IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2006 17:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Doet er iemand een poule? Zit zelf bij Rondemaster (www.ad.nl), maar hier in Engeland doen ze dus echt helemaal niks aan de Tour en dus zal ik geen serieuze tegenstand bieden ditmaal


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 17:24 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik doe niet mee aan een poule ofzo, maar ik ben wel van plan om het te gaan volgen. Ik hoop echt dat Basso nu de Tour eens kan pakken. En natuurlijk een etappezege voor een Raborenner



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-06-2006 18:20 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Groene trui en 3 ritzeges voor Tom Boonen


Member of the iso-betawuste crew!!


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 29-06-2006 19:03 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Ulrich is het voorseizoen wel erg sterk geweest en verder hoop ik voor Rabobank wat ritzeges en 1 hoog geklasseerde renner.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-06-2006 19:44 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Doet Armstrong nou nog een keer mee of niet?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2006 20:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 17:24 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik doe niet mee aan een poule ofzo, maar ik ben wel van plan om het te gaan volgen. Ik hoop echt dat Basso nu de Tour eens kan pakken. En natuurlijk een etappezege voor een Raborenner


morgen wordt hij uit de tour gehaald net als Basso

Vinoukourov for teh win


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 21:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Der Jan for teh win!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-06-2006 22:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wel veel dopinggeruchten dit jaar zeg, veel grote namen ook die terugkomen in de geruchtenstroom. Ik ben eens benieuwd wat hieruit gaat komen.... ik hoop niets, want dan rijdt iedereen tenminste gewoon mee .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2006 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop dat de helft van het peleton niet mag starten, dan wordt het pas echt spannend!


signature


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-06-2006 22:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik doe mee aan Rondemaster en een paar andere spellen... het is alleen een beetje jammer dat we nog steeds niet weten wie er nou wel en niet mogen meedoen. En ik hoop dat Valverde wint.


no text supplied


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2006 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

morgenvroeg weten we of Ullrich en mede-bloeddopingzondaars mogen meedoen


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-06-2006 1:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godver, Ullrich moet meedoen.

Wat een gezeik weer rond die tour, echt erg.

Edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-06-2006 1:38]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2006 7:11 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wat ik wel raar vind, is dat er zoveel grote namen genoemd worden die op de verdachtenlijst zouden staan. Er schijnen 32 renners op te staan die ook aan de Tour gaan meedoen. Daaronder zouden Ullrich, Basso, Flecha en Menchov zijn.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2006 8:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De tour wordt een beetje ondergesneeuwd door het WK en de doping affaire. Maar mochten mensen interesse hebben, kunnen we net als vorig jaar een poule maken op http://www.wedpagina.nl/Wielrennen/


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-06-2006 8:53 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dit gaat weer helemaal nergens over, deze dopinggeruchten. Er is nog geen enkele officiele beschuldiging van wie dan ook aan wie dan ook. De namen die genoemd worden zijn uit een code ontcijferd. Het belachelijke is vervolgens, dat al deze namen onmiddellijk gepubliceerd worden in de media. Tegen wat voor schimmen ben je dan aan het vechten als renner? Dit is een ongelijke strijd.


edit:typo

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 30-06-2006 8:53]


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2006 9:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hoor net op de radio dat de ploegleiders onderling hebben afgesproken dat namen die op de lijst staan niet meedoen aan de Tour....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 10:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 21:32 schreef Burzum het volgende:
Der Jan for teh win!!
Kan lastig, hij is geschorst door zijn eigen team


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fire
Usericon van Fire
Posted 30-06-2006 12:35 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ulrich gaat niet mee.



mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 30-06-2006 12:41 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 20:34 schreef Hypnos het volgende:
morgen wordt hij uit de tour gehaald net als Basso

Vinoukourov for teh win


Dat staat nog nergens vermeldt. Het zijn nog steeds geruchten uit een spaanse krant. Oordeel pas als de echte lijst naar buiten komt.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 30-06-2006 12:42 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 9:42 schreef Mark Z het volgende:
Hoor net op de radio dat de ploegleiders onderling hebben afgesproken dat namen die op de lijst staan niet meedoen aan de Tour....


Dat is niet onderling afgesproken, dit is bepaald door de wielerbond UCI!


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2006 13:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Naast Ullrich ook Basso, Mancebo, Beloki en nog een heel stel eruit..

Baal hier zwaar van, had me echt verheugd op deze eerste tour zonder Armstrong. Vinokourov for teh win zou ik zo zeggen nu..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 13:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, da's nu een inkoppertje.

of Michael Boogerd!!!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-06-2006 13:40]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2006 13:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, zei ik hier net ook al. Hoe dan ook, de winnaar zal de kampioen van de armoede zijn. Erg jammer..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 13:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Staan wel erg veel Spanjaarden op die lijst...:

http://www.lequipe.fr/Cyclisme/20060630_104027Dev.html

Nee, de TDF wordt op deze manier een stuk minder interessant.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2006 13:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 13:45 schreef NecRobert het volgende:
Staan wel erg veel Spanjaarden op die lijst...:

http://www.lequipe.fr/Cyclisme/20060630_104027Dev.html

Nee, de TDF wordt op deze manier een stuk minder interessant.

Dat zijn alle renners die verdacht zijn en ook niet mee mogen doen, right?
En dacht dat Würth toch mee mocht doen? Zoiets las ik vanochtend in de krant.
Maar als Basso en Ullrich niet meedoen... wie zijn nog meer kanshebbers? Vinokourov, als die mee mag doen (zit bij Würth) en verder?
Edit: Was er weer eens kans dat het spannend wordt na 7 jaar Armstrong, krijg je dit gezeik.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 30-06-2006 13:50]


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2006 13:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Alle tour-poules kun je nu ook wel wegmieteren..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen