|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:idd |
|
snappen jullie mannen dan dat we niet alles aan ons uiterlijk doen om er goed uit te zien voor de mannen.. nee dat doen we voor onszelf.. want geef toe: de meeste mannen vinden mager niets en make up ook niet. Toch willen we afvallen en doen we make-up op. Het draait om het eigen zelfbeeld van de vrouw. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Helemaal waar... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
(offtopic: hey Sharteeltje!!!!! ) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Nee, dat snappen we niet. Wij begrijpen namelijk niet wat reden een vrouw kan hebben om zich al die ongemakken aan te doen, buiten het vastkrijgen van een zo goed mogelijke partner. Waarschijnlijk omdat meiden de enige redenen zijn waarom venten een poging doen om er toonbaar uit te zien. |
|
quote: Natuurlijk heeft dat veel met jullie zelfbeeld te maken, dat is ook één van de redenen waarom ik eigenlijk niet val voor "perkiloishetgoedkoper"-sminkdozen: onbewust besef ik gewoon dat die zichzelf niet genoeg waarderen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Als jij nog moet leren dat mannen en vrouwen niet overal hetzelfde over denken heb je nog een lange weg te gaan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is dat zo ? |
|
quote: (nog offtopicer) Hey meid!! Alles goed? Lang geleden dat ik je nog eens gesproken heb.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik besef dat wel, maar toch ben ik nog zo naif om proberen te begrijpen hoe/wat vrouwen denken. Zonder twijfel ga ik dat nog ooit moeten opgeven. |
|
quote: Herstel: dat snap JIJ niet.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
[daar hebben we een ander topic voor] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 18-09-2003 11:30] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Ik ga daar niet de enige in zijn hoor. |
|
quote: yep, ofwel doen ze het om héél hard te "vissen" wa dan ook eigenlijk weer op grote onzekerheid wijst,...nu ja, ieder doet zijn ding maar....maar dat superslank/mager moet er uit: dat is een fout schoonheidsideaal...als je zo'n aanleg hebt van nature: fijn, dan is het ook mooi, anders ...je merkt vaak snel wanneer een vrouw slank is/afvalt van nature tegenover eentje die streng gelijnd heeft...zoek bij de laatste de kont maar eens , nah ja als ze dan tenminste niet zo gek zijn om bovenop dat weinig eten nog es hard te trainen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-09-2003 11:31] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *beseft plots dat ie verschillende meiden met complexen kent* |
|
quote: Ik heb het al verschillende keren gezegd: zolang een man/vrouw maar in proportie is, is alles in orde.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik zou daar aan toevoegen: als een man/vrouw zich goed voelt over zichzelf straalt die persoon dat ook af, want daar gaat het in dit topic ook om: anorexia- e n bullemialijders voelen zich niet goed. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Neu, ze kafferen op alles en iedereen. |
|
quote:Hmmm...ik wil niet breder worden, ik wil meer gewicht hebben! En dat trainen werkt niet hoor, alleen m'n schouders worden breder (boogschieten ) |
|
quote: Hmmm volgens mij maken vrouwen zich vaker mooi om kritiek van andere vrouwen te vermijden dan om mannen iets moois te laten zien. De mannen vinden het meestal al goed al vrouwen mooie borsten of een kontje hebben, maar als er ergens een vetrimpeltje ofzo te zien is hoor je veel andere vrouwen er al schande over spreken... Zenial |
|
Wat de een dik vind vind de ander slank of mollig en nog een ander vind dat weer dun... WAT IS NOU DIK Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik stoor me niet zo vaak aan eten. HAHA. this user is dead |
|
quote: Als iemand moeite krijgt om zich vlot voort te bewegen, dan is ie dik.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Of als hij of zij uit zijn/haar huis getakeld moet worden door de brandweer, omdat ze niet meer door hun eigen voordeur passen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |