt maar het aids niet goed werkt?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2006 15:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2006 12:58 schreef skullfuck het volgende:
Zyprexa is een antipsychoticum en met faken kom je niet heel erg ver. Beetje misplaatst dit, niet?

Gewoon eten wat de pot schaft.
Wordt ook bij depressies voorgeschreven, dus faken zal ws niet aan de orde zijn.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-12-2006 15:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Naar alle waarschijnlijkheid.


Suck my piss


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 27-12-2006 20:34 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

zyprexa wordt voorgeschreven bij psychose, manie,onrust, schizofrenie en tics. depressieviteit kan door gebruik van zyprexa worden versterkt.


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2006 13:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee kan ik niet zeggen. Het omgekeerde juist.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-12-2006 15:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2006 15:18 schreef stigma het volgende:
Obesitas ja? Hip man!


Nou, ik denk nog niet dat het officieel is.

Maar wel vét hip.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2006 15:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zeker bij gamende kids. Leve de Wii.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2006 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja de gameconsole ramt het vreten in hun smoel. Denk eerder dat de ouders hun taak niet uitvoeren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2006 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2006 13:28 schreef Schaep het volgende:
Volgens mij heeft mijn tante ook een eetstoornis, wat een vetzak.

Haha.


obees


signature


PuttPutt^^
Usericon van PuttPutt^^
Posted 28-12-2006 19:40 by PuttPutt^^ Wijzig reactieProfiel van PuttPutt^^Quote dit bericht

Ik ken een meisje die naar mijn idee anorexia (''Ana ?'') heeft, ze is té dun voor haar lengte, eet te weinig, heeft geen geld mee voor eten, gooit haar eten altijd weg, valt vaak flauw tijdens gym etc etc.
Maar zij doet het meer voor de aandacht, want ze weet zelf wel dat ze niet dik is, maar ze vind het heerlijk om te zeggen:''' Ik ben dik''. En dan wij dan zeggen''Nee, dat ben je niet''. Maarja, ik vind het zelf lelijk ook, ik ben ook niet de dunste, maar boeiend, ik waai niet weg xP.En ik zou het écht niet volhouden om elke dag op een onbespoten blaadje sla te teren...


[img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2006 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

O


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-12-2006 19:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2006 19:40 schreef PuttPutt^^ het volgende:
Ik ken een meisje die naar mijn idee anorexia (''Ana ?'') heeft, ze is té dun voor haar lengte, eet te weinig, heeft geen geld mee voor eten, gooit haar eten altijd weg, valt vaak flauw tijdens gym etc etc.
Maar zij doet het meer voor de aandacht, want ze weet zelf wel dat ze niet dik is, maar ze vind het heerlijk om te zeggen:''' Ik ben dik''. En dan wij dan zeggen''Nee, dat ben je niet''. Maarja, ik vind het zelf lelijk ook, ik ben ook niet de dunste, maar boeiend, ik waai niet weg xP.En ik zou het écht niet volhouden om elke dag op een onbespoten blaadje sla te teren...


En op dezelfde dag als mij geboren..dat is een + punt


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2006 1:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 december 2006 19:40 schreef PuttPutt^^ het volgende:
Ik ken een meisje die naar mijn idee anorexia (''Ana ?'') heeft, ze is té dun voor haar lengte, eet te weinig, heeft geen geld mee voor eten, gooit haar eten altijd weg, valt vaak flauw tijdens gym etc etc.
Maar zij doet het meer voor de aandacht, want ze weet zelf wel dat ze niet dik is, maar ze vind het heerlijk om te zeggen:''' Ik ben dik''. En dan wij dan zeggen''Nee, dat ben je niet''. Maarja, ik vind het zelf lelijk ook, ik ben ook niet de dunste, maar boeiend, ik waai niet weg xP.En ik zou het écht niet volhouden om elke dag op een onbespoten blaadje sla te teren...

als je sla bespoten is lukt het dan wel?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-12-2006 4:12 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 1:16 schreef ElitE het volgende:
als je sla bespoten is lukt het dan wel?


Dan is ie zwaarder he, meer maagvulling


PuttPutt^^
Usericon van PuttPutt^^
Posted 29-12-2006 19:59 by PuttPutt^^ Wijzig reactieProfiel van PuttPutt^^Quote dit bericht

quote:
Op 28 december 2006 19:45 schreef Smoochy het volgende:
En op dezelfde dag als mij geboren..dat is een + punt
??????


[img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img]


PuttPutt^^
Usericon van PuttPutt^^
Posted 29-12-2006 20:01 by PuttPutt^^ Wijzig reactieProfiel van PuttPutt^^Quote dit bericht

Nee, ook niet als ie bespoten is xD, ik houd niet van sla...


[img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-12-2006 20:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jij bent wel het type dat zich laat bespuiten of niet?


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen