IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Stephen King Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-07-2006 14:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik hou erg van Dichte Mist. Ook De Ogen van de Draak en Storm van de Eeuw zijn geniaal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2006 15:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zag ooit een serie waarin de realiteit werd opgegeten door bollen met roterende tanden, waar de hoofdpersonages dan voor op de vlucht waren in een vliegtuig; weet iemand welke titel deze serie/film heeft?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


R.
Usericon van R.
Posted 23-07-2006 16:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2006 15:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik zag ooit een serie waarin de realiteit werd opgegeten door bollen met roterende tanden, waar de hoofdpersonages dan voor op de vlucht waren in een vliegtuig; weet iemand welke titel deze serie/film heeft?


the langoliers


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-07-2006 20:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En weer niet zo'n beste verfilming.



spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2006 20:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Langeliers heerst best ferm hoor Wim
(de film)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-07-2006 20:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mwoah. Ik heb de meeste verfilmingen wel zo ongeveer gezien en ik vind er bijna geen 1 goed. Of iig goed genoeg, de boeken zijn over het algemeen zo veel beter.

Behalve the shining van Kubrick, werkelijk een meesterlijke verfilming! Vreemd genoeg vindt King zelf die helemaal niet goed, hehehe.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2006 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

The Stand gezien?

Is redelijk .. het echte verhaal is gewoon weg te lang om te verfilmen


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-07-2006 21:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tuurlijk gezien, 1 van mijn favoriete boeken. Rob Lowe, godallemachtig, hoe verzinnen ze het. Absoluut geen slechte film verder, maar eigenlijk moet je het boek gewoon niet gelezen hebben.

Het probleem is dat als ik verfilming van king kijk, ik alleen maar aan het denken ben van dit klopt niet, dat klopt niet.

Eigenlijk moet ik gewoon geen verfilmingen kijken maar ik ben toch te nieuwsgierig, hehe.



Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 25-07-2006 16:34 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

De beste verfilmingen zijn toch wel Green Mile, Shawshank en Stand by me. Shawshank vind ik zelfs beter als het kort verhaal.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 25-07-2006 18:16 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Ik heb gisteren weer eens Rose Red gekeken, echt een super film.
Ben Bezig met het boek 'Rosie'.

Stephen King is echt Gaaf



Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 26-07-2006 10:17 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Rose red vond ik persoonlijk weer zo'n film met alleen maar B-acteurs en genante (nep) special effects. Rosie daarentegen is weer een klasse verhaal!!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 10:24 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ik ben aan het wachten op een verfilming van The Dark Tower. Ze zijn al bezig met een comic serie. Wel een flinke tijd wachten, want de comic komt pas ergens in 2007 uit.

http://www.marvel.com/publishing/stories/showstory.htm?id=51

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 10:24]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 26-07-2006 10:28 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Laatst Kingdom Hospital gezien. Leuke serie, maar die actrice die dat spookmeisje speelt (ook het meisje in Silent Hill) kan - het is spijtig voor dat kind - echt niet acteren...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2006 13:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de donkere Toren - saga is compleet zie


vriendin heeft ze nu allemaal


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-10-2006 16:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ook. Ben in het midden van het voorlaatste boek.

En net de nieuwe king gekregen, woei!




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-10-2006 0:54 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ik lees nu "Dodelijk Dillemma" ---> stomme vertaling trouwens, wel lekker sneldoorleesbaar lettervoer.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


vintersorgus
Usericon van vintersorgus
Posted 31-10-2006 12:45 by vintersorgus Wijzig reactieProfiel van vintersorgusQuote dit bericht

Ben altijd een groot King fan geweest. De donkere toren cyclus is inderdaad mooi, maar de tijd tussen het verschijnen van de delen iets te lang. Ben de draad bij de laatste een beetje kwijt geraakt.

De laatste boeken zijn echter wel minder. Op de een of andere manier vind ik de plots altijd een beetje tegenvallen. Dan toch maar liever Dean Koontz of Clive Barker.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 01-11-2006 15:15 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Het oude werk van zowel King als Barker vind ik idd ook stukken beter. Maar de Donkere Toren serie is, ondanks dat ik met bepaalde zaken niet zo eens ben, in totaliteit helemaal klasse!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-11-2006 16:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 12:45 schreef vintersorgus het volgende:
Dan toch maar liever Dean Koontz of Clive Barker.

Zojuist De Gave uit, erg mooi boek. Nu in het vervolg beginnen en daarna maar een Barker van de stapel pakken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-11-2006 17:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 november 2006 15:15 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Het oude werk van zowel King als Barker vind ik idd ook stukken beter. Maar de Donkere Toren serie is, ondanks dat ik met bepaalde zaken niet zo eens ben, in totaliteit helemaal klasse!!


Juist! Ik zit nog in deel4 en bepaalde zaken (ik wil niet spoileren, hehe) verbazen me echt. Geweldig!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-11-2006 16:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zo, ook maar de nieuwe gehaald:

[/quote]


EN een luxe geïllustreerde editie van Bezeten Stad.(hardcover, geïllustreerd met foto's, introductie en nog 2 korte verhalen extra.)

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-11-2006 16:06]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:15 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Het oude werk van zowel King als Barker vind ik idd ook stukken beter. Maar de Donkere Toren serie is, ondanks dat ik met bepaalde zaken niet zo eens ben, in totaliteit helemaal klasse!!
Hoe kun je het nou met een verhaallijn niet eens zijn??? What happens happens, kan soms onlogisch en/of onverwacht zijn, maar ik denk niet dat King er een ogenblik bij stilstaat of jij het er mee eens bent ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2006 19:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 16:05 schreef blonde rockgod het volgende:
Zo, ook maar de nieuwe gehaald:




EN een luxe geïllustreerde editie van Bezeten Stad.(hardcover, geïllustreerd met foto's, introductie en nog 2 korte verhalen extra.)


Die gast schrijft ook aan de lopende band. Het vorige e boek, over die mobiele telefoons is toch nog maar net uit?? (was trouwesn behoorlijk zwak).

maar goed, ergens opgepikt dat "dichte mist" verfilmd gaat worden. als dat nu net zo serieus wordt uitgevoerd als "shawshank redemption" of "the green mile"is dat zeker goed nieuws.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-11-2006 19:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 november 2006 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Die gast schrijft ook aan de lopende band. Het vorige e boek, over die mobiele telefoons is toch nog maar net uit?? (was trouwesn behoorlijk zwak).




Ik vond hem ook niet supersterk, maar het was dan ook een soort hommage aan films als Dawn of the Dead en War of the Worlds.

En hij schrijft inderdaad veel, maar in zijn boek "over leven en schrijven" geeft hij aan dat hij soms 3 boeken door elkaar schrijft.



watery black
Usericon van watery black
Posted 06-11-2006 19:41 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik vond t verhaal voor een King ook vrij zwak, hoewel het idee waar het eigenlijk om draaide me toch wel aansprak. Ik zag t meer als een luchtig tussendoortje en een welkome verademing na een zware tocht door middenwereld

colorado kid, dat vond ik pas een kutboek


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen