|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik heb ook nogal de neiging om die wc eend te steken daar waar de zon niet schijnt. Normale eenden zijn me altijd te snel af. |
|
Ja het moet altijd extremer he, zo'n wc eend is leuk natuurlijk maar op een gegeven moment ook geen uitdaging meer, dus dan maar een emmer. Wel groen he, want anders kun je het net zo goed niet doen. |
|
Dat lijkt me logisch. EETSTOORNIS! Een blauwe emmer dat gaat niet, dat snap EETSTOORNIS! zelfs ik nog! Even voor de duidelijkheid, je brengt EETSTOORNIS! de groene emmer zelf EETSTOORNIS! in toch hoop ik? (vet ontopic ) Subtiel kamerolifantje |
|
[eetstoornis] Jazeker! [/eetstoornis] |
|
Dat is toch wel prettig om te horen. Want dat lijkt me toch wat te ver gaan. Dan verlies ik mijn eetlust voor een lange tij denk ik en dan heb ik een eetstoornis. huhuhhuhjaaaaaaaaaahaaaaa! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: geen idee, heb iig nog steeds honger, blijf aan het vreten Je moeder. |
|
Woah! Echt waar? Dat móet wel Lintworm zijn!!! *gniffel* Subtiel kamerolifantje |
|
1? meer! hm, hoe zal lintworm smaken? mwah. vast als het eten van gisteren. hoewel, dat was erg goed te doen even naar de plee met een vork! Je moeder. |
|
@ Burzum & stigma. |
|
ik heb gvd een vreetkick! |
|
weet iemand hoe je het snelst op gewicht komt |
|
quote: Laat je zwanger maken door een enorme neger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
laat ik dat antwoord op lijstje hebben En waarschijnlijker ben ik de neger die iemand zwanger moet maken [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 25-12-2006 14:09] |
|
quote: Nou als je eerst nog op gewicht moet komen ben je in ieder geval niet een enorme neger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daarom heb ik ook gepost met de vraag hoe |
|
En daar heb je toch ook een goed antwoord op gekregen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hoe je een enorme neger wordt? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Volg het FRNK-dieet. |
|
Das ist? |
|
Grindcore, fake een depressie met onreeele angststoornissen en je krijgt misschien Zyprexa voorgeschreven. Daar waar ik ALTIJD ZOVEEL kan eten als ik wil en per definitie NUL gram aankom, hoef ik nu helemaal niet veel te eten om SNEL VEEL aan te komen. Wel erbij sporten, anders 'zet' 't zich te geconcentreerd af [pens, reet]. |
|
depressie coming up (zie godver topic) |
|
Ja ik las 't. Godverdomme zeg, ze weten wel hoe ze iemands feestdagen compleet kunnen verneuken. |
|
het ligt aan het feit dat zij niet door hebben wat voor impact het heeft. Geestelijk en lichaamlijk. Ik heb gemerkt dat men te makkelijk denkt aan het ontkomen van dit soort problemen. Uitspraken zoals: "dan ga je toch werken?!" en "Je heb zo een kamer of een huis" zijn ondertussen dooddoeners geworden #1. En mocht je ooit in dezelfde situatie komen zoals ik (god hebbende van niet) ga dan niet werken! Je neemt je probs mee naar je werk. Bewust en onbewust. Ga anders vrijwilligerswerk doen waar je niet zoveel hoef te doen. |
|
Ik ken 't. Zelf 2 jaar noodgedwongen in een kliniek 'gewoond'. Ben gaan werken uit geestelijk pijnende verveling. En een kamer heb je echt niet zo 1-2-3 heb ik wel gemerkt. Het heeft natuurlijk weinig nut dit alles te weerleggen met de dame in kwestie, maar de kerel ervan is toch een maat van je? Probeer via hem de plank voor haar kop weg te halen? Veel succes ermee iig. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |