IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Eetstoornissen Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:07 schreef Midnight het volgende:
Het gaat er effe niet om of ze een vent willen of niet (waren betrekken kerels het altijd op zichzelf? ) het gaat erom dat ze zelf een 'distorted selfimage' hebben. Wat jij ziet is niet hetzelfde als wat jij ziet. En met termen als 'wie wil er nou een visgraat als vriendin' sla je eventjes totaal de plank mis.


Daar heb je wel een punt. M'n ex was ook al veel te mager, en als ik dan zegde "je bent niet dik", "er mogen gerust enkele kilootjes bij", dan kreeg je van die antwoorden van "ik ben wel dik", " mannen begrijpen dat niet",enz...
Aangenaam is anders.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 18-09-2003 11:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:09 schreef campske666 het volgende:
Daar heb je wel een punt. M'n ex was ook al veel te mager, en als ik dan zegde "je bent niet dik", "er mogen gerust enkele kilootjes bij", dan kreeg je van die antwoorden van "ik ben wel dik", " mannen begrijpen dat niet",enz...
Aangenaam is anders.
idd


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-09-2003 11:12 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

snappen jullie mannen dan dat we niet alles aan ons uiterlijk doen om er goed uit te zien voor de mannen.. nee dat doen we voor onszelf..

want geef toe: de meeste mannen vinden mager niets en make up ook niet. Toch willen we afvallen en doen we make-up op. Het draait om het eigen zelfbeeld van de vrouw.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-09-2003 11:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 september 2003 11:12 schreef Midnight het volgende:

Het draait om het eigen zelfbeeld van de
vrouw.


Helemaal waar...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-09-2003 11:14 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

(offtopic: hey Sharteeltje!!!!! )


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:12 schreef Midnight het volgende:
snappen jullie mannen dan dat we niet alles aan ons uiterlijk doen om er goed uit te zien voor de mannen.. nee dat doen we voor onszelf..

want geef toe: de meeste mannen vinden mager niets en make up ook niet. Toch willen we afvallen en doen we make-up op. Het draait om het eigen zelfbeeld van de vrouw.


Nee, dat snappen we niet. Wij begrijpen namelijk niet wat reden een vrouw kan hebben om zich al die ongemakken aan te doen, buiten het vastkrijgen van een zo goed mogelijke partner.
Waarschijnlijk omdat meiden de enige redenen zijn waarom venten een poging doen om er toonbaar uit te zien.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2003 11:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:12 schreef Midnight het volgende:
snappen jullie mannen dan dat we niet alles aan ons uiterlijk doen om er goed uit te zien voor de mannen.. nee dat doen we voor onszelf..

want geef toe: de meeste mannen vinden mager niets en make up ook niet. Toch willen we afvallen en doen we make-up op. Het draait om het eigen zelfbeeld van de vrouw.

Natuurlijk heeft dat veel met jullie zelfbeeld te maken, dat is ook één van de redenen waarom ik eigenlijk niet val voor "perkiloishetgoedkoper"-sminkdozen: onbewust besef ik gewoon dat die zichzelf niet genoeg waarderen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-09-2003 11:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 september 2003 11:16 schreef campske666 het volgende:
Waarschijnlijk omdat meiden de enige redenen zijn waarom venten een poging doen om er toonbaar uit te zien.
Als jij nog moet leren dat mannen en vrouwen niet overal hetzelfde over denken heb je nog een lange weg te gaan


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:27 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:25 schreef Gunman het volgende:
...dat die zichzelf niet genoeg waarderen.


Is dat zo ?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-09-2003 11:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 september 2003 11:14 schreef Midnight het volgende:
(offtopic: hey Sharteeltje!!!!! )


(nog offtopicer)
Hey meid!! Alles goed? Lang geleden dat ik je nog eens gesproken heb..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:26 schreef helmet het volgende:
Als jij nog moet leren dat mannen en vrouwen niet overal hetzelfde over denken heb je nog een lange weg te gaan


Ik besef dat wel, maar toch ben ik nog zo naif om proberen te begrijpen hoe/wat vrouwen denken. Zonder twijfel ga ik dat nog ooit moeten opgeven.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-09-2003 11:28 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:16 schreef campske666 het volgende:
Nee, dat snappen we niet. Wij begrijpen namelijk niet wat reden een vrouw kan hebben om zich al die ongemakken aan te doen, buiten het vastkrijgen van een zo goed mogelijke partner.
Waarschijnlijk omdat meiden de enige redenen zijn waarom venten een poging doen om er toonbaar uit te zien.


Herstel: dat snap JIJ niet....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-09-2003 11:29 by Midnight Profiel van MidnightQuote dit bericht

[daar hebben we een ander topic voor]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 18-09-2003 11:30]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:28 schreef Midnight het volgende:
Herstel: dat snap JIJ niet....


Ik ga daar niet de enige in zijn hoor.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2003 11:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:27 schreef campske666 het volgende:
Is dat zo ?

yep, ofwel doen ze het om héél hard te "vissen" wa dan ook eigenlijk weer op grote onzekerheid wijst,...nu ja, ieder doet zijn ding maar....maar dat superslank/mager moet er uit: dat is een fout schoonheidsideaal...als je zo'n aanleg hebt van nature: fijn, dan is het ook mooi, anders ...je merkt vaak snel wanneer een vrouw slank is/afvalt van nature tegenover eentje die streng gelijnd heeft...zoek bij de laatste de kont maar eens , nah ja als ze dan tenminste niet zo gek zijn om bovenop dat weinig eten nog es hard te trainen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-09-2003 11:31]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:31 schreef Gunman het volgende:
...zoek bij de laatste de kont maar eens ...


*beseft plots dat ie verschillende meiden met complexen kent*


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-09-2003 11:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 september 2003 11:31 schreef Gunman het volgende:
yep, ofwel doen ze het om héél hard te "vissen" wa dan ook eigenlijk weer op grote onzekerheid wijst,...nu ja, ieder doet zijn ding maar....maar dat superslank/mager moet er uit: dat is een fout schoonheidsideaal...als je zo'n aanleg hebt van nature: fijn, dan is het ook mooi, anders ...je merkt vaak snel wanneer een vrouw slank is/afvalt van nature tegenover eentje die streng gelijnd heeft...zoek bij de laatste de kont maar eens , nah ja als ze dan tenminste niet zo gek zijn om bovenop dat weinig eten nog es hard te trainen.


Ik heb het al verschillende keren gezegd: zolang een man/vrouw maar in proportie is, is alles in orde..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2003 11:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:43 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb het al verschillende keren gezegd: zolang een man/vrouw maar in proportie is, is alles in orde..

Ik zou daar aan toevoegen: als een man/vrouw zich goed voelt over zichzelf straalt die persoon dat ook af, want daar gaat het in dit topic ook om: anorexia- e n bullemialijders voelen zich niet goed.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:46 schreef Gunman het volgende:
anorexia- e n bullemialijders voelen zich niet goed.


Neu, ze kafferen op alles en iedereen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-09-2003 11:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 10:00 schreef ghoulliette het volgende:
maar jij kunt er wat aan doen, door te gaan trainen bijvoorbeeld. Door spiermassa zul je breder worden.

Hmmm...ik wil niet breder worden, ik wil meer gewicht hebben! En dat trainen werkt niet hoor, alleen m'n schouders worden breder (boogschieten )


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-09-2003 12:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 september 2003 11:16 schreef campske666 het volgende:
Nee, dat snappen we niet. Wij begrijpen namelijk niet wat reden een vrouw kan hebben om zich al die ongemakken aan te doen, buiten het vastkrijgen van een zo goed mogelijke partner.

Hmmm volgens mij maken vrouwen zich vaker mooi om kritiek van andere vrouwen te vermijden dan om mannen iets moois te laten zien. De mannen vinden het meestal al goed al vrouwen mooie borsten of een kontje hebben, maar als er ergens een vetrimpeltje ofzo te zien is hoor je veel andere vrouwen er al schande over spreken...


Zenial


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 18-09-2003 13:08 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Wat de een dik vind vind de ander slank of mollig en nog een ander vind dat weer dun...

WAT IS NOU DIK


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-09-2003 13:15 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik stoor me niet zo vaak aan eten. HAHA.


this user is dead


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2003 13:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 13:08 schreef Hagal het volgende:
Wat de een dik vind vind de ander slank of mollig en nog een ander vind dat weer dun...

WAT IS NOU DIK

Als iemand moeite krijgt om zich vlot voort te bewegen, dan is ie dik....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 18-09-2003 13:17 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Of als hij of zij uit zijn/haar huis getakeld moet worden door de brandweer, omdat ze niet meer door hun eigen voordeur passen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen