IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-07-2006 17:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Landis Heerscht verdomme.

Hij weet exact hoe hij moet koersen en maakt perfect gebruik van de middelen en mogelijkheden die hij heeft.

Terechte tourwinnaar straks in Parijs.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-07-2006 17:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Precies. Hij is tactisch blijkbaar veel sterker dan de rest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2006 17:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 16:59 schreef Schaffelaer het volgende:
Niet te geloven dit... Dhr. L. is niets minder dan een schande voor het wielrennen... Hoe schaamteloos kun je koersen??


wat een figuur ben jij, ik heb genoten hoor! Je zou inderdaad vraagtekens kunnen zetten bij het feit dat hij niet zijn voorsprong groter maakt, maar daar zal hij wel de nodige tactische redenen voor hebben. Knap trouwens dat hij de enige is van de "namen" die niet of nauwelijks ruggesteun krijgt van ploegmaten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2006 21:40 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hebben mensen hier een andere koers zitten kijken? Heeft niemand gezien hoe Kloden steeds om zat te kijken? Zo van gast, neem eens over? Ik heb L. misschien 10 meter kopwerk zien doen. Toen stak hij Kloden bij de finish nog voorbij ook! Daar maak je je niet populair mee in het peloton... Ik vind dat als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn, dat je je daar naar gedraagt. En dat betekent dominant koersen. Ik zie graag aanval, diepgaan en het aftroeven van de tegenstander. Dit is gewoon tactisch geniepig meesluipen. Wieltjesplakken. Daar houd ik niet van.

Goed, we zullen zien of Dhr. L. het geel een beetje waardig weet te dragen.


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-07-2006 21:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 21:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Hebben mensen hier een andere koers zitten kijken? Heeft niemand gezien hoe Kloden steeds om zat te kijken? Zo van gast, neem eens over? Ik heb L. misschien 10 meter kopwerk zien doen. Toen stak hij Kloden bij de finish nog voorbij ook! Daar maak je je niet populair mee in het peloton... Ik vind dat als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn, dat je je daar naar gedraagt. En dat betekent dominant koersen. Ik zie graag aanval, diepgaan en het aftroeven van de tegenstander. Dit is gewoon tactisch geniepig meesluipen. Wieltjesplakken. Daar houd ik niet van.

Goed, we zullen zien of Dhr. L. het geel een beetje waardig weet te dragen.


Jij hebt duidelijk geen verstand van wielrennen. Ga voetbal kijken ofzo..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2006 21:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Schaffelaer is er zeker zo één die vindt dat het niet gaat om het winnen, maar om het meedoen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2006 2:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

en al bij al was het toch maar weer een flauwe bergrit, vooral Mentsjov en Evans seg

niet moeilijk dat het weer niet spannend is


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 21:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik vind dat als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn, dat je je daar naar gedraagt. En dat betekent dominant koersen.



Nee. Als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn moet je maar aan één criterium voldoen: Alle etappes in een zo kort mogelijke tijd uitrijden. Bij mijn weten zijn er geen andere criteria.

quote:

Ik zie graag aanval, diepgaan en het aftroeven van de tegenstander. Dit is gewoon tactisch geniepig meesluipen. Wieltjesplakken. Daar houd ik niet van.



Jij houdt gewoon van een andere stijl van koersen. Prima. Maar dat maakt het nog niet schandelijk als iemand het anders doet.... Ik hou van aanvallend voetbal maar vind het geen schande om extreme-counter voetbal te spelen zeg maar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 21:43 schreef M. het volgende:
Schaffelaer is er zeker zo één die vindt dat het niet gaat om het winnen, maar om het meedoen.
The journey is more important than the destination!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-07-2006 11:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Als je maar geniet van het uitzicht!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Armstrong was host van de ESPYAwards

Over de Franse voetballers: "All their players tested positive ... for being assholes," the seven-time Tour de France winner Armstrong was quoted as saying in the Los Angeles Daily News on Friday.

ROFL.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2006 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, was gister op het sportjournaal. Een Franse journalist vroeg 'm of ie spijt had van deze uitspraak. Armstrong vertelde toen dat zijn monoloog gedeeltelijk humoristisch bedoeld was en dat de Fransen iets meer gevoel voor humor moesten tonen. Daaropvolgend stelde de journalist opnieuw een zelfde soort vraag waar Armstrong opnieuw serieus op in ging. Volgens mij hield die Franse journalist Lance een beetje in het ootje...en hij maar zeuren over gevoel voor humor. Heerschende grap natuurlijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-07-2006 14:56 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2006 11:23 schreef Chelman het volgende:
Nee. Als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn moet je maar aan één criterium voldoen: Alle etappes in een zo kort mogelijke tijd uitrijden. Bij mijn weten zijn er geen andere criteria.

Nee. Ik vind dat als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn, dat je je daar naar gedraagt. En dat betekent dominant koersen.

quote:
Jij houdt gewoon van een andere stijl van koersen. Prima. Maar dat maakt het nog niet schandelijk als iemand het anders doet.... Ik hou van aanvallend voetbal maar vind het geen schande om extreme-counter voetbal te spelen zeg maar.

L. rijdt te zuinig, te behoudend. Hopelijk gaat hij zo flink aangevallen worden, zodat hij kan laten zien wat hij waard is. Zojuist had hij een aanval van Cunego zelf(!) gepareerd, dus het begint ergens op te lijken.


Dear dirty delightful old drunken old days


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-07-2006 15:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Sterk werk van Rasmussen vandaag. Kan weer een leuk dagje voor Rabo worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2006 15:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2006 14:56 schreef Schaffelaer het volgende:
Nee. Ik vind dat als je de pretentie hebt een tourwinnaar te zijn, dat je je daar naar gedraagt. En dat betekent dominant koersen.


L. rijdt te zuinig, te behoudend. Hopelijk gaat hij zo flink aangevallen worden, zodat hij kan laten zien wat hij waard is. Zojuist had hij een aanval van Cunego zelf(!) gepareerd, dus het begint ergens op te lijken.
Dan vind dat maar fijn, slap is het in ieder geval niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2006 15:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep. De bolletjestrui is binnen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 19-07-2006 17:32 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Rasmussen. Wat kan die kerel toch rijden.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 17:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stimmt ja.

Pereiro is een schande! Hij heeft niet dominant gereden en mag het geel dragen! Ongehoord!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 19-07-2006 17:40 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Dhr. L op 10min... behoudend rijden.. Of zoals Boogerd zegt: "Had hij niet zo arrogant moeten rijden de afgelopen dagen."


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2006 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En wie gaat de tour nu winnen? Ik denk Klöden of Evans.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 19-07-2006 17:47 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Die Peirero Sio kan misschien ook wel tijdrijden. Dus hij maakt een goede kans.. Vorig jaar zeiden ze ook van Basso dat ie niet kon tijdrijden. Maar plotseling kon ie vorig jaar wel een goede tijdrit rijden.

Ik zou het wel klasse vinden. Eerst 30 min verliezen, vervolgens weer terugpakken. En dan goed door de Alpen komen en vervolgens het geel pakken.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2006 17:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gave rit

lol@Chel

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-07-2006 17:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2006 17:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Laatste tijdrit naar Rennes:

1 Gontsjar (Oek, TMO) 30:23:20
2 Landis (VS, PHO) +01:00
3 Rogers (Aus, TMO) +01:08
4 Sinkewitz (Dui, TMO) +01:45
5 M. Fothen (Dui, GST) +01:50
6 Klöden (Dui, TMO) +01:50
7 Karpets (Rus, CEI) +01:52
8 Evans (Aus, DVL) +01:52
9 Mentsjov (Rus, RA +02:00
10 Zabriskie (VS, CSC) +02:03
11 Kessler (Dui, TMO) +02:03
12 Moreau (Fra, A2R) +02:07
13 Savoldelli (Ita, DSC) +02:10
14 E. Mazzoleni (Ita, TMO) +02:14
15 Lang (Dui, GST) +02:22
16 Sastre (Spa, CSC) +02:27
17 Hincapie (VS, DSC) +02:30
18 Pereiro (Spa, CEI) +02:57
19 Lövkvist (Zwe, FDJ) +03:01
20 Rous (Fra, BTL) +03:15

Zegt niet zoveel natuurlijk, maar alle kanshebbers zitten redelijk dicht bij elkaar in de buurt. Die Pereiro heeft dus idd ook nog wel een redelijke kans om het te redden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-07-2006 17:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Yup, Pereiro is volgens mij echt nog niet zomaar weg.

Ik ga er van uit dat er morgen geen grote verschillen zijn. Dan zal Klöden een zeer formidabele tijdrit moeten gaan rijden. Pereiro en Sastre lijken me wat dat betreft aan elkaar gewaagt.

Voor het eerst in 7 jaar zal de laatste tijdrit weer enorm spannend zijn. Ik kijk er nu al met smart naar uit!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 19-07-2006 18:00 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Peirero verloor 02:41 op de winnaar. 30 sec op Sastre en 57 op Klöden.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen