|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
"Thinner" vond ik een heel goed boek. "De Donkere Toren" -serie ben ik nog mee bezig... vorig jaar ben ik blijven steken bij deel 3... geen tijd meer voor lezen |
|
christine cujo the shining the green mile it ...... kortom alles van stephen king ruled when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Vergeet The Langoliers niet |
|
quote:All bow for the red killer-car! |
|
quote: Sleepwalkers. Is wel een grappige film om één keer te bekijken. Niet super ook niet slecht. Mijn favoriete verfilmingen zijn The shinning uiteraard en It is ook geweldig. Nachtmerries verzekerd als kind zijnde. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Tommyknockers is één van mijn favoriete King verfilmingen. Het boek is natuurlijk weer een stuk beter, maar de film mag er ook wezen. the only pleasure is pain |
|
The Dark tower heerscht! Nu alleen nog ff wachten op deel 6 en 7... |
|
De Edgar Allan Poe van de 20ste eeuw! Alhoewel z'n beste tijd achter de rug is. Het niveau halen van "Carrie", "The Shining" of "It" zal nooit meer gebeuren... PS: ik heb me vorige week nog zitten doodergeren aan die rot-verfilming van "It". Wat is dat nou toch bedroevend slecht! "I find your lack of faith disturbing." |
|
gister apt pupil gekeken meesterlijke scene dat als hij moet marcheren dat hij helemaal doordraaid en de bekende 88groet doet of op het einde lucht in zn aderen blaast http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
De donkere toren deel 5(wolven van de Calla) heb ik al een tijdje uit dus ik zit alweer vol spanning te wachten op 6 en 7. Het Zwarte huis (het vervolg op de Talisman) is ook gruwelijk spannend en is zeker een aanrader. Heeft ook te maken met donkere toren serie (brekers van de straal). Clive Barker leest trouwens ook lekker weg (o.a. weefwereld). |
|
de beproeving (the stand) vond ik een vet boek hatsekitidelidokie |
|
een paar jaar terug was ik er helemaal weg van, vind er nu niet echt veel meer aan. Cujo, Carrie en IT waren wel leuk om te lezen, kan ik me herinneren @ Metalblade en de langoliers |
|
Dromenvanger vindt ik iets te langdradig, ogen van de draak is heel erg leuk! Graag zou ik eens de Donkere toren lezen, maar dat hebben ze hier blijkbaar niet in onze bib. "kakkn doe zèèr" |
|
Ik heb laats The Shawshank Redemption gezien. Dat is echt een geweldige film. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
vind het concept aant begin van de verfilming van The Stand erg interessant, maar alleen het überkristelijke laatste 3 uur zijn gay We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik heb stephen king nooit echt een goede schrijver gevonden. leest de laatste tijd veel h.p. lovecraft!!! |
|
Ik heb alleen "The Green Mile" en "iT" gezien, de films gebaseerd op zijn boeken. Meer ken ik niet De films waren btw wel meesterlijk |
|
The Stand gelezen, goed boek, de dramatiek wordt echt geweldig verteld De film later ook gezien, maar dat valt altijd tegen als het boek goed is. |
|
Vond die film erg gaaf (heb em op dvd) Nu bezig met De Maraton. Gaaf basisverhaal, een maraton van 700km waarbij uitvallers afgeschoten worden. |
|
Heeft iemand Diary Of Ellen Rimbauer al gezien? Het is de voorloper van Rose Red. En die vond ik zeker erg goed! the only pleasure is pain |
|
Hmm Rose Red heerscht zwaar idd ... |
|
quote:Ja, die vond ik ook erg leuk om te lezen. Waar blijft verdomme dat laatste deel van de Donkere Toren? |
|
quote:Engelse versie is al uit, in April komt Nederlandse versie (die kun je al bestellen bij bol.com) |
|
Bol.com heeft me al eens geprobeert te belazeren dus ik koop hem wel in de winkel. April dus. Thnx. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |