IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Eetstoornissen Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-09-2005 14:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 12 september 2005 14:22 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik heb een zweetstoornis

onze hond heeft een reetstoornis



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-09-2005 14:24 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 14:19 schreef Smoochy het volgende:
Lintworm?
nee.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-09-2005 14:25 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 14:23 schreef Smoochy het volgende:
Lintworm?
Nog steeds niet nee.


Subtiel kamerolifantje


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-09-2005 14:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ja hij ging ff flooden


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-09-2005 18:04 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 14:09 schreef altx het volgende:
Weet je wat het is? Hoe harder je zeurt, des te averechtser het werkt.

Meestal heeft een houding van "dan moet je het zelf maar weten... als je dan zo graag dood wilt, hou ik je niet tegen" vaak meer effect. Klinkt hard, maar als je dat een paar keer recht in iemand zijn gezicht zegt, wil diegene soms nog wel eens tot het besef komen dat-ie verkeerd bezig is.

Kampt haar moeder ook met gezondheidsproblemen of gaat het bij haar "toevallig" wel goed? Wat namelijk ook nog wel eens wil helpen, is voorbeelden aandragen als beargumentatie waarom lijnen zo slecht voor je is. Zeker als dat om personen gaat die heel dichtbij haar staan. Zo van, als je zo door gaat, ga je die en die achterna. Weet je heel zeker dat je dat wel wilt?

Zit zeker wat in. Ze eet wel gezonder nu enzo en ook gewoon 'avond', als ik haar verhalen moet geloven iig. En ze is aan een vitaminekuur. Ze ziet er iig weer een beetje gezonder uit ipv zo'n doffe blik e.d.
Ik zal er eerdaags es een gesprek over gaan aanknopen dan. Benieuwd hoe ze reageert...

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 14-09-2005 18:05]


Disko Disko Partizani


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 14-09-2005 21:52 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

succes ermee,
ik herken me wel in diegene over wie je t had, helaas.....
gaat nu prima met me trouwens!
54 kilo bij 1.74
maar t moet ook niet te veel worden...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-09-2005 21:57 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ach, onze drummer bakvet heeft jarenlang geleefd op snackbars en hollandia bier. En op de overmatige olieproductie van zijn talgklieren na is hij nog redelijk gezond. (vandaar de naam Bakvet)

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-09-2005 21:57]


Een kleine snol zit zo vol.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-09-2005 13:19 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 21:52 schreef ravenheart het volgende:
succes ermee,
ik herken me wel in diegene over wie je t had, helaas.....
gaat nu prima met me trouwens!
54 kilo bij 1.74
maar t moet ook niet te veel worden...

Oei, da's ook nog steeds flink licht! Kijk je wel uit meis? Het moet natuurlijk wel gezond blijven he...
Sterkte ermee!


Disko Disko Partizani


Geitje
Usericon van Geitje
Posted 28-09-2006 21:24 by Geitje Wijzig reactieProfiel van GeitjeQuote dit bericht

Mijn vriendin had/heeft anorexia. Ze opgenomen was in het ziekenhuis, omdat het hele weekend niet gegeten had. Haar lichaam toonde uitssterfingsverschijnselen. Tenminste zo noemde onze mentor dat. Ze heeft in levensgevaar gelegen. Maar een tijdje daarna werd het een hype in onze klas. Om te lijnen. Er waren een stuk of zes meiden die op school niks aten. Eeen paar vooral om de aandacht. Maar tenminste 1 echt serieus. Die was al langer bezig. Haar zag je ook voor je ogen vermageren... Na de vakantie was er weer, heel mager. Met anorexia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-09-2006 22:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 september 2005 13:19 schreef IJsregen het volgende:
Oei, da's ook nog steeds flink licht! Kijk je wel uit meis? Het moet natuurlijk wel gezond blijven he...
Sterkte ermee!


2 cm langer en 2 kilo zwaarder, ik wou dat wat ik eette eens een keer vet werd hehe

hoewel, nu komen mn spiertjes goed uit


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2006 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik geloof dat Mental ook een eetstoornis heeft, elke keer kotst ie alles uit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-09-2006 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 22:13 schreef Jenje het volgende:
Ik geloof dat Mental ook een eetstoornis heeft, elke keer kotst ie alles uit




Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-09-2006 22:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 12 september 2005 14:22 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik heb een zweetstoornis


gast

die schrijven we op!


Suck my piss


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-09-2006 9:19 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

In het NRC Next van afgelopen woensdag stond een artikel over de vele weblogs, de zogenoemde Pro Ana -sits, van meiden met een eetstoornis. Echt erg als je er een paar leest. Ze motiveren elkaar om zo weinig tot niets meer te eten, met de benodigde tips om dit voor mekaar te krijgen, zoals watten ( !? ) eten.

Deze meiden zien anorexia als een levensstijl 'Ana wil dat je glimlacht als je botten ziet' Ana is een denkbeeldige vriendin, een leidster die helpt om af te vallen.

Ff googlen op pro ana, mocht je er meer over willen weten / lezen.

Erg zorgwekkend allemaal!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-09-2006 9:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik ga er denk ik serieus maar niet meer aan beginnen aan afvallen als ik dat zo lees.


Fuck the world and fuck you


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-09-2006 9:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 september 2006 9:22 schreef mental het volgende:
ik ga er denk ik serieus maar niet meer aan beginnen aan afvallen als ik dat zo lees.

Je kan ook op een gezonde manier afvallen hoor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-09-2006 9:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 9:19 schreef JaneDoe het volgende:
In het NRC Next van afgelopen woensdag stond een artikel over de vele weblogs, de zogenoemde Pro Ana -sits, van meiden met een eetstoornis. Echt erg als je er een paar leest. Ze motiveren elkaar om zo weinig tot niets meer te eten, met de benodigde tips om dit voor mekaar te krijgen, zoals watten ( !? ) eten.

Deze meiden zien anorexia als een levensstijl 'Ana wil dat je glimlacht als je botten ziet' Ana is een denkbeeldige vriendin, een leidster die helpt om af te vallen.

Ff googlen op pro ana, mocht je er meer over willen weten / lezen.

Erg zorgwekkend allemaal!


Bizar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2006 9:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 9:19 schreef JaneDoe het volgende:
In het NRC Next van afgelopen woensdag stond een artikel over de vele weblogs, de zogenoemde Pro Ana -sits, van meiden met een eetstoornis. Echt erg als je er een paar leest. Ze motiveren elkaar om zo weinig tot niets meer te eten, met de benodigde tips om dit voor mekaar te krijgen, zoals watten ( !? ) eten.

Deze meiden zien anorexia als een levensstijl 'Ana wil dat je glimlacht als je botten ziet' Ana is een denkbeeldige vriendin, een leidster die helpt om af te vallen.

Ff googlen op pro ana, mocht je er meer over willen weten / lezen.

Erg zorgwekkend allemaal!
Thinspiration journals, idd nogal zorgwekkend.

Thinspiration levert misschien andere Google resultaten op, maar is volgens mij hetzelfde.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 30-09-2006 8:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 29 september 2006 9:29 schreef Slechtheid het volgende:
Thinspiration journals, idd nogal zorgwekkend.

Thinspiration levert misschien andere Google resultaten op, maar is volgens mij hetzelfde.
Ja daar lijkt het sterk op, het zijn in ieder geval weglogs en sites waar ze elkaar steunen en motiveren om niet te eten 'HUNGER HURTS... BUT STARVING WORKS'



Don't blush when I rip you open


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-09-2006 8:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 21:24 schreef Geitje het volgende:
Mijn vriendin had/heeft anorexia. Ze opgenomen was in het ziekenhuis, omdat het hele weekend niet gegeten had. Haar lichaam toonde uitssterfingsverschijnselen. Tenminste zo noemde onze mentor dat. Ze heeft in levensgevaar gelegen. Maar een tijdje daarna werd het een hype in onze klas. Om te lijnen. Er waren een stuk of zes meiden die op school niks aten. Eeen paar vooral om de aandacht. Maar tenminste 1 echt serieus. Die was al langer bezig. Haar zag je ook voor je ogen vermageren... Na de vakantie was er weer, heel mager. Met anorexia.


Ja, als je een heel weekend niet eet ben je wel in levensgevaar


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-09-2006 9:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 21:24 schreef Geitje het volgende:
het hele weekend niet gegeten...lichaam toonde uitssterfingsverschijnselen...levensgevaar...Na de vakantie was er weer, heel mager. Met anorexia.
Om even vooraan te beginnen; Het komt regelmatig voor [5 keer per jaar] dat ik 48 uur onafgebroken niks eet. Lichamelijk ga ik me daar enkel slap bij voelen, niks geen uitstervingsverschijnselen [kun je me uitleggen wat dat zijn trouwens?]. Levensgevaar lijkt me dus wat overdreven of ze moet ook uitgedroogd zijn, maar daar meldt je niks over.

Na de vakantie was ze er weer, met anorexia. Dus toen jij haar voor je ogen zag vermageren [voor de vakantie] had ze nog geen anorexia? In de vakantie heeft ze naar TellSell gebeld om het "Nu...MET anorexia -pakket" te bestellen?

Beetje vaag geneuzel allemaal geitje.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 01-10-2006 10:56 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

wel interessant. Over het toenemen van anorexia en boulimia en een gesprek met een anorexiapatiente
www.marjolicious.com/videos/tweevandaag

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 01-10-2006 10:58]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-10-2006 0:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 30 september 2006 8:37 schreef varanus het volgende:
Ja, als je een heel weekend niet eet ben je wel in levensgevaar


Dan zijn toch veel mensen die ik ken wel ernstig in levensgevaar geweest dan, vreemd dat ze nog rondlopen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-10-2006 1:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

STOOR ME NIET TERWIJLIK ZIT TE ETEN!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-10-2006 11:40 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 1 oktober 2006 10:56 schreef Hagal het volgende:
wel interessant. Over het toenemen van anorexia en boulimia en een gesprek met een anorexiapatiente
www.marjolicious.com/videos/tweevandaag


Ik vind vooral de achtergrondmuziek schokkend.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen