|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: achter de eetstoornis huist vaak een enorme personnlijkheidstoornis...(dsmIV, mooi boek). |
|
Eet stoornissen nee, bier stoornis ja, ik moet zeggen dat het wel boller word rond en om de pensstreek Against God and Government |
|
Fuck, ben je nu helemaal een wandelende zak botten .. |
|
quote: Dat zeggen ze allemaal! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aan de sondevoeding!! (Mag ik dat doen? Zou ik echt hip vinden ) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Same here.... weekje opnamens van 9 tot 10, aan het eind van de week 2.5 kilo kwijt toch maar eens wat meer proberen tevreten idd hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: your twice the man i am! Je moeder. |
|
quote: Tering, 5 kilo is best extreem, hoeveel weeg je nu? |
|
Dat zal nu rond de 20 liggen vermoed ik Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: 52/53. valt opzich nog mee, tot 1,5 jaar geleden woog ik altijd dat, pas sinds toen was ik wat aangekomen Je moeder. |
|
Da's maar ongeveer 45% van mijn gewicht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zeug |
|
hm... vleesch... uhm goed argh honger! Je moeder. |
|
Maar heb je nu een eetstoornis dan? Tsjonge, je leeft wel op het randje he? Laatst ging je al bijna dood omdat je hoorhoofdsholtevliesdingesontsteking had. Subtiel kamerolifantje |
|
Ja dat hoort bij het ruige leven van den beste kerel he |
|
Dat zal het zijn. Verdikkie, ik wou dat ík eens een keertje ergens bijna aan dood ging. Lijkt me echt ruig! Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wil je wel een keer bijna wurgen met een... Ehh WC eend! |
|
quote:Echt waar? Zou je dat voor mijn willen doen? Dat zou ik echt hartstikke aardig van je vinden wist je dat? Subtiel kamerolifantje |
|
Doen we! In Rotterdam maar dan he? |
|
quote:Ohja! Wanneer is dat dan? En moet ik zelf de wc-eend meenemen? Wil je er ook nog iets voor terug? Ohja, ik heb geen eetstoornis, maar ik zit er wel aan te denken er een te nemen. *scheelkijksmiley* [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-10-2006 20:14] Subtiel kamerolifantje |
|
Nou, een groene emmer komt altijd van pas. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-10-2006 20:14] |
|
quote: Oke dan! En moet ik nou de WC-eend meenemen of niet? Subtiel kamerolifantje |
|
Ja uiteraard, ik ga geen kosten maken natuurlijk |
|
Ja nee maakt niet uit joh! Ik neem 'm eerlijk gezegd ook liever zelf mee. Uit hygienisch oogpunt zeg maar... Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |