IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 13-05-2004 11:47 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

het is gewoon je moeder met een zak over de hoofd die door het huis heen loopt


Ximiq Black
Usericon van Ximiq Black
Posted 14-05-2004 10:46 by Ximiq Black Wijzig reactieProfiel van Ximiq BlackQuote dit bericht

damn you strange!


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 14-05-2004 10:48 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 20-06-2004 14:37 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

De laatste tijd zie ik van alle dingen rondvliegen, een soort lakens of zo. Ik zie dat vliegen en dan ga ik kijken en dan is er helemaal niks, serieus!

Wat is dat nou?


true disco chick


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 15:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

must niet suveel sûpe!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 20-06-2004 19:49 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

sûpe

ik ben praktisch geheelonthouder, op een paar pijnlijke uitschuivers na, die me dan weer op het rechte pad helpen.

Gelukkig versta ik Frysk


true disco chick


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 20-06-2004 22:03 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 3 december 2001 15:51 schreef Cadaveria het volgende:
weet je wat een lekker gevoel is, als we het toch even over uittreding mogen hebben.
totaal ontpannen op je bed liggen met je armen uitgespreid en je benen ook. en proberen om al je lichaamsdelen te gelijk te voelen. Het makkelijkste is om te beginnen met je armen. Na een poosje lijkt het of je armen zich los van je echte armen beginnen te raken. heel erg ontspannend.


Dat heet een ontspanningsoefening.

Trouwens, da's een oefening die ook vrij standaard bij yoga gebruikt wordt; ligeende meditatie. Dan lig je zo en concentreer je je op je adem en kun je inderdaad je lichaam heel 'licht' maken. Ik hoorde een keer van m'n vader dat ze die oefening vrij uitgebreid deden, dat een van die personen daarna zo in z'n auto stapte en recht de sloot in reed...


~ By the fallen one I shall arise ~


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2004 22:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

yup, erg lekker, en wordt idd ook bij yoga gedaan, elke les zelfs aan het einde (bij ons dan).


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-06-2004 23:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, ik begin altijd helemaal paranoide te raken als ik in dit topic aan het lezen ben.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 22-06-2004 20:10 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ik zie alleen geesten als ik veel gezopen heb



Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 22-06-2004 22:58 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik verbaas me over hoeveel mensen in al die nonsens geloven. En het is niet alleen geesten maar ook reincarnatie, engelen, tarot, dromen, intuitief tekenen, spoken, bezetenheid, qi-nogwat, new age... AAARGGHH!!!!


~ By the fallen one I shall arise ~


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-06-2004 23:01 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 22:58 schreef Ishtar het volgende:
Ik verbaas me over hoeveel mensen in al die nonsens geloven. En het is niet alleen geesten maar ook reincarnatie, engelen, tarot, dromen, intuitief tekenen, spoken, bezetenheid, qi-nogwat, new age... AAARGGHH!!!!
Hey, je moet toch iets geloven he


F*ck hippies


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 22-06-2004 23:02 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Blijkbaar...


~ By the fallen one I shall arise ~


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-06-2004 9:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Mensen die in geesten geloven hoeven niet gelijk ultra-zweverige nieuwtijdperk figuren te zijn.

Je kan "geesten" ook zien als resterende energie, waarom zou iets wat een hele grote hoeveelheid ellende of sterke emoties teweeg heeft gebracht niet een bepaald voelbaar spoor achter kunnen laten?

is mijn gedachte iig


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-06-2004 11:01 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 juni 2004 22:58 schreef Ishtar het volgende:
Ik verbaas me over hoeveel mensen in al die nonsens geloven. En het is niet alleen geesten maar ook reincarnatie, engelen, tarot, dromen, intuitief tekenen, spoken, bezetenheid, qi-nogwat, new age... AAARGGHH!!!!


Zo overtuigd als jij er niet in geloofd, kan iemand er ook in geloven..


Een kleine snol zit zo vol.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 23-06-2004 16:34 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 23 juni 2004 11:01 schreef SkinPeeleR het volgende:
Zo overtuigd als jij er niet in geloofd, kan iemand er ook in geloven..


Het gaat mij niet zozeer om het feit dát iemand er in gelooft, maar meer om de bereidheid van mensen om er in te geloven.


~ By the fallen one I shall arise ~


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 22:58 schreef Ishtar het volgende:
Ik verbaas me over hoeveel mensen in al die nonsens geloven. En het is niet alleen geesten maar ook reincarnatie, engelen, tarot, dromen, intuitief tekenen, spoken, bezetenheid, qi-nogwat, new age... AAARGGHH!!!!


Anders ga je je er ff verschrikkelijk druk om zitten maken.


..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-06-2004 16:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:34 schreef Ishtar het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om het feit dát iemand er in gelooft, maar meer om de bereidheid van mensen om er in te geloven.
Je moet niets uitsluiten, want ook jij weet niet of ze wel of niet bestaan. Daar kom je alleen achter door te onderzoeken waarom mensen geesten zien.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 16:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 9:31 schreef Phriar het volgende:
Je kan "geesten" ook zien als resterende energie, waarom zou iets wat een hele grote hoeveelheid ellende of sterke emoties teweeg heeft gebracht niet een bepaald voelbaar spoor achter kunnen laten?



Tijdens poepen komen ook sterke emoties vrij. Die laten ook af en toe sporen achter op de WC en er stijgt zeker een voelbare geest op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:37 schreef Chelman het volgende:
Tijdens poepen komen ook sterke emoties vrij. Die laten ook af en toe sporen achter op de WC en er stijgt zeker een voelbare geest op.


Voelbaar = ruikbaar?


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-06-2004 16:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 juni 2004 16:36 schreef Immortella het volgende:
Anders ga je je er ff verschrikkelijk druk om zitten maken.

in geesten geloven zijn dogma's net als geloven. Door dat deze emnsen een verkeerde manier van beredenen hebben is het ook merkbaar aan het gedrag van deze mensen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-06-2004 16:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 juni 2004 16:38 schreef Immortella het volgende:
Voelbaar = ruikbaar?

ruikbaar en daarna voelbaar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:38 schreef ElitE het volgende:
in geesten geloven zijn dogma's net als geloven. Door dat deze emnsen een verkeerde manier van beredenen hebben is het ook merkbaar aan het gedrag van deze mensen...


En nu in het Nederlandsch?


..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-06-2004 16:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:40 schreef Immortella het volgende:
En nu in het Nederlandsch?
Pfff, jij begeleid toch mensen? Dan moet je ook iets van de psyche van mensen snappen en deze zin van Elite snappen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 16:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:38 schreef Immortella het volgende:
Voelbaar = ruikbaar?


De engelen ruiken alleen naar rozen en viooltjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen