IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 13:01 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn diagnose wil je weten?


Wat je kwijt wilt, ik vind het erg boeiend namelijk.


oscura
Usericon van oscura
Posted 23-08-2005 13:02 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 23 augustus 2005 13:00 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, daar waar psychiatrische problematiek meestal eindigt bij een opname [en dan wordt genezen/handelbaar wordt gemaakt] is dat bij mij niet zo.

Vraag me niet waarom want dat weet ik ook niet.


ow... sterkte hee!!!


carcasstrid


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2005 13:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 augustus 2005 12:58 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nee, droplul, ik ben gewoon benieuwd naar de reden van het 3x falen van zo'n poging.


sla je kop maar fijn tegen de muur


Zal het proberen. Als jij dan de tips uit dit topic eens wil proberen?

Bedankt


oscura
Usericon van oscura
Posted 23-08-2005 13:03 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 23 augustus 2005 13:01 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
En -hoe vreemd het ook mag klinken- veel succes bij je volgende poging : Deur op slot he



nouja!!!


carcasstrid


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 13:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 13:03 schreef oscura het volgende:
nouja!!!

wa t nou "nouja" ?

Hij zegt toch zelf dat hij donders zeker van zijn zaak is? Dan ga ik niet zeggen dat hij het niet moet doen, want... blabla...

Slechtheid wil dat er open-minded en reëel over deze zaak gesproken wordt.


Bruce Banner


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat je kwijt wilt, ik vind het erg boeiend namelijk.
Mijn laatstgestelde diangose was als volgt [in eigen woorden]:

Ik heb een Persoonlijkheidsstoornis NAO [niet anderzijds omschreven], met diepe borderline karaktereigenschappen, en een diepgewortelde dwang tot zelfdestruktie. Daarnaast heb ik schizo-affectieve en schizoide persoonlijkheidsstoornissen. Daarnaast zijn er de sociale angsstoornissen en het passieve perfectionisme. Ook narcisme is mij niet onbekend. Als laatste is er de depresieve persoonlijkheidsstoornis.

Maargoed, dit is alweer een dik halfjaar geleden, godweet wat het nu allemaal is. Want ja, de mijne is schijnbaar subject to change.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 13:03 schreef oscura het volgende:
nouja!!!


Ervaring leert dat als men echt uit het leven wil stappen, ze uiteindelijk er wel een manier voor vinden. Dan kan men maar beter succes wensen, dat het pijnloos zal verlopen en alles.. dan er een hele heisa om maken.

Is mijn mening.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:06 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
wa t nou "nouja" ?

Hij zegt toch zelf dat hij donders zeker van zijn zaak is? Dan ga ik niet zeggen dat hij het niet moet doen, want... blabla...

Slechtheid wil dat er open-minded en reëel over deze zaak gesproken wordt.

Dat succes wensen getuigd van een echt open geest kerel. Ik hoop echter niet dat je maar wat uit je nek lult. Je zou niet de eerste zijn.


oscura
Usericon van oscura
Posted 23-08-2005 13:07 by oscura Profiel van oscura

@Lain & Mayo: hehe.. daar zit wat in ja! maar het klonk zo.... tja....

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 23-08-2005 13:07]


carcasstrid


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2005 13:08 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 augustus 2005 13:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ik hoop echter niet dat je maar wat uit je nek lult.


Best kans van


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 13:05 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn laatstgestelde diangose was als volgt [in eigen woorden]:

Ik heb een Persoonlijkheidsstoornis NAO [niet anderzijds omschreven], met diepe borderline karaktereigenschappen, en een diepgewortelde dwang tot zelfdestruktie. Daarnaast heb ik schizo-affectieve en schizoide persoonlijkheidsstoornissen. Daarnaast zijn er de sociale angsstoornissen en het passieve perfectionisme. Ook narcisme is mij niet onbekend. Als laatste is er de depresieve persoonlijkheidsstoornis.

Maargoed, dit is alweer een dik halfjaar geleden, godweet wat het nu allemaal is. Want ja, de mijne is schijnbaar subject to change.


Dat is een heleboel, je zal wel een hele zooi medicatie moeten slikken. De afdeling waar je nu zit is gesloten lijkt me? Vind je het niet ontzettend vervelend met al die verplegers die je op je handen kijken?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 13:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 13:06 schreef Slechtheid het volgende:
Dat succes wensen getuigd van een echt open geest kerel. Ik hoop echter niet dat je maar wat uit je nek lult. Je zou niet de eerste zijn.


Ik was serieus.

Het lijkt me voor jou persoonlijk stukken beter dat, mocht je het weer proberen, het "goed" gaat. (oftewel: poging geslaagd), aangezien je er niet beter/vrolijker van wordt wanneer je je lichaam/mind verkloot met een overdosis medicamenten. Plus: je wordt ook niet vrolijk van weer een mislukte poging, lijkt me.

Uiteraard heeft bijvoorbeeld Skullfuck enorm gelijk over dat je anderen flink wat aandoet, en laat je voor de nabestaanden een verschrikkelijke kutzooi achter.

echter: jij hebt je keuze duidelijk gemaakt, en niets staat je blijkbaar in de weg. Vandaar dat succes wensen, want tegenhouden heeft weinig effect.

Dit neemt niet weg dat ik het wel een aardig bizar gesprek vind, om eerlijk te zijn.


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 13:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 13:07 schreef oscura het volgende:
@Lain & Mayo: hehe.. daar zit wat in ja! maar het klonk zo.... tja....


zo klinkt het inderdaad, ja. zie ook mijn vorige post.


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2005 13:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 augustus 2005 12:47 schreef Slechtheid het volgende:
Je doet het altijd uit eigenbelang. Al staan er 100000 mensen naast je te schreeuwen dat je moet springen, je springt pas als je dat zelf wil.

Natuurlijk, maar wat je nu doet is geen poging tot zelfmoord, je post een bericht op een forum.

Ik geef mensen een deur. De mensen zelf moeten hem openmaken.

Een deur? je zet je zelf voor lul. Als mensen willen gaan, dan doen ze dat..er zijn 1000 manieren.

Ok, misschien praat ik er wat makkelijk over omdat ik al 3 jaar zelfmoord slaap eet en drink. Jammer dan.

Jij bent niet bijzonder om deze reden.Er zijn hordes mensen met dergelijke problemen. Je zou er bijna een panzer division mee kunnen oprichten..



Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:14 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Dat is een heleboel, je zal wel een hele zooi medicatie moeten slikken. De afdeling waar je nu zit is gesloten lijkt me? Vind je het niet ontzettend vervelend met al die verplegers die je op je handen kijken?
Ik slik dagelijks 1 pil. Zo weinig omdat bijna alles bij mij in de persoonlijkheid zit, en dat is niet met pillen om te vormen. Ik zit nu op een open afdeling, omdat ze eindelijk [na bijna 2 jaar] doorhebben dat ik me niet tegen laat houden door een gesloten deur.

Ik heb wel tijden op een gesloten afdeling gezeten, en daar ben je waar mogelijk nog minder dan een hond. ALLES moet je vragen, ALLES wat je zegt wordt dubbelzinnig opgevat. Als je nog niet gek bent wordt je het op een gesloten afdeling wel.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:16 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:11 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik was serieus.

Het lijkt me voor jou persoonlijk stukken beter dat, mocht je het weer proberen, het "goed" gaat. (oftewel: poging geslaagd), aangezien je er niet beter/vrolijker van wordt wanneer je je lichaam/mind verkloot met een overdosis medicamenten. Plus: je wordt ook niet vrolijk van weer een mislukte poging, lijkt me.

Uiteraard heeft bijvoorbeeld Skullfuck enorm gelijk over dat je anderen flink wat aandoet, en laat je voor de nabestaanden een verschrikkelijke kutzooi achter.

echter: jij hebt je keuze duidelijk gemaakt, en niets staat je blijkbaar in de weg. Vandaar dat succes wensen, want tegenhouden heeft weinig effect.

Dit neemt niet weg dat ik het wel een aardig bizar gesprek vind, om eerlijk te zijn.
Gesprek is ook bizar. Dergelijke gesprekken zouden niet moeten bestaan. Maar dan zouden psychische problemen ook niet moeten bestaan. Jammer dus.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:14 schreef skullfuck het volgende:

Je quote mij en alle mensen die er niet serieus over kunnen/willen praten.

Wat wil je nou? Ik ga hier pas mijn bek over houden als dit topik dicht is. Want zolang het open is is er schijnbaar belangstelling/intresse.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2005 13:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 augustus 2005 13:17 schreef Slechtheid het volgende:
Wat wil je nou? Ik ga hier pas mijn bek over houden als dit topik dicht is. Want zolang het open is is er schijnbaar belangstelling/intresse.


Insgelijks, neem de tijd...

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-08-2005 13:20]


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 13:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ehhh, daar heb je ongelijk, aangezien jij na een stilte van 10 dagen over die plant begon...


Bruce Banner


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dat het topik er uberhaupt is bedoel ik dan.
Maja, het is bijna vol.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:22 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:18 schreef skullfuck het volgende:
Insgelijks, neem de tijd...
Dude.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 13:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Kan die skullfuck geen waarschuwing krijgen ofz, of een dikke neger piemel in zijn aars.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2005 13:36 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 augustus 2005 13:35 schreef ghoulliette het volgende:
Kan die skullfuck geen waarschuwing krijgen ofz, of een dikke neger piemel in zijn aars.


Ik snap je wel, maar jij snapt mij niet. Dat is niet erg...


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik snap 'm gewoonweg niet. Asin: snap niet waar hij op doelt of waar hij naartoe wil met z'n posts.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-08-2005 13:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 13:35 schreef ghoulliette het volgende:
Kan die skullfuck geen waarschuwing krijgen ofz, of een dikke neger piemel in zijn aars.

pardon? waarvoor dan?


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen