|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Een lied van Susannah nu al uit godver, moet ik weer wachten op het volgende, en waarschijnlijk laatste, deel. the only pleasure is pain |
|
7e is de laatste voor zover ik weet .. is bij bol.com al te ebstellen |
|
Tsja veel boeken van hem zijn toch inderdaad wel echt meesterwerken |
|
is sowieso een goede bron voor goedkoop boeken bestellen ... meeste boeken kosten daar nog geen 10 euro .. behalve bundels dan |
|
Heb net De scherpschutter uit, smaakt naar meer [edit] wederom typfout [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door slome op 10-04-2005 5:32] |
|
quote: Dronken zeker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nee, koude tengels. |
|
de donkere toren 7 is in mijn bezit. 25 euri, maar dan heb je dan ook 792 bladzijden. En het is idd het laatste deel. |
|
quote: De bib had die nog niet aangekocht in 't Engels, dus ik dacht de Nederlandse versie een kans te geven, maar ik ben niet verder geraakt dan de eerste bladzijde. Bah, dat deed raar zeg, al dat "ge" en "gij" gedoe. Ik blijf hopen dat ze de hele reeks als box uitbrengen of zo. Daar wil ik best m'n geld aan geven. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik heb het laatste deel ook al zo'n weekje in huis. Tot nu toe bevalt ie weer prima. Jammer dat het na dit boek toch echt afgelopen is. |
|
King is wel een goeie met al die horror zooi. Heb een hoop films van hem en een paar boeken. Maar hij heeft ook een hoop verrotte films gemaakt die echt geen reet aan zijn. laatst zag ik "Maximum Overdrive". Jezus,wat verrot zeg... "De hemel was vol gekrijs en de duisternis scheurde uiteen." |
|
Ben ook net met deel 7 begonnen. [slapgemijmermodus on]Ach met zo'n laatste deel is het toch alsof je afscheid neemt van een paar vrinden.[slapgemijmermodus off] Ach heb ook nog een paar James Herbert boeken liggen die ik nog moet lezen.. En Abarat van Barker.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
hm, zie af en toe wel eens audioboeken van King in de nieuwsgroep, ms toch eens proberen! |
|
Ik heb hem uit. Ik zal het einde maar niet verklappen. |
|
quote:King schrijft boeken .. geen films ... |
|
Hm, volgens mij heeft hij ook wel films "geschreven", dus geen verfilming van een boek, maar alleen een film. Maar welke dat was? Ik vind trouwens bijna alle verfilmingen niet zo geweldig. Uitzonderingen zijn the shining en misery, imo. |
|
The Stand is ook tof .. en Dreamcatcher ... Rose Red .. |
|
Ik heb de stand gezien. 1X. Ik heb het boek wel een keer of 5 gelezen. Het boek is zooo veel beter als de film. IMO, uiteraard. |
|
quote: Was dat niet de tv serie Kingdom Hospital? |
|
quote: Voor "Storm of the Century" heeft hij alleen een script geschreven, geen boek. |
|
Voor iemand: Darktower roadmap |
|
quote: Die heeft ie alleen herschreven, oorspronkelijke verhaal is van de Deense regisseur Lars von Trier. Heb overigens net 'Vel over Been' (Bag of Bones) uit, komt langzaam op gang (eigenlijk halverwege pas) maar wat een einde zeg... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Leuk schemaatje! Ik snap alleen ff de link tussen Depseration en the little sisters of Eluria niet. Jij? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Little .. niet gelezen, dus tja .. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |