IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2005 14:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 juli 2005 10:31 schreef Stefan het volgende:
Dat kan, maar zoals bij de moeder van ghoulliette kan ik ook wel andere redenen bedenken. Ze is al meer dan 10 jaar ziek en (afhankelijk van welke ziekte je hebt) dan kan ik me best indenken dat je eruit wil stappen. Een soort van zelfbedienings euthanasie zeg maar.


daarom zet ik ook ook vet gedrukt want beide situaties kunnen goed uitkomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 16:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 juli 2005 10:37 schreef Jenje het volgende:
Tja ik ben in ieder geval die dat op een wat andere toon zou gaan vertellen, lijkt mij toch een gebeurtenis waar je niet blij van wordt ....

Toon? Dus ik had een huilende smiley moeten plaatsten? Toon is in dit geval intrepretatie, ik zat heus niet te lachen toen ik het tiepte, maar om nou zo melodramatisch te doen ben ik niet echt het type voor.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 16:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 juli 2005 13:26 schreef Gnosis het volgende:
Dat zijn de mensen die van een gebouw springen...De schreeuw om hulp heeft dan geen nut, dat is pure overgave. Een schreeuw om hulp is te veel anti-depressieva slikken en dan zelf 112 bellen, zoals ik in mijn omgeving heb meegemaakt.

Idd. In dit geval een overdosis insuline en zelf 112 bellen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 16:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 juli 2005 13:53 schreef DarknessThere het volgende:
Daar komt dan bij dat bij Ghoulliete de band tussen haar en haar moeder niet echt hecht is (heeft ze zelf gezegd), en die tussen mij en mijn moeder heel hecht. De toon is misschien anders maar misschien heeft ze ook gewoon het nodig om het eens kwijt te kunnen, ik weet het niet.

Je slaat aardig koppen met spijkers. Het is ook niet de eerste keer dat mijn moeder het doet (11 jaar geleden ook een poging gedaan) en ik was ook niet erg verbaasd dat ze er weer mee bezig was in haar hoofd, je voelt het aankomen, ook door de rare e-mails die je krijgt.

Ik heb mijn moeder tussen mijn 11 en 15e nauwelijks gezien, en ik zie haar de laatste jaren zo eens in de 2/3 maanden, en meestal niet langer dan een paar uurtjes, of 2 dagen.
Ik ben erg op mezelf, niet echt een familie mens, wat ik het ergste vind aan de situatie is wat ze mijn broertje en zusje ermee aandoet die nog thuis wonen.
Gelukkig zijn die er redelijk goed onder (zitten nu bij mijn pa en daar kom ik ook net vandaan).

En het is fijn om het neer te tiepen, ook omdat je voor jezelf dingen een beetje op een rijtje kunt zetten. En zoals iemand al zei, dat je het kwijt kunt zonder dat mensen je zielig vinden en melodramatisch gaan doen, van die mensen die je dan willen gaan troosten ofzo, hoe lief dat ook bedoeld is daar kan ik echt niet tegen.

Maar thnx iig voor de mensen die het gelezen hebben en jullie opmerkingen.


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 07-07-2005 17:51 by Dominator Profiel van Dominatorhttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 7 juli 2005 9:56 schreef Deathlike Mike het volgende:
Nietzsche zei zoiets als: iets dat dreigt om te vallen, moet een zet meekrijgen. Als iets zwak is, moet je niet proberen het te fixen, maar moet je het juist afbreken. In die optiek moet iemand die zelfmoord wil plegen een scheermes worden aangereikt.


Dominator zei zoiets als: het zijn alleen ongelofelijk stomme eikels die Nietzsche zo buiten de context citeren, in een vergeefse poging om iets verstandigs te zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dominator op 07-07-2005 17:51]


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-07-2005 21:57 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

wat zielig allemaal zeg, zelfmoord moet je niet over lullen, dat moet je gewoon DOEN, and anders moet je gewoon je bek houwe


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 27-07-2005 14:06 by peer Profiel van peer

quote:
Op 22 juli 2005 21:57 schreef flebbie het volgende:
wat zielig allemaal zeg, zelfmoord moet je niet over lullen, dat moet je gewoon DOEN, and anders moet je gewoon je bek houwe


doe jij ook, maar je leeft nog steeds


american psycho


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 10:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 5 juli 2005 10:09 schreef spectre het volgende:

Even terugkomend op het taxusverhaal. Niet het vlees van de vrucht, maar de pit schijnt erg giftig te zijn. Zo giftig dat je van 2 of 3 pitjes dood kunt gaan.

Jammergenoegd kan ik zeggen dat dit niet zo is. Zelfs na 5 stuks was er GEEN ENKEL EFFECT te merken.

Mensen die dachten Het gevonden te hebben, jammer!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 11:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juli 2005 21:57 schreef flebbie het volgende:
anders moet ik gewoon me bek houden


Ja hee doe dat eens even

quote:
Op 13 augustus 2005 10:29 schreef Slechtheid het volgende:
Jammergenoeg kan ik zeggen dat dit niet zo is. Zelfs na 5 stuks was er GEEN ENKEL EFFECT te merken.




Dat was toch allang wel bekend dat het een fabeltje was, tenminste vroeger werd ik er ook altijd al voor gewaarschuwd en ik leef nog steeds.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 11:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 augustus 2005 11:03 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja hee doe dat eens even



Dat was toch allang wel bekend dat het een fabeltje was, tenminste vroeger werd ik er ook altijd al voor gewaarschuwd en ik leef nog steeds.
Nou, mijn baas in de groenvoorziening heeft me ooit uitgelegd dat je er dood aan kunt gaan. En hij is opgeleid man [in de groenvoorziening dan he].

Maargoed, jammer dusch.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 11:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2005 11:07 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, mijn baas in de groenvoorziening heeft me ooit uitgelegd dat je er dood aan kunt gaan. En hij is opgeleid man [in de groenvoorziening dan he].

Maargoed, jammer dusch.


Jah, vroegah.. waren die witte slijmbesjes ook giftig en ging je van het aanraken van een bereklauw (als in plant) ook dood enzo.

Van de jeuk misschien.. maar meer ook niet.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 11:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Lekker mensen blij maken met een dooie mus heet dat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 11:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2005 11:13 schreef Slechtheid het volgende:
Lekker mensen blij maken met een dooie mus heet dat.


Tja, volgende keer beter opzoeken op het internet en alles?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 11:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 11:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Jah, vroegah.. waren die witte slijmbesjes ook giftig en ging je van het aanraken van een bereklauw (als in plant) ook dood enzo.

Van de jeuk misschien.. maar meer ook niet.

Ja die berenklauwen! Jarenlang doodsbang voor geweest.
Later bedacht ik me dat als ze echt zo gevaarlijk waren ze niet langs elk fietspad zouden staan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 11:37 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2005 11:36 schreef ghoulliette het volgende:
Ja die berenklauwen! Jarenlang doodsbang voor geweest.
Later bedacht ik me dat als ze echt zo gevaarlijk waren ze niet langs elk fietspad zouden staan.


Precies, och vroegah.. toen men nog geoorloofd kinderen bang mocht maken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 11:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 augustus 2005 11:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja, volgende keer beter opzoeken op het internet en alles?
Op internet moet je niet zijn voor bevestigingen van dergelijke dingen. Tegenstrijdigheid alom.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2005 11:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 augustus 2005 11:36 schreef ghoulliette het volgende:
Ja die berenklauwen! Jarenlang doodsbang voor geweest.
Later bedacht ik me dat als ze echt zo gevaarlijk waren ze niet langs elk fietspad zouden staan.


Hehe, nou geloof me als ik zeg dat die krengen lelijke brandwonden veroorzaken. M'n ouweheer zat er twee jaar terug helemaal vol mee. Wekenlang doktersbezoeken en ellende met die krengen gehad.


spelfout weggehaald...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 11:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 11:38 schreef Slechtheid het volgende:
Op internet moet je niet zijn voor bevestigingen van dergelijke dingen. Tegenstrijdigheid alom.
Juist wel dus, want je vindt altijd iets wat jou gelijk geeft.

Behalve als je goed zoekt en betrouwbare websites uitzoekt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 11:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 11:39 schreef varanus het volgende:
Hehe, nou geloof me als ik zeg dat die krengen lelijke brandwonden veroorzaken. M'n ouweheer zat er twee jaar terug helemaal vol mee. Wekenlang doktersbezoeken en ellende met die krengen gehad.

Euhm, wat deed jouw jongeheer in een berenklauw?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 11:45 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 augustus 2005 11:40 schreef ghoulliette het volgende:
Behalve als je goed zoekt en betrouwbare websites uitzoekt.
Niet dus.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 11:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2005 11:41 schreef ghoulliette het volgende:
Euhm, wat deed jouw jongeheer in een berenklauw?


DAT zou ik ook wel eens willen weten ja..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 12:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Goed nieuws voor de mensen met plannen:

Alles aan de taxus behalve het rode vruchtvlees is giftig. Echter, giftig is nog niet meteen dodelijk.

Nou let op:
Een aftreksel van 50-100 naalden is reeds dodelijk.

Dus je trekt wat takken los, gooit die in een pan, en trekt er thee van. NIET LATEN KOKEN. Want dan kook je de giftige stoffen [ephedrine, taxicasotide en blauwzuurverbindingen] kapot. Het hoofdgif [alkaloïde Taxine] blijft wel werkzaam na koken.

Het effect is eerst een prikkelende, daarna verlammende werking op ademhalingssysteem en hart.

Enjoy!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 12:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Probeer het lekker zelf, mafkees


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2005 12:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gisteren stond er in de krant iets over een paddestoel die nu overal in Nederland opduikt. Een ervan is al dodelijk.

Eet smakelijk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 12:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 12:35 schreef Burzum het volgende:
Gisteren stond er in de krant iets over een paddestoel die nu overal in Nederland opduikt. Een ervan is al dodelijk.

Eet smakelijk
Yep, een groenachtige die bijna niet van een onschuldige paddestoel te onderscheiden is.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen