IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Voor of tegen de doodstraf? [opsluiten versus executeren, etc.] Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-03-2002 22:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Als we dan toch creatief bezig zijn:

- (de 'Zwarte Engel') Iemand met z'n buik tegen een paal vastbinden, 2 gaten snijden in z'n rug, onder de ribben, en z'n longen er langs achter uittrekken.

(maar ik ben er tegen hoor)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 19-03-2002 11:38 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Verzin nog eens wat leuks,
Iemand op zijn rug leggen en iedere seconde een druppel water op zijn voorhoofd laten vallen. Krijgt 'ie heel veel hoofdpijn van na enkele uren. Natuurlijk zijn spijkers een leuk alternatief.
Dit alles vind plaats in een donkere kamer met een stenen altaar waar het slachtoffer op ligt.
BUHAHAHA



Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 19-03-2002 13:00 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 19 maart 2002 11:38 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Krijgt 'ie heel veel hoofdpijn van na enkele uren.
BUHAHAHA



Understatement! LOL


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 13:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Methode van de hells angels:
Iemand vast binden aan een boom, een stalen ketting door z'n eikelpiercing halen, het andere eind van de ketting vast binden aan de harley en rijen maar...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2002 13:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2002 13:19 schreef Cadaveria het volgende:
Methode van de hells angels:
Iemand vast binden aan een boom, een stalen ketting door z'n eikelpiercing halen, het andere eind van de ketting vast binden aan de harley en rijen maar...

ow man


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-03-2002 13:28 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Hoorde laatst ook een mooie...verkrachters in Bosnie (of hoe het daar ook precies mag heten momenteel) krijgen een dennenappel in hun ars gerost en die gaat door de warmte uitzetten....klinkt iig heel pijnlijk en wel verdiend.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 13:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm misschien moet ik die tip doorspelen naar mijn huisgenoot. (homo)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-03-2002 13:38 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

zo'n kinky figuur dan?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 13:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

geen idee, en ik wil het ook niet weten, vond het al zeer schokkend toen hij met z'n vriendje samen de douche uitstapte.
brr.. sorry een beetje boel of topic.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-03-2002 13:42 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

hehe...douchen, das weer een methode van de Russen (dacht ik) met je rug op tafel gebonden worden, douche-slang (ja, eigenlijk tuinslang maar goed) in je hole en kraan open....das echt binnen korte tijd klontjes happen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 13:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ahah gatver.. kunnen we er over ophouden??!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-03-2002 13:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm

ik ben niet tegen de doodstraf.
Op het moment dat er met DNA tests 100% zeker is vastgesteld dat iemand schuldig is, dan is de doodstraf terecht ( als het zo'n zware misdaad is natuurlijk )

Sommige mensen die krijgen de doodstraf omdat een hond dat zo aangewezen heeft! dat vind ik echt belachelijk


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 13:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben voor de doodstraf mits het 100% zeker is dat het de werkelijke dader is.
Zoals bij de memphis 3 ben ik het er niet mee eens. Maar ik vind de doodstraf wel een moeilijke kwestie, want je bent, als je de veroordeelde het spuitje geeft, net zo erg bezig als een moordenaar. Maar aan de andere kant ruimt het lekker op, aangezien we een groot te kort aan cellen zowel in de PI als in de tbs klinieken hebben, is het handig om de echte daders uit de weg te ruimen, om zo meer plaats te creeren voor mensen die in de PI of in de tbs kliniek thuis horen. En het gebeurd mij iets te vaak dat er iemand, die niet eens meer op vrije voeten mogen komen (in mijn ogen), toch weer vrij worden gelaten dankzij het cellen tekort.
In veldzicht hebben ze nu wel een afdeling gebouwd waar ze uitgeprocedeerde tbs-ers in stoppen die toch niet meer vrij komen. ZIj krijgen geen behandeling meer, maar kosten de staat nog steeds bergen met geld. Afmaken die handel.. tja sorry hoor.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-03-2002 13:55 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

doodstraf is gewoon onzin. Weet de cijfers niet meer (geheugen...grr...) maar in Amerika schijnt een behoorlijk deel van de gedooden enigzin onschuldig te zijn geweest dus das wel lullig. Doodstraf schiet niet echt op: A) je vericht een handeling die nooit meer ongedaan gemaakt kan worden er is veel meer lol met mensen te beleven dan dat je ze frituurd...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 14:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ok, maar omdat in Nederland er geen doodstraf bestaat raken de cellen vol. De kans bestaat dat iemand die erg zware delicten heeft gepleegd vrij komt, en in herhaling valt. Het is laatst nog in het nieuws geweest over tbs-ers die vrij waren gelaten terwijl de behandeling nog niet was afgerond. EN ik vind het klinklare onzin om mensen die zoveel moorden hebben gepleegd lekker op onze belasting centjes te laten teren.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-03-2002 14:01]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-03-2002 14:03 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

das weer de andere kant van het verhaal....daarom ben ik eigenlijk voor een stukje natuurgebied, enorm hek er omheen en laat ze elkaar dan maar afmaken. Cameraatje er in en hopla, BB is er niks bij


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 14:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe zo'n arena er om heen.. en hoppkee


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 19-03-2002 15:57 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Als ik leider van een natie zou zijn, zou ik niet het risico willen lopen dat een crimineel ongestraft wegkomt. En omdat niet bekent is wat het hiernamaals inhoudt is doodstraf niet de manier volgens mij. Hemel en hel, daar gelooft niemand meer in volgens mij...zelfs de trouwste Christenen zien de hele verhalen als symbolisch in plaats van waar gebeurt.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 19-03-2002 15:58 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Oh....ik lees net dat het allang al niet meer over wel of geen doodstraf gaat...


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 16:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2002 15:57 schreef Diabolis het volgende:
. En omdat niet bekent is wat het hiernamaals inhoudt is doodstraf niet de manier volgens mij. .
OP dat ogeblik wel, want op dat moment ben je er vanaf. En in je volgende leven,(als je daar ingeloofd)Kan je je toch niet meer herrineren wat jou als misdadiger is aangedaan. Want je kan je nu toch ook niets herrineren van je vorige leven als dat zo zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-03-2002 16:01]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 24-03-2002 17:03 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Voor de zwaardere criminelen is er vaak geen andere uitweg meer dan de dood. Dus ik ben VOOR de doodstraf


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-03-2002 17:28 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

De vriendin van een maat van me is verkracht.
M'n maat weet wie het heeft gedaan, de politie is al naar hem toe gegaan dat ie zich in moest houden en dat de politie 'het wel zou regelen'...
FUCK THAT SHIT!
Die gast komt waarschijnlijk een paar maand in de bak en een beetje voorwaardelijk terwijl die meid een obsessie voor hem is.
Als zo'n gast mijn vriendin zou verkrachten zou ik schijt hebben aan de smeris en die gast AFMAKEN .

Lang leve de doodstraf, Dooie mensen zijn cool!

(hehe, jaja, vroeger osdorp posse geluisterd)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-03-2002 22:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

[quote]Op 19 maart 2002 14:00 schreef Cadaveria het volgende:
ok, maar omdat in Nederland er geen doodstraf bestaat raken de cellen vol. [quote]

Hoeveel mensen wil jij gaan afmaken dan?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-03-2002 22:17 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

het is bewezen dat nadat iemand de doodstraf heeft gekregen en het vonnis is voltrokken , de misdaad die maand stijgt


No meat is sweater


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 25-03-2002 21:01 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 19 maart 2002 16:00 schreef Cadaveria het volgende:
OP dat ogeblik wel, want op dat moment ben je er vanaf. En in je volgende leven,(als je daar ingeloofd)Kan je je toch niet meer herrineren wat jou als misdadiger is aangedaan. Want je kan je nu toch ook niets herrineren van je vorige leven als dat zo zou zijn.


Ik bedoel, dat je niet weet waar je de ter dood veroordeelde heen stuurt...wie weet is het hierna wel veel beter, en dat gun ik hem dan niet.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen