![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: achter de eetstoornis huist vaak een enorme personnlijkheidstoornis...(dsmIV, mooi boek). ![]() |
|
Eet stoornissen nee, bier stoornis ja, ik moet zeggen dat het wel boller word rond en om de pensstreek ![]() Against God and Government ![]() |
|
Fuck, ben je nu helemaal een wandelende zak botten .. ![]() |
|
quote: Dat zeggen ze allemaal! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Aan de sondevoeding!! (Mag ik dat doen? Zou ik echt hip vinden ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Same here.... weekje opnamens van 9 tot 10, aan het eind van de week 2.5 kilo kwijt ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: your twice the man i am! Je moeder. ![]() |
|
quote: Tering, 5 kilo is best extreem, hoeveel weeg je nu? ![]() |
|
Dat zal nu rond de 20 liggen vermoed ik Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: 52/53. valt opzich nog mee, tot 1,5 jaar geleden woog ik altijd dat, pas sinds toen was ik wat aangekomen Je moeder. ![]() |
|
Da's maar ongeveer 45% van mijn gewicht. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zeug ![]() ![]() |
|
hm... vleesch... uhm goed argh honger! Je moeder. ![]() |
|
Maar heb je nu een eetstoornis dan? Tsjonge, je leeft wel op het randje he? Laatst ging je al bijna dood omdat je hoorhoofdsholtevliesdingesontsteking had. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ja dat hoort bij het ruige leven van den beste kerel he ![]() ![]() |
|
Dat zal het zijn. Verdikkie, ik wou dat ík eens een keertje ergens bijna aan dood ging. Lijkt me echt ruig! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik wil je wel een keer bijna wurgen met een... Ehh WC eend! ![]() |
|
quote:Echt waar? Zou je dat voor mijn willen doen? Dat zou ik echt hartstikke aardig van je vinden wist je dat? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Doen we! In Rotterdam maar dan he? ![]() |
|
quote:Ohja! Wanneer is dat dan? En moet ik zelf de wc-eend meenemen? Wil je er ook nog iets voor terug? Ohja, ik heb geen eetstoornis, maar ik zit er wel aan te denken er een te nemen. *scheelkijksmiley* [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-10-2006 20:14] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Nou, een groene emmer komt altijd van pas. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-10-2006 20:14] ![]() |
|
quote: Oke dan! En moet ik nou de WC-eend meenemen of niet? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ja uiteraard, ik ga geen kosten maken natuurlijk ![]() ![]() |
|
Ja nee maakt niet uit joh! Ik neem 'm eerlijk gezegd ook liever zelf mee. Uit hygienisch oogpunt zeg maar... ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |