![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, niets dan lof over bol.com ... snel en goedkoop, en achteraf betalen ![]() |
|
Als ik het goed heb is deel 7 de laatste ![]() |
|
quote: Is idd een leuk boek, tijd terug gelezen. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Jep. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ah. Er staat in 1 van de delen ergens in een voorwoord, dat hij in principe de serie nooit af kon krigen enzo. Maar dat valt dus wel mee. Gelukkig. ![]() |
|
quote: Boek? Is toch een verhaal, uit een bundel? 4X stephen King, dacht ik. ![]() |
|
Zeggen en doen bij King zijn 2 verschillende dingen ![]() ![]() |
|
quote:Is ook apart verkrijgbaar .... ![]() |
|
quote: Ik heb hem inderdaad ook uit die bundel gelezen, daar zaten vier verhalen van King in inderdaad. Maar hij is ook los te lenen/kopen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
'k Heb vandaag "Een lied van Susannah" uitgeleend uit de bib. Nu ga ik al een jaar of zo trouw kijken of "Song of Susannah" nog niet aangekocht was, en dan kopen ze 'm in 't Nederlands. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
uitgeleend uit ? ![]() ![]() |
|
Ik ben een beetje moe... ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Uitgeleend aan de bib of geleend uit de bib [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 17-03-2005 23:54] ![]() |
|
![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
tsja geen idee maar taalkundig kan het dus. ![]() ![]() |
|
Daar geloof ik dus de ballen van. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Net het boek De Talisman gelezen van Stephen King & Peter Straub, sjeezus wat een goed boek. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
damn, mooi topic. zelf heb ik the stand, satanskinderen en het gelezen. ben nu bezig in de shining. godallemachtig, geweldige boeken! binnenkort wil ik de shining ook opnieuw zien. ook zou ik graag de stand zien. dit was toch echt een heel geweldig boek. toevallig laatst leuk winkeltje ontdekt met 2ehands boeken. veel stephen king. hatsekitidelidokie ![]() |
|
Bijna al mijn Stephen Kings zijn 2de hands. Scheelt veel geld en ze hebben vaak losse verhalen die je bijna nergens kunt krijgen. Ik ga vanmiddag The diary of Ellen Rimbauer kijken. Die heb ik vorige week cadeau gekregen van mijn lieve vriendje! ![]() ![]() *en ik ben vorige week begonnen in Een lied van Susannah. Ik denk dat ik hem eind van de week wel uit heb. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 23-03-2005 11:35] the only pleasure is pain ![]() |
|
De Marathon was mijn eerste King en nog steeds mijn favoriet! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ben net begonnen in De Scherpschutter, het eerste deel van de Donkere Toren-reeks ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Tesamen met de beproeving mijn fav. king boeken. ![]() |
|
quote: Ze hebben samen nog een boek geschreven, namelijk Zwart Huis. Da's ook een heel mooi boek. Ze moeten meer samen gaan schrijven, ze vullen erkaar goed aan. the only pleasure is pain ![]() |
|
Ik ben nu net HET de vollegige onverkorte editie aan het lezen, lang zeg, maar het heerst wel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |