|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
De marathon is toch gewoon onder naam van King verschenen in een van de vele boeken van King met korte verhalen? |
|
Yep, maar het is geschreven onder zijn pseudoniemnaam. Ik heb het verhaal staan in het boek 4X stephen king. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Origineel was onder pseudoniem. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Joh! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wilde gewoon even laten zien dat ik dat ook wist, Wim. Soms heb ik gewoon even behoefte aan wat superioriteitsgevoel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Lekker makkelijk als ik het 19 minuten eerder al gepost heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, kijk, weer een mysterie opgelost. Nooit geweten dat die eerst onder de naam Bachman is verschenen. |
|
Ook de vervloeking, de regelaars en de ontvoering zijn onder de naam Bachman uitgebracht. Zo, Mark, nu kan jij deze feitjes ook posten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bezig in Dreamcatchers en Desperation. Vette shit |
|
quote: En de razernij, werk in uitvoering, en vlucht naar de top (The Running Man - Arnie film ook) waren onder pseudoniem. Zo. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-10-2008 0:45] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Welke pseudoniemen heeft King eigenlijk allemaal gebruikt? |
|
quote: Door die namen kon hij schrijven vanuit zijn duistere zelf, maar die is vermoord door de media toen zij onthulden wie er achter het pseudoniem schuil ging, dat vindt hij heel erg. Om maar even wat toe te voegen. |
|
Net als de Beatles die vermomd op wilden gaan treden, Paul was geschokt toen hij besefte dat men ze toch wel zou herkennen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vandaag maar even langs de kringloop dan. |
|
quote: Ik heb nog een versie van The Regulators liggen, geschreven door Bachman en met een voorwoord van King. Dat is ook behoorlijk loos eigenlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ging toch gewoon om schaalvergroting en dat dat niet kon onder zijn eigen BV? |
|
quote: Kan makkelijk, maar daar heeft hij het niet over gehad in zijn voorwoord. |
|
quote: nee, dat zou ik ook niet doen :-) maar ik las zoiets in het voorwoord bij vlucht naar de top of razernij (waarom ik richard bachman was) en dat het iets te maken had met zijn hoge productie |
|
quote: Hahaha, klinkt als een betere reden sowieso. |
|
quote: Ja, dat zijn de andere verhalen in het boek 4X stephen king, waar ik het al over had. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van de week aan duma begonnen. Weird, maar het boek pakt me meteen. En meestal moet ik echt erin komen in een boek van king. Heb ook nog de laatste van bachman en de laatste korte verhalen van king liggen. Joy! Tijdje terug mobiel uitgelezen, wat een roteinde. Zeker omdat je denkt dat het verhaal nog even doorgaat, maar nee, het laatste gedeelte is een stuk handgeschreven tekst van lisey's verhaal. Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Duma ook pas geleden gekregen, geniaal boek ja. Ben nu bezig in Misery, ooit jaren geleden al eens gelezen maar ik kan het me gelukkig amper herinneren nu ik het weer lees. Best handig, Korsakoff. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2009 23:50] |
|
Ik heb nog Stephan King boeken te koop!! Mijn zus is echt zn grootste fan ze heeft elk boek en elke film wel gezien/gelezen Maar ze wilt de boeken niet houden.... Dussss....mocht er iemand nog stephan king boeken willen: Mail ffkes jupiterdarkshadow@hotmail.com Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Je heb mail! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |