IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Voor of tegen de doodstraf? [opsluiten versus executeren, etc.] Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-10-2001 11:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:

"Martelen" das een goeie, daar had ik nog niet eens aan gedacht. eerst een hoop jaar martelen, en dan als nog de elc. stoel of guillotine. MEE eens, de Nederlandse wet is zooooooooooooo bagger makkelijk



quote:

De mensen kunnen zeuren wat ze willen, maar het helpt nix !!! Bush is gewoon een ziek mannetje die ooit nog eens op de rode knop drukt en zelf in een bunker verder leeft met de gedachte dat hij er nog goed aan heeft gedaan.

BUSH op gezout

Door de oorlog te beginnen is hij de grootste terroris terwereld, dank zei hem vallen er nog veel meer doden. Holocoust 3# is begonnen



Spreekt elkaar wat tegen vind je niet?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-10-2001 11:54 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Spreekt elkaar tegen ????? Dan mag je mij wel eens uitleggen hoe ????

Ik vind als je schuldig bent aan criminalieteit die ten koste gaan van andermans leven, dat je aardig mag pijn leiden. En daarna als nog de dood straf mag krijgen.

Wat betreft Bush en zijn oorlog,.... is gewoon een schuldige zoeken en afmaken die hap. Al had die stinkbaard al wat dooie op zijn naam staan, dan hadden ze hem maar eerder moeten aan pakken. Nu het telaat is gaan ze hem pas op jagen. Ik keur het niet goed, wat ze doen allebij niet. Maar de onschuldigen mogen dadelijk met hun levens betalen voor de fouten van 2 K***** ****** SUKKELS !!!!

Zolang de mens macht-zucht heeft zullen er onschuldige doden vallen. Dit is diep triest !

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-10-2001 12:19]


Wiegen Meister !


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 19-10-2001 0:30 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Als het zeker is dat ie schuldig is (en dan heb ik het over (kinder)verkrachting, bestaat er eigenlijk maar een straf die wreed genoeg is : een paar weken in mijn klauwen!!


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2001 0:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2001 0:30 schreef Paulien.broeren het volgende:
Als het zeker is dat ie schuldig is (en dan heb ik het over (kinder)verkrachting, bestaat er eigenlijk maar een straf die wreed genoeg is : een paar weken in mijn klauwen!!


Ik geloof je meteen; misschien moet crimineeltje straffen -na veroordeling- wel weer publiekelijk gaan; soort volkssport...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satan
Usericon van Satan
Posted 19-10-2001 0:45 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

of aan de leeuwen in de beekse bergen voeren ,hebben ze gelijk een nieuwe attractie erbij .
en die arme leeuwtjes ook wat te eten .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 19-10-2001 0:46]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2001 0:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2001 0:45 schreef Satan het volgende:
of aan de leeuwen in de beekse bergen voeren ,hebben ze gelijk een nieuwe attractie erbij .
en die arme leeuwtjes ook wat te eten .


Voetbal afschaffen en weer Romeinse spelen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satan
Usericon van Satan
Posted 19-10-2001 0:51 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Precies ,dan gaan de mensen het niet ergens anders zoeken en oorlogjes beramen etc



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-03-2002 2:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Na aanleiding van Bazzio's idee dat de Amerikaanse rechtssysteem beter is dan de Nederlandse een schop onder dit topic.

Als mensen nog hun mening willen geven...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-03-2002 2:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-03-2002 8:42 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Ik ben voor.
Omdat mensen die echt klote zijn meteen dood moeten, stel je voor wat ze anders allemaal nog kenne doen...


zo, dat was mijn beurt dan weer


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-03-2002 8:47 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 13 maart 2002 2:22 schreef Mutilator het volgende:
Na aanleiding van Bazzio's idee dat de Amerikaanse rechtssysteem beter is dan de Nederlandse een schop onder dit topic.

Als mensen nog hun mening willen geven...

als justistie in Nederland niet functioneert zoals het zou moeten ,en soms doodstraf een goed optie is ,dan wil dat nog niet zeggen dat dat naar Amerikaans model hoeft te gebeuren .



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2002 9:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

en toch.... iets in me zegt dat het niet goed is.........


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-03-2002 9:14 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2002 9:07 schreef FireFox het volgende:
en toch.... iets in me zegt dat het niet goed is.........

tja, daar heb ik dus totaal geen last van...


zo, dat was mijn beurt dan weer


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-03-2002 10:17 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

VOOR




KILL HUMANITY


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-03-2002 10:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben tegen straf, maar voor de dood.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:08 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Aan de ene kant ben ik voor de doodstraf, maar dan alleen als je zeker weet dat diegene schuldig is. Anders krijg je nog van die toestanden zoals in Amerika, dat onschuldige mensen geëxecuteerd worden.
Aan de andere kant vind ik dat niemand het recht heeft over andermans leven te beslissen, want dan ben je net zo erg als de veroordeelde.
Oftewel: ik kan weer es geen partij kiezen.

iig: de doodstraf invoeren voelt bij mij gewoon fout.


MuayThaigerrr!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2002 11:18 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 maart 2002 11:08 schreef Angela Mortis het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor de doodstraf, maar dan alleen als je zeker weet dat diegene schuldig is. Anders krijg je nog van die toestanden zoals in Amerika, dat onschuldige mensen geëxecuteerd worden.
Aan de andere kant vind ik dat niemand het recht heeft over andermans leven te beslissen, want dan ben je net zo erg als de veroordeelde.
Oftewel: ik kan weer es geen partij kiezen.

iig: de doodstraf invoeren voelt bij mij gewoon fout.


het heeft volgens mij ook geen zin, wat me nuttiger lijkt zijn lijfstraffen ofzo. Als je de doodstraf invoert kan iemand die toch al dood wil gewoon zijn gang gaan, dat maakt hem/haar dan toch niet meer uit en echt een straf is het ook niet, omdat ze er daarna niks meer van merken (in dit leven iig). Beter is om iemand levenslang te geven (dan heeft-ie niks meer om naar uit te kijken) of een lijfstraf te geven (en daarna op te sluiten) die afhankelijk is van de zwarrte van de misdaad.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Daarom, dat is ook zo. Ik weet dus ook niet wat ik liever heb, wel of niet invoeren.



MuayThaigerrr!!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-03-2002 11:23 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik denk dat niemand voor de doodstraf is .Sommige mensen maken het er zelf naar dat ze gedood moeten worden .het moet inderdaad zeker zijn dat ze de betreffende zware misdaad(meervoudige moord ,zonder reden etc ) hebben gepleegd .
lijfstraffen en levenslang kost de overheid geld .
ik vind niet dat je net zo erg bent als je iemand vermoord die onschuldigen leed bezorgt of zonder reden vermoord .ik vind dat je dan juist goed bezig bent .
je voorkomt verder leed .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 13-03-2002 11:30]



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:30 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Als je seriemoordenaars ter dood veroordeelt omdat ze hebben gemoord, spreek je jezelf dus tegen, want je vermoord hem in zekere zin. Ik vind niet dat seriemoordenaars het leven waardig zijn, maar ze ter dood veroordelen komt bij mij toch fout over.
Maar goed, zoals ik al zei, ik vind dit een moeilijk onderwerp, en ik kom er maar niet uit wat het beste is.


MuayThaigerrr!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-03-2002 11:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Tegen, ik denk dat je misdadiger er veel meer mee hebt om heel zijn leven in de isoleercel te flikkeren dan de dood.
Tevens gebeurt het dat er onschuldigen die straf krijgen.

=


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2002 11:35 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 maart 2002 11:34 schreef Vintersorg het volgende:
Tegen, ik denk dat je misdadiger er veel meer mee hebt om heel zijn leven in de isoleercel te flikkeren dan de dood.
Tevens gebeurt het dat er onschuldigen die straf krijgen.

=


en dan dus ook de isoleercel


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-03-2002 11:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 13 maart 2002 11:30 schreef Angela Mortis het volgende:
Als je seriemoordenaars ter dood veroordeelt omdat ze hebben gemoord, spreek je jezelf dus tegen, want je vermoord hem in zekere zin.

niet omdat ze gemoord hebben .omdat ze onschuldigen hebben gemoord .
als ik iemand vermoord die schuldig is ,en zal blijven moorden, dan doe ik iets goeds .
als je land zonder reden wordt aangevallen ,en je vermoord de bezetter dan doe je toch iets goeds ?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-03-2002 11:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe weet je dat dat 'goed' is? Wie heeft dat bepaald?

Hij moordt. Jij dan ook. Dan ben je dus een moordenaar. Eigenlijk ben je dan op een andere manier erger, omdat je aan jezelf een moreel superieure kwaliteit toedicht ('ik doe iets goeds'). Ik waak ervoor om dat soort waanbeelden toe te laten in mijn denkpatronen. 'Goed' is alleen maar strategisch eigenbelang om je moordlust te rechtvaardigen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2002 11:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

WAAROM BESTAAT HIER VERDOMME EEN TOPIC OVER!! Het is toch ziek als je daarover gaat nadenken? Waarom moeten mensen toch altijd meer hebben/beter zijn dan andern?? Waarom niet wereldvrede?


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:41 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

omdat er geen vrede bestaat zonder oorlog


MuayThaigerrr!!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen