IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fietsen [algemeen fietstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-11-2012 11:35 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Tot je tegen een boom opknalt. Ik proef de hars nog in mijn neus.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 19-11-2012 11:44 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ha ha. Ja, boom heb ik ook al in mijn smoel gehad. Of een zadel moervast in mijn reet gejamd. Maar vooral heel erg veel bos-modder in mijn smoel. Tjeezus, wat een ranzig spul is dat.

Maar dat geeft niet, want het is fan-tas-tisch om door de bossen te crossen!


Ja hoor...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-12-2012 23:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2012 11:11 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Sinds enige tijd waag ik mij ook op de MTB trails van de Veluwezoom.
God damn, wat heb ik een boel lol op mijn Mountainbike.

Ik ga op zondagen met een groep vanuit de vetste fietswinkel van Arnhem met een zooitje ongeregeld de bossen in. Afgelopen zondag zo smerig geworden... modder tot achter mijn ballen. Het was dan ook zeik- en zeiknat, overal. Wat een geweldige manier om te sporten, zeg.

Ben zeer tevrden met mijn oude Koga Miyata, maar ga in de toekomst wel upgraden. Een man of 4 in 'onze' groep rijdt op single gear fietsen. Dat is ook wel erg vet, zeg.




Cyclenation zeker? Mooie zaak vernam ik, binnenkort eens naar toe. Begin van het nieuwe jaar ook een testdag. En dealer van een van mijn favoriete merken.
Mooie Unit ook.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-12-2012 23:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mooi fietsjaar:



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 29-12-2012 4:50 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Weinig slijtage. Weinig gefietst?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2012 7:42 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vaak gewisseld dus. Als ik deze allemaal opgereden had, had ik meer dan de bijna 9000km moeten rijden van afgelopen jaar.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-12-2012 12:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 december 2012 23:56 schreef Nimbus het volgende:
Mooi fietsjaar:




Fraaie stapel. Zin om het even toe te lichten?


Ja hoor...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2012 13:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ja hoor, geen probleem.

Van onder naar boven:
2x Schwalbe Nobby Nic 2.25 DD, voor in de Alpen
2x Geax Saguaro 2.2, fijne all-round band
2x Geax Saguaro 2.0 white, zag ze hangen bij de winkel en kon ze niet laten hangen.
Vredestein Black Panther Xtrac 2.0
Vredestein Black Panther 2.0
Schwalbe Racing Ralph 2.25, oude band en eindigt waarschijnlijk opgeknipt als pechhulp.

Niet op de stapel te zien, maar komen net van de fiets af: 2x Geax AKA 2.2

Rijd nu met deze erop omdat er aardig wat asfalt kilometers worden gemaakt:


Ben aardig wat gaan testen met banden, reed altijd met Schwalbe RR, maar wilde eens wat anders. Past ook wat beter bij een niet alledaagse fiets een niet alledaagse band.
Geax bevalt goed en heeft een uitgebreid assortiment.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 29-12-2012 13:56]


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-12-2012 17:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 29 december 2012 13:51 schreef Nimbus het volgende:
Ja hoor, geen probleem.

Van onder naar boven:
2x Schwalbe Nobby Nic 2.25 DD, voor in de Alpen
2x Geax Saguaro 2.2, fijne all-round band
2x Geax Saguaro 2.0 white, zag ze hangen bij de winkel en kon ze niet laten hangen.
Vredestein Black Panther Xtrac 2.0
Vredestein Black Panther 2.0
Schwalbe Racing Ralph 2.25, oude band en eindigt waarschijnlijk opgeknipt als pechhulp.

Niet op de stapel te zien, maar komen net van de fiets af: 2x Geax AKA 2.2

Rijd nu met deze erop omdat er aardig wat asfalt kilometers worden gemaakt:


Ben aardig wat gaan testen met banden, reed altijd met Schwalbe RR, maar wilde eens wat anders. Past ook wat beter bij een niet alledaagse fiets een niet alledaagse band.
Geax bevalt goed en heeft een uitgebreid assortiment.


Nice! Ik rij vrijwel niet op de weg, dus nog steeds moeilijk zwaar profiel en weinig wind in de banden. Klimt als een malle.
Afgelopen zondag reden er een paar downhill fietsers met ons mee... Die waren na 20 minuten al klaar; 'normaal nemen we de lift naar boven'. Lolz, cross-country win!


Ja hoor...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2012 17:38 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ook op hun DH fiets?
Van de zomer op deze free-ride fiets een dag doorgebracht in het bikepark van Leogang:



Mooi werk is dat, wel hard werken dat ding weegt een kilo of 20 en best wennen aan het stuurgedrag als je een xc fiets van minder dan de helft gewend bent.
Gelukkig met de lift omhoog, klein stukje naar de lift omhoog getrapt maar dat ding klimt voor geen meter.

Dit was de enige track die open was ivm de world cup, maar super toll:
http://www.youtube.com/watch?v=E3bK_uAW1uM

In Ischgl nog een dag met een Enduro fiets op stap geweest, ook hartstikke gaaf. Die gaat nog vrij aardig omhoog:


rotor
Usericon van rotor
Posted 29-12-2012 17:53 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Leuk stapeltje banden. Ik heb ook een aantal setjes, twee paar slicks, zware tourbanden, spikes voor in de winter en all-round ATB.
Een paar extra wielen is mss wel handig, hoef je niet steeds met banden te klooien.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2012 17:57 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat klopt, vooral omdat ik tubeless rij.
Heb een tweede set, zaten in mijn eerste Kona, maar die passen nu niet meer omdat deze vork een steekas heeft en de naaf uit het voorwiel niet omgebouwd kan worden.

Heb hier deze set laten spaken: http://forcewheelz.nl/introductie/ Zou er nog wel een set bij willen hebben, maar denk nog na over een 29'er.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-01-2013 13:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heimwee naar de Rockies, de Great Divide en de Amerikanen, ik wil terug dit jaar. Denk aan de Colorado Trail: http://www.coloradotrail.org/planning.html

Helaas geen 3 maanden dit keer, wel weer supervet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-01-2013 14:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik zou daar ook nog eens graag willen fietsen. Veel te doen daar. Leadville 100.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-01-2013 14:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het is zo gaaf daar. Terug naar Salida, Breckenridge, Boulder... Marshall Pass opnieuw doen

Je moet er ff voor sparen, maar dan is het ook zo makkelijk. Vliegtuig naar Denver, auto huren of gewoon fietsen naar Boulder en daar zit je praktisch al in de Rockies, superveel trails daar. Goedkoop hostel pakken en gaan. Wel ff op wildlife voorbereiden (bear, moose, elk, te gek). Ow wat gaaf, nu al weer superveel voorpret. Even mijn setup veranderen naar meer bikepacking zodat ik beter uit de voeten kan op singletrack (frametas, camelbak, voortassen eraf, etc.).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-01-2013 14:13 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 14:11 schreef M. het volgende:
Het is zo gaaf daar. Terug naar Salida, Breckenridge, Boulder... Marshall Pass opnieuw doen

Je moet er ff voor sparen, maar dan is het ook zo makkelijk. Vliegtuig naar Denver, auto huren of gewoon fietsen naar Boulder en daar zit je praktisch al in de Rockies, superveel trails daar. Goedkoop hostel pakken en gaan. Wel ff op wildlife voorbereiden (bear, moose, elk, te gek). Ow wat gaaf, nu al weer superveel voorpret. Even mijn setup veranderen naar meer bikepacking zodat ik beter uit de voeten kan op singletrack (frametas, camelbak, voortassen eraf, etc.).

Je doet alsof zo'n onderneming makkelijk is, dus respect voor wat je daar hebt uitgespookt.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-01-2013 18:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2013 14:13 schreef Teneighty het volgende:
Je doet alsof zo'n onderneming makkelijk is, dus respect voor wat je daar hebt uitgespookt.

Ik ben wel in mijn eentje, dat maakt organiseren ook wel makkelijk natuurlijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-01-2013 18:04 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Sorry, ik formuleerde het enigszins ongelukkig..

Het moet namelijk restecp zijn!


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 18:10 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Gave shit M.

Ik heb momenteel helemaal geen fiets, maar het enige criterium waar de volgende aan moet voldoen is een zadel hebben waar ik niet na 30 minuten een dooie zak van krijg.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 18-01-2013 12:29 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

kutkop, okselhaar en schaamhaar tot aan de knieen...

http://www.kpnvandaag.nl/#news/Binnenland/YlA4zAwm/Veel_klachten_over_gladde_fietspaden_Den_Haag

ga toch autorijden!


I am mine own redeemer...!


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-01-2013 12:37 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 18 januari 2013 12:29 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
kutkop, okselhaar en schaamhaar tot aan de knieen...

http://www.kpnvandaag.nl/#news/Binnenland/YlA4zAwm/Veel_klachten_over_gladde_fietspaden_Den_Haag

ga toch autorijden!


En hem dan op je rug moeten binden omdat je geen, of alleen een veel te dure, parkeerplek kan vinden?

Maar ze hebben wel een punt, fietste gister achter zo'n veegkarretje, op een fietspad wat al geveegd was terwijl een fietspad verder de sneeuw tot je knieeen kwam, en daar ging die nou net niet heen.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-02-2013 20:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nieuwste aanwinst:



rotor
Usericon van rotor
Posted 02-02-2013 23:07 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

He is dat een eccentrisch bottem bracket? ga je voor Rohloff of singlespeed?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-02-2013 23:12 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nee, lijkt wel een beetje zo, maar is 73mm BSA.
Kan volgens mij wel een Rohloff in getuige deze foto: http://www.newconceptbiking.nl/liteville.asp

Zou graag eens een Rohloff willen proberen, lijkt me vooral voor een mtb ook erg geschikt. En gewoon een gaaf stuk techniek.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 02-02-2013 23:19 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Vet spul, zeg!

Ik ga morgen een testrit maken op de Kona Unit. Vorige week zoveel ijs op mijn cassette gehad, dat ik verlangde naar singlespeed. Lijkt me echt een leuke 100% gevoel-fiets. Ik zal het zien...


Ja hoor...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen