|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Nodeloos te zeggen dat ik dan dus eigenlijk tegen ben. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Klopt... Mensen krijgen TBS opgelegd als ze volledig of gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard. Dat houdt dus in dat diegene dus niet 100 % aanspreekbaar is voor zijn daden... Maar zeg nou zelf, als je tegenwoordig een ernstige misdaad pleegt krijg je al snel TBS... Er zijn 12 TBS klinieken in Nederland (als ik het goed heb) en die 12 zitten overvol... Als er (op de afdeling waar ik werk) iemand ontslagen of overgeplaatst wordt, zit er binnen een paar dagen iemand anders... ..."Hate can only create more hate"... |
|
V O O R |
|
VOOR |
|
VOOR er zijn mensen genoeg mensen om af en toe een foutje te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tssssss..... Daar heb je zeker lang over na moeten denken... Prima als je d'r een mening over hebt, maar onderbouw die dan ook... ..."Hate can only create more hate"... |
|
In eerste instantie ben ik altijd tegen geweest, maar de laatste tijd weet ik het niet meer zo zeker. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
't Is ook een moeilijk en gevoelig onderwerp, wat voor iedereen anders ligt... Als ik niet in de hulpverlening zat, zou ik er misschien ook wel anders over denken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja natuurlijk sluit je ook onschuldige mensen op, en dat is niet te vermijden, maar je moet toch doorhebben dat het risico bij opsluiten wel te aanvaarden is en bij de doodstraf niet. zowel voor de rechters als voor de onschuldig veroordeelden en nabestaanden. of zou je hetzelf aanvaarden dat je gedood wordt omdat er een risico is dat ze de verkeerde pakken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Als het echt zeker is dat je de goeie dader van een bepaald zwaar misdrijf te pakken hebt,ben ik zeker voor.De straffen die in dit land worden gegeven slaan namelijk nergens op,en schrikken dus niet meer af. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja hee, maar dat is eigenlijk een andere discussie! Ik ben ook voor langere straffen; echt levenslang, op water en brood (bij wijze van spreken). Niets geen bezoekuurtjes meer, niets geen weekendverlof, niets geen televisie en een playstation. Hup, op je kamertje zitten, schaken met je medegevangen of een boek van de goedgekeurde lijst lezen. Maar ik ben dus wel tegen de doodstraf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tegen, tenzij ze er zelf om vragen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Doodstraf jaja en dan kaartjes verkopen ervoor jaja Voordeel: minder crimi en ht levert nog banen op ook! |
|
Ik ben tegen de doodstraf, maar ik ben wel voor langere gevangenisstraffen: de straffen nu zijn een grap. Levenslang = levenslang in mijn visie en ik vind dat dat ook maar eens ingevoerd moet gaan worden. Te duur? De gevangenen zodanig laten werken dat je de kosten er zo weer uit hebt. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
VOOR de doodstraf! Argument: het heerscht! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Hmm.. misschien dat stenigingen en publieke executies in het minder beschaafde deel van de wereld nog een bepaalde charme hebben voor jou, maar de doodstraf zoals die in de Westerse wereld wordt uitgevoerd?, waarbij mensen eerst 10 - 20 jaar in een cel zitten en blijven procederen tot in de eeuwigheid, van onze belastingcenten, dat heerscht natuurlijk voor geen meter.. NB: Zelf ben ik tegen de doodstraf. |
|
Theoretisch: voor Praktisch: tegen, er bestaat altijd een kans dat iemand onschuldig is, en de doodstraf kan je lastig terug-draaien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tegen, ik vind het principe 'strafkolonie' een betere oplossing. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Als het overduidelijk is dan vind ik het best |
|
quote:Maar wanneer valt het als overduidelijk te bestempelen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Heterdaad betrapt, 10.000 aanwijzingen + bijvoorbeeld DNA materiaal wijzen naar de zelfde persoon, etc... |
|
quote: Ik loop het risico dood te blijven door elke dag over de autosnelweg te rijden, of door s nachts door brussel te wandelen, en dat doe ik ook. Dood ga je toch. Hoe dan ook, ik ben beriedt die kans te nemen ja. En daarbij de dood lijkt me niet zo erg als 10 jaar tussen 4 muren zitten. De werled zit nu vol crapuul, en we hebben 2 keuzes 1. uitroeien met die handel, met idd een kans op onschuldige slachtoffers 2. laten doorgaan gelijk het is, met een zekerheid op veel onschuldige slachtoffers, en een verdere verroting van de maatschappij. Ik snap niet hoe je hier voor optie 2 kunt kiezen. Maarja, wie ben ik. |
|
quote: Bajes voedsel is ander niet te vreten hoor!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik snap niet hoe je het zo stom kan inzien, je maakt de afweging tussen doodstraf en vrijspraak. en dat is wel erg kortzichtig. want er is hier geen sprake van ze hun gang laten gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |