|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: onze hond heeft een reetstoornis |
|
quote:nee. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Nog steeds niet nee. Subtiel kamerolifantje |
|
ja hij ging ff flooden SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
succes ermee, ik herken me wel in diegene over wie je t had, helaas..... gaat nu prima met me trouwens! 54 kilo bij 1.74 maar t moet ook niet te veel worden... |
|
Ach, onze drummer bakvet heeft jarenlang geleefd op snackbars en hollandia bier. En op de overmatige olieproductie van zijn talgklieren na is hij nog redelijk gezond. (vandaar de naam Bakvet) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-09-2005 21:57] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Oei, da's ook nog steeds flink licht! Kijk je wel uit meis? Het moet natuurlijk wel gezond blijven he... Sterkte ermee! Disko Disko Partizani |
|
Mijn vriendin had/heeft anorexia. Ze opgenomen was in het ziekenhuis, omdat het hele weekend niet gegeten had. Haar lichaam toonde uitssterfingsverschijnselen. Tenminste zo noemde onze mentor dat. Ze heeft in levensgevaar gelegen. Maar een tijdje daarna werd het een hype in onze klas. Om te lijnen. Er waren een stuk of zes meiden die op school niks aten. Eeen paar vooral om de aandacht. Maar tenminste 1 echt serieus. Die was al langer bezig. Haar zag je ook voor je ogen vermageren... Na de vakantie was er weer, heel mager. Met anorexia. |
|
quote: 2 cm langer en 2 kilo zwaarder, ik wou dat wat ik eette eens een keer vet werd hehe hoewel, nu komen mn spiertjes goed uit Je moeder. |
|
Ik geloof dat Mental ook een eetstoornis heeft, elke keer kotst ie alles uit |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: gast die schrijven we op! Suck my piss |
|
In het NRC Next van afgelopen woensdag stond een artikel over de vele weblogs, de zogenoemde Pro Ana -sits, van meiden met een eetstoornis. Echt erg als je er een paar leest. Ze motiveren elkaar om zo weinig tot niets meer te eten, met de benodigde tips om dit voor mekaar te krijgen, zoals watten ( !? ) eten. Deze meiden zien anorexia als een levensstijl 'Ana wil dat je glimlacht als je botten ziet' Ana is een denkbeeldige vriendin, een leidster die helpt om af te vallen. Ff googlen op pro ana, mocht je er meer over willen weten / lezen. Erg zorgwekkend allemaal! Don't blush when I rip you open |
|
ik ga er denk ik serieus maar niet meer aan beginnen aan afvallen als ik dat zo lees. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je kan ook op een gezonde manier afvallen hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Bizar |
|
quote:Thinspiration journals, idd nogal zorgwekkend. Thinspiration levert misschien andere Google resultaten op, maar is volgens mij hetzelfde. |
|
quote:Ja daar lijkt het sterk op, het zijn in ieder geval weglogs en sites waar ze elkaar steunen en motiveren om niet te eten 'HUNGER HURTS... BUT STARVING WORKS' Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja, als je een heel weekend niet eet ben je wel in levensgevaar spelfout weggehaald... |
|
quote:Om even vooraan te beginnen; Het komt regelmatig voor [5 keer per jaar] dat ik 48 uur onafgebroken niks eet. Lichamelijk ga ik me daar enkel slap bij voelen, niks geen uitstervingsverschijnselen [kun je me uitleggen wat dat zijn trouwens?]. Levensgevaar lijkt me dus wat overdreven of ze moet ook uitgedroogd zijn, maar daar meldt je niks over. Na de vakantie was ze er weer, met anorexia. Dus toen jij haar voor je ogen zag vermageren [voor de vakantie] had ze nog geen anorexia? In de vakantie heeft ze naar TellSell gebeld om het "Nu...MET anorexia -pakket" te bestellen? Beetje vaag geneuzel allemaal geitje. |
|
wel interessant. Over het toenemen van anorexia en boulimia en een gesprek met een anorexiapatiente www.marjolicious.com/videos/tweevandaag [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 01-10-2006 10:58] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dan zijn toch veel mensen die ik ken wel ernstig in levensgevaar geweest dan, vreemd dat ze nog rondlopen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
STOOR ME NIET TERWIJLIK ZIT TE ETEN! |
|
quote: Ik vind vooral de achtergrondmuziek schokkend. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |