![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
haha NEEEEEEEEEE ik wil nog nie dood!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: daar dacht ik ook meteen aan ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Of ik voor of tegen de doodstraf ben laat ik in het midden. Echter, ik ben wel van mening dat het in de huidige moraal een compleet achterlijke paradox op zou leveren. Indien namelijk iemand ten onrechte veroordeeld zou worden tot de doodstraf zou(den) de verantwoordelijke rechter(s) volgens dit systeem OOK ter dood moeten worden gebracht. En dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. ![]() |
|
DAAR heb je helemaal gelijk in "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
de doodstraf is toch de minst erge straf die er is????? je verlost ze alleen maar van hun leven. pijn hebben ze niet eens. als ze ze nu eens gewoon zullen martelen tot ze gewoon uitgehongerd ofzo zijn zou veel beter werken. maar ja, jammer genoeg zien de meeste mensen de doodstraf niet als verlossing en nog erger, sommige vinden de doodstraf nog te zwaar... Thou blessed by night ![]() |
|
quote: Hmm. Een mening vormen over zo'n onderwerp op grond van een persoonlijk trauma komt mij iig voor als vrij achterlijk. Sterker nog, ik vind het getuigen van decadentie om je frustraties op deze wijze eruit te spuwen en het nog als een moralistisch "rechtvaardig" verhaaltje af te beelden ook. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() No meat is sweater ![]() |
|
quote: ja dat is toch zo... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ik weet dat jij de dood niet erg vind, maar de meeste mensen wel hoor ![]() ![]() |
|
eye for an eye makes the world blind wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
sommige mensen verdienen de doodstraf.....kijk maar naar die aap die die jongen uit venlo doodgeslegen heeft. luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
zoiets ja die mogen van mij ook dood mansongirl ![]() ![]() bv n rijdje lui met geweren en 1 met n kogel en de rest losse flodders if you say yes, then i say no, and always take a beer ![]() ![]() |
|
IK ben vóór de doodstraf ![]() |
|
alsin JA ik ben VOOR de doodstraf if you say yes, then i say no, and always take a beer ![]() ![]() |
|
Ik ben pertinent VOOR de doodstraf. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Hahahah. Ik weet zeker dat minstens de helft van jullie met spandoekjes de straat op zou rennen als er daadwerkelijk iemand geëxecuteerd zou worden in Nederland. ![]() |
|
Veel onderbuikgelul idd. Laat ik het zo zeggen: in ons huidige (westerse) rechtssysteem ben ik tegen de doodstraf. Na totale verbanning van, hmmmh, zekere elementen die het grootste deel van onze samenleving uitmaken zal doodstraf in dit utopia hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig zijn. ![]() |
|
uhm dwaallicht ik ben kort van begrip en ken nie veel moeilijke woorde ![]() leg es uit verklaar je nader if you say yes, then i say no, and always take a beer ![]() ![]() |
|
quote: Ik zie het! Jouw probleem. ![]() |
|
if you say yes, then i say no, and always take a beer ![]() ![]() |
|
Ik ben tegen minister Nawijn.. ![]() ![]() |
|
Ben tegen de doodstraf. ![]() ![]() |
|
tegen! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". ![]() |
|
IK ben eigenlijk best wel voor de doodstraf, voor sommige mensen is gewoon geen betere oplossing Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |