IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fietsen [algemeen fietstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-09-2013 19:06 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Voor een dooddoener wel, voor een fatsoenlijk antwoord op faal zijn vraag, nee.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2013 20:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

.


[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-09-2013 20:16]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:36 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 19:06 schreef Dying Embrace het volgende:
Voor een dooddoener wel, voor een fatsoenlijk antwoord op faal zijn vraag, nee.


Bek houden.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-09-2013 21:37 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ja DE, hier zijn profs aan het woord. Wat denk je wel?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:38 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Daar is geen fatsoenlijk antwoord op te geven want de vraag, eerder opmerking is al verkeerd.

Stumperts.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 21:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ja DE, hier zijn profs aan het woord. Wat denk je wel?


Bek houden.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-09-2013 21:47 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 21:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ja DE, hier zijn profs aan het woord. Wat denk je wel?


Een fietsreli die zijn gelijk niet krijgt.

Dat ie dan meteen tegen faal zegt dat 't 'm geen reet kan schelen dat ie mogelijk geen garantie krijgt als z'n fiets in 10 stukken breekt na van een steiger te rijden.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:48 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 19:06 schreef Dying Embrace het volgende:
Voor een dooddoener wel, voor een fatsoenlijk antwoord op faal zijn vraag, nee.


Fatsoenlijk antwoord? Ik heb jou hier al die tijd op dit forum geen enkel steekhoudend argument zien geven op welke vraag dan ook.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-09-2013 21:50 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

En daarom hoef jij dat aan faal ook niet?

Ga toch fietsen man.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 21:47 schreef Dying Embrace het volgende:
Een fietsreli die zijn gelijk niet krijgt.

Dat ie dan meteen tegen faal zegt dat 't 'm geen reet kan schelen dat ie mogelijk geen garantie krijgt als z'n fiets in 10 stukken breekt na van een steiger te rijden.


Fietsreli, haha teveel tijd in het Christendom topic lopen huilen?

Gaat hier niet om gelijk, waar je dat ook mag lezen. Er worden aannames en conclusies getrokken door lui die er geen verstand van hebben. Dan heeft het bij voorbaat al geen zin daar wat tegenover te zetten, en vooral dat ik daar geen zin in had op het moment, ik heb namelijk lekker gefietst. En daar gaat het hier over, fietsen. Maar daar heb jij geen interesse in, jij komt ook hier alleen om te klieren. Ik ben vaak best bereid en geduldig genoeg wat uit te leggen of te verduidelijken, soms ook wel leuk. Maar als men niet eerst wat vraagt, maar meteen een mening klaar heeft, heeft het voor mij al weinig zin daar op in te gaan. Als ik dat vervolgens doe is het ook niet goed en beginnen de vast zm treurwilgen te huilen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 20:15 schreef Count Steel het volgende:
.



Weggehaald? Jij hebt gemountainbiket, best benieuwd wat er dan stond...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2013 22:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat Fietshaas ook niet op zoek was naar een antwoord (als antwoord op DE z'n relaas). Ik was bang voor een zeer inhoudelijke discussie, zoals hier boven, vandaar dat ik m'n opmerking had verwijderd.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-09-2013 22:15 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Is er wel een sluitend antwoord dan?

Nimbus weet het blijkbaar ook niet en dat had ie ondanks dat ie de ZM fietspro denkt te zijn ook gewoon kunnen zeggen. Had faal waarschijnlijk best geaccepteerd. Misschien is het per merk om misschien zelfs wel per model mountainbike anders...

En Nimbus kan misschien ook maar beter op het asfalt blijven. Krijgt ie minder zand in de bilnaad.

Eerst ergens serieus op in gaan en als faal dan zegt dat ie op de aangedragen site geen duidelijk antwoord kan vinden huilie huilie gaan doen.

Zelfs Mark doet nog niet zo zuur als men in het voetbaltopic zegt dat voetbal kut is.


OT:
Mijn fiets staat in de schuur. Een krijgertje, niks bijzonders maar het voldoet om hier in het dorp rond te fietsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 15-09-2013 22:18]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2013 22:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Het gaat niet eens zozeer om een/dat antwoord. Faalhaas is sinds kort (volgens mij) wat actiever op de fiets en onderneemt een poging om interessant te doen tegen iemand die iets meer ervaring heeft/meer kennis van zaken heeft dan hijzelf.

quote:
Op 14 september 2013 21:09 schreef faalhaas het volgende:
Ik heb er idd niet heel veel ervaring mee maar je geeft ook geen enkele bron waar ik iets van zou kunnen leren Op welke mtb's zit dan unlimited warranty, welk merk/model is bijv. jouw fiets? Volgens mij is dat toch vrij bijzonder en zit er meestal een clausule in die ramp riding, stunt riding en deelname in events etc. uitsluit van garantie.


Duidelijk, gewoon trollen.

En voor de rest zal het me eigenlijk ook jeuken

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-09-2013 22:24]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-09-2013 22:25 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 22:22 schreef Count Steel het volgende:
Duidelijk, gewoon trollen.

Ik gaf hem daar eigenlijk nog het voordeel van de twijfel.


Verder inderdaad:
quote:

En voor de rest zal het me eigenlijk ook jeuken



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 22:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik ben toch echt nog steeds nieuwsgierig welke fietsen geleverd worden met garantie zonder berijders en inzetgebruik limiet. Als dat overkomt als een poging tot interessant willen doen, prima.

Ik heb er iig geen antwoord op gekregen, terwijl het wel heel stellig werd beweerd door Nimbus. Dan had ie gewoon meteen antwoorden met: Ik stunt met mijn fiets gewoon van een steiger af. Lekker boeiend. Punt.

Maar nee hij gaat beweren dat mountainbikes juist hier voor gemaakt worden en dat ze niet worden gemaakt om mee te fietsen. Hieruit ontstane schade worden volgens Nimbus bij bepaalde merken/types zondermeer vergoed. Dan ben ik als noob wel benieuwd om welke merken/types dit gaat.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-09-2013 22:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 22:15 schreef Dying Embrace het volgende:
En Nimbus kan misschien ook maar beter op het asfalt blijven. Krijgt ie minder zand in de bilnaad.




Goed topic dit verder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 22:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Goed topic dit verder.




... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-09-2013 23:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb 4 fietsen trouwens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zit er ook eentje bij met unlimited warranty?


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-09-2013 23:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nee helaas niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-09-2013 23:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 22:55 schreef faalhaas het volgende:
Maar nee hij gaat beweren dat mountainbikes juist hier voor gemaakt worden en dat ze niet worden gemaakt om mee te fietsen.

Dat zei hij niet. Hij zei dat ze niet worden gemaakt voor slechts over (berg)weggetjes fietsen. En dat sommige fietsen zelfs voor wat springen (dikke) garantie hebben.

Ik denk overigens dat een serieuze fabrikant helemaal niet zo moeilijk doet over het van een dergelijke steiger affietsen. Net of hij het verschil ziet met gewoon berggebruik.

Ook is zo'n steigertje wel wat anders dan een echte ramp jump, hè.
quote:
Op 15 september 2013 23:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb 4 fietsen trouwens.

4? Hehehe... Wat moet je met zoveel fietsen?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-09-2013 23:14]


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 23:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat zei hij niet.


Dat zei hij wel.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-09-2013 23:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2013 23:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
4? Hehehe... Wat moet je met zoveel fietsen?


Ik gebruik mijn fietsen om te fietsen.

Anyway:

1 Een 'gewone' fiets-fiets.
2 Een reserve fiets-fiets voor als nummer 1 een lekke band heeft en ik geen tijd heb om die eerst te plakken.
3 Een racefiets
4 Mijn oude degelijke merkfiets die nog bij paps en mams in de schuur woont.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Racefiets je vaak?


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen