![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: King heeft hele goede boeken maar ook mindere, Dean Koontz heerst met vrijwel alle verhalen. Dat psychologische vind ik zo gaaf. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: hij is wel multi multi-miljonair geworden met het schrijven van deze pulp. miljonair, dat spreekt je toch wel aan? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Oh zeker, dat heeft-ie ook slim gedaan natuurlijk, dat zal je mij niet horen betwisten. Maar diepgaande boeken zijn het niet (daarom heb je ze ook zo uit en valt er niet veel over na te denken). ![]() |
|
Doe je ook wel eens aan vermaak Maarten? Gewoon leker simpel vermaak? Genieten als in niet constant alle onderdelen van je bezigheid te evalueren en ontleden? Lijkt me namelijk niet. Ik daarentegen vind het lezen van de SK boeken erg rustgevend, en ik vind de verhalen erg goed in ekaar zitten. Ondanks het hoge fictie gehalte vind ik de verhalen erg geloofwaardig. ![]() |
|
quote: Good for you ![]() ![]() Ga toch lekker je King lezen man en wen er nou maar aan dat sommige mensen kritischer zijn dan andere en de pulp uit hun boekenkast proberen te weren. Niets meer, niets minder. ![]() |
|
quote: Yeah right.. 't zijn weinig interessante en ongeloofwaardige verhaaltjes. Ik heb nog nooit een boek van King uitgelezen, bij alle drie de pogingen kwam ik halverwege tot de conclusie dat er veel leukere boeken moeten zijn.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
Genieten doe je met een nietmachine. Lezen dient enkel aan intellectuelen voorbehouden zijn. Een uitgebreide analyse van Finnegan's Wake dient onderdeel te vormen van de toelatingsexamen voor de middelbare school. Ik ben dan ook voor het afschaffen van onderwijs in het lezen en schrijven voor iedereen die niet als geschikt geacht wordt. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Mooi! ![]() |
|
hehheh, wat een gezever, mag je nou ook al niet meer stephen king lezen? anders ben je een pruts-lezer? ik lees nog steeds de donald duck, dat is dan helemaal uit de boze zeker. ![]() ![]() lachen, hoe sommigen hier bepalen wat wel en niet mag. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Heb hem ooit eens op foto gezien en ik moet zeggen dat z'n kop ook behoorlijk creepy is. Wat een engerd. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Hier sluit ik me bij aan. Ik vond King altijd saai en langdradig, maar dat vind ik van de meeste schrijvers. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: jij houdt meer van zangers, denk ik. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Of het geslagen woord (drummers) ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Dat zegt helemaal niemand, Wim ![]() ![]() |
|
![]() Oud Vuil. ![]() |
|
vreemd, waarom meet iedereen zich aan elkaars mening? 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Laatst was Nightflyer op de kijkbuis, was me toch een aangename film ![]() ![]() |
|
ik vind zijn verfilmingen ronduit tragisch. alleen the shining met jack nicholson van kubrick vind ik helemaal goed. maar die vindt king zelf niks, vandaar dat hij hem zelf over heeft gedaan. die ga ik niet eens kijken. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
The Shining is een toffe film ja. Ik ergerde me zo aan het einde van dat boek, gelukkig is dat in de film niet zo. 'Misery' is ook wel een OK verfilming van een boek van King. De verfilmingen van 'It' en van 'The Stand' zijn ronduit triest, helaas. ![]() |
|
Rose Red vond ik een extreem goede film ... ik weet niet of je die gezien hebt? ![]() |
|
quote: dat is toch ook geen verfilming? dacht ik? maar ik heb die niet gezien. misery is iets beter als de meeste, komt ook door kathy bates(heet ze zo?), oscar voor die rol. pet cemeary heeft wel wat. the dark half is door romero gedaan, wel goed, maar had veel heftiger gekunt. des te korter, des t beter, vind ik. sommige korte verhaaltjes zijn in de serie twilight zone te zien geweest. en bijv creepshow is zeer vermakelijk, ook 1 verhaaltje door romero. "thank u for the ride, lady" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-10-2003 23:01] Oud Vuil. ![]() |
|
Heb alles van King, ik ben nu maar begonnen met alle gebonden versies in het engels(in het nederlands heb ik alles)King is echt de meesterschrijver!! hail to King!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... ![]() |
|
quote: Vele van de verfilmingen zijn wel minder, ja. Toch vind ik Stand By Me, Shawshank, Green Mile en The Shining wel hele goede films. De rest zoals Pet Semetary, Needfull Things, Thinner etc. zijn helaas van beduiden mindere kwaliteit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |