IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Stephen King Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2008 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2008 16:57 schreef blonde rockgod het volgende:
Nah, nee, The Stand Heerscht meer
uh-huh uh-huh

Marathon vond ik overigens ook ERG goed

Comic serie hebben we nu ook, mooi gemaakt


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 0:57 schreef Julia het volgende:
+1

maar als dat het enige is..

+ dat zijn omgevingsbeschrijving altijd zoooo lang duurt! Ik hoef toch echt niet te weten van wat voor soort hout de vloer is gemaakt!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 17:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 17:35 schreef Jenje het volgende:
uh-huh uh-huh

Marathon vond ik overigens ook ERG goed

Comic serie hebben we nu ook, mooi gemaakt


Oeh, in de VS besteld ofzo? Lijkt me ook wel gaaf om die comics te hebben.

En Marathon is vrij geniaal ja.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 17:40 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 17:36 schreef Cadaveria het volgende:
+ dat zijn omgevingsbeschrijving altijd zoooo lang duurt! Ik hoef toch echt niet te weten van wat voor soort hout de vloer is gemaakt!


Try Tom Clancy... ooit een hele dikke pil van gelezen, gaat hij heel precies uitleggen hoe een nucleare bom wordt gemaakt, terwijl er achterin het boek een disclaimer staat dat die feiten verdraait zijn omdat anders iedereen een bom kon maken... BORING!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 13-03-2008 17:40]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-03-2008 17:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Maar opzich ook wel weer een beeeeeuuutje logisch hahaha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 13-03-2008 17:42 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 8 januari 2008 16:57 schreef blonde rockgod het volgende:
Nah, nee, The Stand Heerscht meer


Mag k die nog een keer lenen?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-03-2008 17:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ach, op het net is dat ook wel te vinden.

Voor de freaks is zo'n gedetailleerd boek echter wel gaaf. Ooit hunt for the red october gelezen en als je dan zelf in de onderzeebootbestrijding zit, heeft wel wat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 17:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 17:41 schreef jbassist het volgende:
Maar opzich ook wel weer een beeeeeuuutje logisch hahaha


Hehehe, ja dat wel... maar waarom beschrijft hij het dan zo? Was dik honderd bladzijden alleen maar uitleg. Ik vond er in ieder geval niets aan.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 17:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 17:42 schreef LLphotograph het volgende:
Mag k die nog een keer lenen?


Film of boek? (allebei dikke heersch trouwens)



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-03-2008 17:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ja ik zou er dan idd ook geen boek over maken/lezen! haha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 17:43 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, ja dat wel... maar waarom beschrijft hij het dan zo? Was dik honderd bladzijden alleen maar uitleg. Ik vond er in ieder geval niets aan.
100 is ook wel wat overdreven. 't verhaal moet wel wat vlotten.
Daarom heb ik ook een schijthekel aan fantasy eerst tig pagina's met uitleg over de 'wereld' en over de 'wezens'. Dan heb ik het al wel weer gehad.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 13-03-2008 17:46 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 13 maart 2008 17:43 schreef blonde rockgod het volgende:
Film of boek? (allebei dikke heersch trouwens)


Boek... Altijd beter om met t boek te beginnen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2008 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 17:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Oeh, in de VS besteld ofzo? Lijkt me ook wel gaaf om die comics te hebben.

En Marathon is vrij geniaal ja.
Jep, ebay for teh win, paar tientjes maar


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-03-2008 20:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 17:45 schreef Cadaveria het volgende:
Daarom heb ik ook een schijthekel aan fantasy eerst tig pagina's met uitleg over de 'wereld' en over de 'wezens'. Dan heb ik het al wel weer gehad.


Heb je zeker alleen LOTR gelezen of zo? Echt niet alle fantasy doet dat hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 20:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 20:26 schreef Mark het volgende:
Heb je zeker alleen LOTR gelezen of zo? Echt niet alle fantasy doet dat hoor.
sterker nog, die heb ik nog niet eens aangeraakt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2008 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stephen King is nou niet echt fantasy ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-03-2008 20:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ligt aan welke King. De Dark Tower cyclus is bijvoorbeeld wel degelijk fantasy.

[edit]En door veel mensen wordt horror ook vaak als subgenre van fantasy gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2008 20:34]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 20:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 20:32 schreef Jenje het volgende:
Stephen King is nou niet echt fantasy ...
Ik doelde dan ook niet direct op Stephen King, maar zijn uitwijding over de omgeving doet me denken aan fantasy.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-03-2008 20:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 maart 2008 20:33 schreef Mark het volgende:
Ligt aan welke King.


Ogen van de draak!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 20:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 20:32 schreef Jenje het volgende:
Stephen King is nou niet echt fantasy ...


De meeste boeken niet nee, maar de Dark Tower serie valt weldegelijk onder fantasy, hij is zelfs geïnspireerd op LOTR. Maar eigenlijk is meneer King al met al best veelzijdig.

Ik hoor vaak de klacht van lezers dat King boeken langdradig zijn in het begin, dat is mischien ook zo, maar ik heb er totaal geen moeite mee, het is een soort aanzwellend ritme in het schrijven.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2008 20:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 20:33 schreef Mark het volgende:
Ligt aan welke King. De Dark Tower cyclus is bijvoorbeeld wel degelijk fantasy.

[edit]En door veel mensen wordt horror ook vaak als subgenre van fantasy gezien.
Mwoa, de setting is vaak wel fantasy achtig, maar het verhaal vind ik meer thriller/horror. Dark tower zit meer inde fantasykant, maar vind die zelf niet zo boeiend.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 20:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 20:36 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ogen van de draak!


Verdammt.. moet je nu juist het boek noemen die nergens te bestellen is (al lang geleden wel gelezen)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2008 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 20:36 schreef blonde rockgod het volgende:
De meeste boeken niet nee, maar de Dark Tower serie valt weldegelijk onder fantasy, hij is zelfs geïnspireerd op LOTR. Maar eigenlijk is meneer King al met al best veelzijdig.

Ik hoor vaak de klacht van lezers dat King boeken langdradig zijn in het begin, dat is mischien ook zo, maar ik heb er totaal geen moeite mee, het is een soort aanzwellend ritme in het schrijven.
Zie mijn vorige post

Ik vind zijn opbouw juist gaaf, je wordt eerst alle kanten opgetsuurd qua wat er zou kunnen gebeuren en vervolgens wham bam thank you ma'am ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 20:40 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 maart 2008 20:38 schreef Jenje het volgende:
Zie mijn vorige post

Ik vind zijn opbouw juist gaaf, je wordt eerst alle kanten opgetsuurd qua wat er zou kunnen gebeuren en vervolgens wham bam thank you ma'am ..


Hehehe, ik was traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...En ik vind het ook gaaf ja, goed omschreven Jenje.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2008 20:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 20:36 schreef Cadaveria het volgende:
Ik doelde dan ook niet direct op Stephen King, maar zijn uitwijding over de omgeving doet me denken aan fantasy.


Die draaft soms nogal door inderdaad, toch wel weer van plan om weer te beginnen met zijn boeken. Ben zo rond mijn 19e de interesse in Stephen King boeken verloren.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen