IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2006 12:40 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Kotsziek wordt ik van die amerikanen met hun verhaaltjes over pijn. Godgodgod wat zijn ze toch allemaal heroisch. Laat die amerikaanse fans er maar intrappen, ik doe hier niet aan mee.

Het is een val uit 2002, een operatie vlak daarna is niet geheel gelukt en verder doet hij al die jaren er niks aan? Hou toch op.

Bovendien heeft hij nu dispensatie voor pijnstillende cortisoneninjecties, die anders verboden zijn. Is dit om iets te verhullen??


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 12:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2006 12:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga eerder huilen, mocht Schaffelaer vroeger nooit naar de McDonalds van zijn mama ofzo?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij moest

nu krijgt hij volgende week een kunstnier

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2006 12:50]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2006 12:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De amerikanen doen het nou eenmaal altijd goed op grote sportevenementen. Zielig hoor, afgunst.. Ik zie een nederlander niet zo snel meer een tour winnen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 12:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

formule 1 en Amerikanen de laatste jaren is het maar flauw.

het is gewoon debiel te noemen dat bvb Armstrong een grote coureur wordt genoemd... kerel reed 2 wedstrijden per jaar

dan kun je Serena Williams ook een tennisgrootheid noemen


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 13:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 12:54 schreef Hypnos het volgende:
formule 1 en Amerikanen de laatste jaren is het maar flauw.

het is gewoon debiel te noemen dat bvb Armstrong een grote coureur wordt genoemd... kerel reed 2 wedstrijden per jaar



Nee. Armstrong was natuurlijk maar een middenmoter....

quote:

dan kun je Serena Williams ook een tennisgrootheid noemen


Ja...want als je 26 singles titels pakt, waaronder 7 grandslams ben je gewoon matig.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2006 13:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@Hypnos

Zo vaak de Tour winnen en dan vindt je hem geen grote sportman? Zit er wel wat onder die schedel van je?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-07-2006 13:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2006 13:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Met alle respect, maar een Tour de France is wat anders dan een paar potjes tennis. Uiteraard dient er voor beide zaken hard getraind te worden, maar ik vind 4000km fietsen, en dan als snelste in Parijs aankomen nét iets grandiozer dan +- 6 lui van een tennisbaan slaan.


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 13:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 13:01 schreef Lainedil het volgende:
Met alle respect, maar een Tour de France is wat anders dan een paar potjes tennis. Uiteraard dient er voor beide zaken hard getraind te worden, maar ik vind 4000km fietsen, en dan als snelste in Parijs aankomen nét iets grandiozer dan +- 6 lui van een tennisbaan slaan.


Ten eerste maakte niemand de vergelijking tennis-wielrennen. Hynos noemde gewoon twee verschillende voorbeelden.

Ten tweede denk ik dat je de fysieke en mentale inspanning van een tenniswedstrijd toch enigszins onderschat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2006 13:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2006 13:07 schreef Chelman het volgende:
Ten eerste maakte niemand de vergelijking tennis-wielrennen. Hynos noemde gewoon twee verschillende voorbeelden.

Ten tweede denk ik dat je de fysieke en mentale inspanning van een tenniswedstrijd toch enigszins onderschat.

Het ging over een tennisster, aye? Vandaar de vergelijking.

Er staat voor zover ik weet "met alle respect" bovenaan. Dat is dus aan het tennis gericht, en niet aan de poster van het verhaal.

Hoe dan ook, het eerder genoemde is enigszins lachwekkend.


Bruce Banner


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2006 14:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 12:48 schreef spectre het volgende:
Ik ga eerder huilen, mocht Schaffelaer vroeger nooit naar de McDonalds van zijn mama ofzo?


Niks tegen amerikanen, het is gewoon een tendens bij die lui om eventuele tegenslag te misbruiken om bij de fans in een goed blaadje te komen. Eerst dat gejank van onze omvergeknalde Greg Lemond, dan Armstrong (half een uitzondering), dan het gejammer van Hamilton met z'n schoudertje (stap dan af eikel!!!) en nu dit weer.

Niet te praten over de timing van Landis wanneer hij dit vertelt. Doorzichtig op het zielige af. Niets meer dan een knechtend prutscoureurtje van Armstrong die denkt dat hij het wel alleen kan. Morgen wordt'ie WEGGEREDEN. Uitvluchten te over in dat geval, met die bejaardenheup van'm...


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 14:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als je twee keer per jaar rijdt vind ik het normaal dat je twee keer wint, anders zoek je best een andere job... wat niet wegneemt dat hij een groot tourrenner is, maar als coureur om hem 'top' te noemen... nee


en Serena is gewoon letterlijk vet en onprofessioneel


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2006 17:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

slopend spannende sprint die eeuwig leek te duren, maar het is Freire!


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-07-2006 17:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De sprint had ook niet langer moeten duren, anders was het wederom McEwen geweest. Hulde!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2006 17:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:53 schreef Hypnos het volgende:
als je twee keer per jaar rijdt vind ik het normaal dat je twee keer wint, anders zoek je best een andere job... wat niet wegneemt dat hij een groot tourrenner is, maar als coureur om hem 'top' te noemen... nee


en Serena is gewoon letterlijk vet en onprofessioneel
Heb jij enig besef wat van aanslag een Tour op je lichaam is?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 17:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 17:31 schreef spectre het volgende:
Heb jij enig besef wat van aanslag een Tour op je lichaam is?


euhm...als dat het criteria is, dan kun je iedere tourrenner een sterrenstatus toedichten

renners die jaarlijks én een giro of een andere grote ronde plus klasiekers + de protour rijden + de tour rijden en in alle ronder resultaten neerzetten zijn in mijn ogen toch wat meer waard dan een Armstrong die 1 keer per jaar de hoofdvogel afschoot. Typisch Amerikaans, I don't know, weet niet wat die Landis en zo nog rijden, maar echt uitzonderlijk of super vind ik het niet. De prestatie op zich wel, maar in de context van het modern wielrennen...


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2006 17:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jij praat alsof Lance het hele jaar niks uitvrat, hij trainde zich helemaal kapot voor die ene wedstrijd in het jaar.. gewoon omdat hij het kon. Naaste concurrenten deden dat trouwens ook.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-07-2006 17:47]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 18:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het ganse jaar?
meestal begonnen de voorbereidingen maar vanaf februari

en als je je op 1 koers kunt voorbereiden ipv dat je je een gans seizoen moet tonen... tja, dan heb je een streepje voor natuurlijk. Net als Ullrich en zo BTW

zou gemakkelijk zijn dat je wereldkampioen wordt als je alleen Monaco wint. En ok, het is niet zijn 'schuld' dat hij zoveel aanzien krijgt, maar daarvoor moet ik niet in de rij gaan lopen van de zaligmakende kritieken


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2006 22:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 18:57 schreef Hypnos het volgende:
het ganse jaar?
meestal begonnen de voorbereidingen maar vanaf februari


Niet bij Armstrong dus, herinner je je niet zijn fameuze persconferentie waar hij zei dat als Ullrich oud&nieuw viert, Mr. Lance op de fiets zit. Trainen.

Dus ja. Het ganse jaar.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 22:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom toonde hij zich dan eigenlijk niet tijdens het jaar. Europa te ver weg van huisje, de achterdochtige cowboy


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2006 2:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 17:25 schreef NecRobert het volgende:
De sprint had ook niet langer moeten duren, anders was het wederom McEwen geweest. Hulde!


als de spurt nog 50 meter langer had geduurd was Boonen pas 10de geworden ofzo


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2006 12:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 22:29 schreef Hypnos het volgende:
waarom toonde hij zich dan eigenlijk niet tijdens het jaar. Europa te ver weg van huisje, de achterdochtige cowboy
Hij trainde in Frankrijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-07-2006 13:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vandaag eindelijk de bergen in


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2006 2:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

saaie rit vandaag

Mercado gewonnen voor Dessel

peloton op t gemak op een minuut of 7 ofzo


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen