IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2004 18:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jenje is net zo hollandsch als een pakje Croma en Calve pindakaas.


En ik ben een allochtoon, ja. Gelukkig heb ik in tegenstelling tot jou meer dan speciaal onderwijs voor geestelijk gehandicapte postnatale abortussen* gevolgd.


*thanks@tormented soul

edit: ik heb nu pas in haar profiel gekeken. Het is een doos wat volgens mij nog nooit gemenstrueerd heeft. Ik hou me hier verder buiten en laat haarzelf zich belachelijk maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-02-2004 18:45]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-02-2004 18:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mijn god, die Queen of hell is wel een overtreffende trap!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2004 18:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

he dat was leuk net kunen we er niet verder mee gaan met die flame die ontstond, ah toe? ???
He Chel! jij domme pleurisPool zoek je mot met een uberslimme Spanjool!!!
(je zou fotos plaatsen jij sloerie uit de sloppen! )


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2004 18:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:40 schreef Chelman het volgende:
Jenje is net zo hollandsch als een pakje Croma en Calve pindakaas.


En ik ben een allochtoon, ja. Gelukkig heb ik in tegenstelling tot jou meer dan speciaal onderwijs voor geestelijk gehandicapte postnatale abortussen* gevolgd.


*thanks@tormented soul

edit: ik heb nu pas in haar profiel



gekeken. Het is een doos wat volgens mij nog nooit gemenstrueerd heeft. Ik hou me hier verder buiten en laat haarzelf zich belachelijk maken.



he zat jij niet in de gevangenis ofzo?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-02-2004 18:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1033265&page=28
Hier mogen jullie naar hartelust flamen..
En die Queen of Hell is imho zo dom als 't achtereind van een varken..


..."Hate can only create more hate"...


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 08-02-2004 19:00 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

waar gaat dit over???


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2004 19:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 19:00 schreef robbemans het volgende:
waar gaat dit over???



lees ff het gesloten allochtonen topic


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2004 19:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*grumble*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2004 19:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:40 schreef Chelman het volgende:
Jenje is net zo hollandsch als een pakje Croma en Calve pindakaas.


En ik ben een allochtoon, ja. Gelukkig heb ik in tegenstelling tot jou meer dan speciaal onderwijs voor geestelijk gehandicapte postnatale abortussen* gevolgd.


*thanks@tormented soul

edit: ik heb nu pas in haar profiel gekeken. Het is een doos wat volgens mij nog nooit gemenstrueerd heeft. Ik hou me hier verder buiten en laat haarzelf zich belachelijk maken.



je wordt soft


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-02-2004 20:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2004 18:40 schreef Chelman het volgende:


edit: ik heb nu pas in haar profiel gekeken. Het is een doos wat volgens mij nog nooit gemenstrueerd heeft. Ik hou me hier verder buiten en laat haarzelf zich belachelijk maken.

Shit zeg Chelman, ik weet niet wat het is maar ik begin je steeds meer te mogen.
Ik heb ook effe in de profiel gekeken, whahaha.
http://groups.msn.com/darkduiveltje/feminismetisdat.msnw
Ik wist niet dat iemand met een iq van onder 0 kon typen. Maar dit persoon heeft duidelijk een hele set borden voor der kop. De inhoud is zo stom dat ik er niet op in wil gaan. Oja ze heeft nog niet geleerd op school wat de letter c is, ik betwijfel of ze wel naar school gaat.
quote:

Op een dag vol met madeliefjes en rozebotteltjes schreef onze hersenloze medemens het volgende:
konkurrentiestrijd, konklusie, diskussie, uiterlijkheidskultus, konsekwenties, ekonomie.







"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-02-2004 22:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

nog even misantrophe's post uit het vorige topic
quote:
[Een paradox, want je tegenstelling SCHIJNT te zijn, maar is niet geheel waar. ]

Een hogere maximum snelheid betekent niet per se een slechte invloed op het milieu. Stel, op bepaalde plaatsen kan de hogere maximum snelheid ervoor zorgen dat files niet zo snel ontstaan, is dat dan belastend voor het milieu? Ik zeg niet dat het overal op gaat, maar op een aantal plaatsen wel. Zo is het in Nederland nogal vaak de gewoonte om op een zesbaans weg de maximum snelheid op 100 km/u vast te stellen, terwijl de max. snelheid op 4 baanse wegen 120 km/u is. Nutteloos lijkt mij, het vermindert alleen de doorstroming.

Dat stijlmiddel bedoelde ik niet, maar goed, hehe, scherp

Over dat snelheden en invloed op files gedoe, toevallig heb ik daar vorig jaar met m'n studie nog wat mee gedaan, wat simulaties gezien/gedaan en op statistieken gebaseerde relatis geleerd. Het maximum aantal voertuigen per uur op een stuk snelweg wordt bereikt bij een snelheid van 100 tot 120 kilometer per uur; alles daarboven veroorzaakt officieel congestie, dan zitten de mensen elkaar in de weg.

Het is echt een fabeltje dat door hogere snelheden er minder files zijn, hogere snelheden betekent immers grotere volgafstand en zoals ik al zei, boven 120 km/h weegt dat niet meer op tegen de voordelen van hogere snelheden.

Wat overigens ook een behoorlijke file veroorzaker is, zijn mensen categorisch te zacht (bejaarden) of te hard (Misantrophe ) rijden, optrekken en afremmen veroorzaakt schokgolven in de stroom en mensen die ver van het gemiddelde afzitten veroorzaken veel optrekken en afremmen.

En wat betreft vervuiling door auto's; ik geloof dat bij een snelheid van 90 km/h de verbranding het meest efficiënt is; alles daaronder en boven veroorzaakt meer vervuiling.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 9:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
queen_of_hell schreef in het gesloten topic:
allochtonen, ik vind sommige echt te erg.. loop ik over straat kijk zuh maar ff 1 keer aan is het van; kutgothic wat kijk je me aan?moet je ros.. of lopen we op school schreeuwen ze: nederlanders het land uit pfff onbegrijpelijk.. er zijn misschien wel goeie, maar dat zijn er een paar.. vna mij mogen ze wel het land uiwt hoowr...
Even ter verduidelijking: Je wilt allochtonen het land uit hebben? Als 13-jarig snolletje heb je in ieder geval nog veel te leren, maar denk in het vervolg na voordat je iets zegt, er zijn genoeg allochtonen die hardwerkend zijn, en de meeste spreken nog beter Nederlands dan jou ook!
(voor de duidelijkheid: Ik ben een Schot, dus wat kijk je me aan kutgothic?)
quote:
"Ze" schreef ook nog:
ik weet het niet hoowr, heb je wel eens gehoord van MSN-taal? en trouwens ik geef alleewn mijn mening hoowr, dus ssssst
Uit de help:
quote:
Iedereen maakt wel eens een foutje, maar probeer er wel een beetje om te denken, zorg dat je verhaal leesbaar blijft. Ga niet in een of ander dialect of stoer internet taaltje posten, dat komt alleen maar kinderlijk over en zorgt dat je niet serieus genomen wordt.
Dus Jenje heeft gelijk, en Jenje heerscht dus mag je niet op hem schieten (ik en Chelman schieten overigens wel op Nederlanders, alle allochtonen zijn namelijk crimineel)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 11:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 18:47 schreef Misanthrope het volgende:
Mijn god, die Queen of hell is wel een overtreffende trap!
Meen je dat nou?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 11:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 9:00 schreef Elfensteen het volgende:
(ik en Chelman schieten overigens wel op Nederlanders, alle allochtonen zijn namelijk crimineel)



Ja man, hier in de bijlmerbajes hebben we tegenwoordig breedband man. Iek joellie alemaal killen weetsje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 11:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 11:49 schreef Chelman het volgende:
Ja man, hier in de bijlmerbajes hebben we tegenwoordig breedband man. Iek joellie alemaal killen weetsje.
Wij weet waar joellie huis woont!


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 09-02-2004 11:52 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Ik ben een Nederlander


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 11:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 11:52 schreef Darkfantasy het volgende:
Ik ben een Nederlander
*gaat shotgun halen*


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 09-02-2004 11:53 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Voor zover ik weet waar het over gaat Dus ff die andere topic lezen dan maar ..


Speak no more lies, It 's your turn to die.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2004 11:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben een Nederlander (in Spanje geboren )die verslaafd is aan Duitse 2e wereldoorlog troepjes, dat maakt me nog geen slecht mens


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 09-02-2004 12:05 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Ach ja ik ben kwart Grieks, Kwart Italiaans


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 12:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

M'n meis (Pandora) is een mengelmoesje


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-02-2004 12:13 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:06 schreef Elfensteen het volgende:
M'n meis (Pandora) is een mengelmoesje


Hmm..heb zelf nog wat duits en frans bloed door de aderen stromen..was gisteravond met m'n nieuwbakken vriendin in de bios in Utrecht en daar vonden een groepje Turken het weer es nodig om de film voor anderen weer grondig te verpesten..snap niet dat sommige groepen in de samenleving zo hard bezig zijn om hun eigen glazen in te gooien. Dit soort kleine incidenten en alles wat er in de media geschreven wordt over dit soort dingen zorgen er wel voor dat de beeldvorming bij het autochtone deel van de bevolking steeds ongunstiger wordt...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 12:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:13 schreef Borgia II het volgende:
Hmm..heb zelf nog wat duits en frans bloed door de aderen stromen..was gisteravond met m'n nieuwbakken vriendin in de bios in Utrecht en daar vonden een groepje Turken het weer es nodig om de film voor anderen weer grondig te verpesten..snap niet dat sommige groepen in de samenleving zo hard bezig zijn om hun eigen glazen in te gooien. Dit soort kleine incidenten en alles wat er in de media geschreven wordt over dit soort dingen zorgen er wel voor dat de beeldvorming bij het autochtone deel van de bevolking steeds ongunstiger wordt...
Klopt, vooral in de Turkse/Marrokaanse kringen gebeuren dit soort dingen vaak. Misschien komt het door een andere cultuur, hoewel het daar eigenlijk niet op afgeschoven kan/mag worden. Kijk maar naar Vietnamezen/Chinezen en Japanners die hiernaartoe komen, die werken ontzettend hard en vaak harder dan de gemiddelde Nederlander! Kortom: Het ligt aan de mentaliteit, niet aan het land!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 12:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:15 schreef Elfensteen het volgende:
Klopt, vooral in de Turkse/Marrokaanse kringen gebeuren dit soort dingen vaak. Misschien komt het door een andere cultuur, hoewel het daar eigenlijk niet op afgeschoven kan/mag worden. Kijk maar naar Vietnamezen/Chinezen en Japanners die hiernaartoe komen, die werken ontzettend hard en vaak harder dan de gemiddelde Nederlander! Kortom: Het ligt aan de mentaliteit, niet aan het land!
Over de antiliaanse allochtonen ben ik anders ook niet te spreken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 12:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:17 schreef kwelgeest het volgende:
Over de antiliaanse allochtonen ben ik anders ook niet te spreken.

Iesch goet eh?

Je hebt gelijk ja, het zijn zowiezo mensen uit het zuiden van de wereldbol ten opzichte van Nederland die de sfeer hier komen verpesten, of ben ik de enige die er zo over denkt?

(jaja, er zitten heus wel goede allochtonen tussen, ik ken een heel stel aardige Turken zelfs )


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 12:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:18 schreef Elfensteen het volgende:
Iesch goet eh?

Je hebt gelijk ja, het zijn zowiezo mensen uit het zuiden van de wereldbol ten opzichte van Nederland die de sfeer hier komen verpesten, of ben ik de enige die er zo over denkt?

(jaja, er zitten heus wel goede allochtonen tussen, ik ken een heel stel aardige Turken zelfs )
Ik ken ze niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen