IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-07-2006 15:18 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 15:05 schreef Chelman het volgende:
De joden.

Kom, je denkt toch echt niet dat wielrennen een zodanig grote invloed heeft op de (sport)wereld dat er lobbies bestaan om het in diskrediet te brengen?

Conspiracy theories FTW!!!1!!1#$

Nee slimmerik, daar is het wielrennen veel te klein voor. Ik denk aan de voetbalwereld die beschermd wordt, niet het wielrennen dat bewust door het slijk wordt gehaald.


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-07-2006 15:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 15:18 schreef Schaffelaer het volgende:
Nee slimmerik, daar is het wielrennen veel te klein voor. Ik denk aan de voetbalwereld die beschermd wordt, niet het wielrennen dat bewust door het slijk wordt gehaald.


Doping speelt een veel kleinere rol bij het voetbal. Natuurlijk kan je met doping langer een wedstrijd lang blijven rennen maar uiteindelijk (net als bij meeste andere teamsporten) is dat geen substituut voor techniek en teamspel.

Ik heb niet echt het idee dat voetbal bewust uit de wind gehouden wordt. Wielrennen is nu eenmaal een sport wat snel met doping geasocieerd wordt. Bij wielrennen kan je relatief het meeste voordeel halen uit doping...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-07-2006 15:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Tuurlijk, degenen die daadwerkelijk overtredingen hebben begaan moeten daarvoor bestraft worden. Maar de timing van het bekendmaken van de verdachtenlijst zo een paar dagen voor de tour is op zn minst dubieus.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-07-2006 15:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog erger zou het zijn als hhet NA de Tour zou gebeuren en wanneer onverhoopt bleek dat Der Jan of Basso het wonnen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-07-2006 15:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Het overkwam Pantani ooit een dag voor zn eindzege in de Giro. Maar goed, bij hem was het ook keihard aangetoond door een bloedcontrole. Ullrich en Basso zijn bij mijn weten nog steeds niet officieel in staat van beschuldiging gesteld.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-07-2006 15:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Zeker, maar het zat mij zo dwars dat het wk-voetbal en wimbledon nog bezig was en die voetballers en tennisers niet bekend werden gemaakt... Nu nog steeds niet, heel curieus allemaal.


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-07-2006 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 15:13 schreef Daops het volgende:
Ja, wie weet woont er in Staphorst wel iemand die vanwege zn strenge geloof nooit mocht voetballen, maar eigenlijk de 2e Cruyff was. Hebben we toch mooi naast dat WK gegrepen..


Dat is, afgezien van het feit dat voetbal een fors homosexueel kutspelletje is en totaal niet te vergelijken met de machtige sport van het wielrennen, exact wat ik bedoel.

En dat jij je ergens op verheugd moet je zelf weten. Ik reageerde op je "beste van de rest" verhaal en niet op iets wat je 3 weken geleden hebt neergeplemd.

Landis heeft de Tour gewonnen en daar gaat het om. Basso en Ullrich deden niet mee dus er valt geen zinnig woord te zeggen over de vraag of ze nou wel of niet beter waren geweest. Hetzelfde geldt voor die grefo uit staphorst.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2006 16:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 17:24 schreef Onweerwolf het volgende:

En dat jij je ergens op verheugd moet je zelf weten. Ik reageerde op je "beste van de rest" verhaal en niet op iets wat je 3 weken geleden hebt neergeplemd.
Ik haalde deze quote aan als reactie op je uitspraak "Als Ullrich of Basso had gewonnen zou je zeker zeggen dat dat alleen maar is omdat Armstrong niet meer mee doet.". Niet dus.

quote:

Landis heeft de Tour gewonnen en daar gaat het om. Basso en Ullrich deden niet mee dus er valt geen zinnig woord te zeggen over de vraag of ze nou wel of niet beter waren geweest. Hetzelfde geldt voor die grefo uit staphorst.
Nogmaals, ik zeg alleen dat ik het liefste had gezien dat alle favorieten mee hadden gestreden. Hoewel het inderdaad koffiedik kijken blijft, was de kans aanzienlijk groot dat Ullrich of Basso (gezien hun reputatie) om de gele trui hadden gestreden ipv Landis. Mensen willen nou eenmaal de besten aan de start zien..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2006 17:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 16:57 schreef Daops het volgende:
Ik haalde deze quote aan als reactie op je uitspraak "Als Ullrich of Basso had gewonnen zou je zeker zeggen dat dat alleen maar is omdat Armstrong niet meer mee doet.". Niet dus.

Nogmaals, ik zeg alleen dat ik het liefste had gezien dat alle favorieten mee hadden gestreden. Hoewel het inderdaad koffiedik kijken blijft, was de kans aanzienlijk groot dat Ullrich of Basso (gezien hun reputatie) om de gele trui hadden gestreden ipv Landis. Mensen willen nou eenmaal de besten aan de start zien..


Nogmaals,

Wat jij het liefste zou hebben gezien of waar jij je meeste op hebt verheugd is iets anders als stellen dat Landis de beste van de rest was.
De "rest" (Ullrich, Basso, Armstrong & de grefo uit staphorst) deed namelijk niet mee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2006 17:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 17:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Nogmaals,

Wat jij het liefste zou hebben gezien of waar jij je meeste op hebt verheugd is iets anders als stellen dat Landis de beste van de rest was.
De "rest" (Ullrich, Basso, Armstrong & de grefo uit staphorst) deed namelijk niet mee.
Ik zei ook dat het koffiedik kijken blijft. Alleen was de kans gewoon aanzienlijk groter dat Ullrich, Basso, Vinoukourov en Mancebo hadden gestreden om de winst. Of dacht je dat de bookmakers voor de gein deze renners allemaal boven Landis genoteerd hadden staan?

Anyway, lees net dat Der Jan volgend jaar weer wil meedoen. Wedje leggen tov Landis?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2006 18:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als hij dit keer geen dope gebruikt weet ik nog zo net niet of hij vooruit komt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2006 18:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 17:38 schreef Daops het volgende:
Ik zei ook dat het koffiedik kijken blijft. Alleen was de kans gewoon aanzienlijk groter dat Ullrich, Basso, Vinoukourov en Mancebo hadden gestreden om de winst. Of dacht je dat de bookmakers voor de gein deze renners allemaal boven Landis genoteerd hadden staan?

Anyway, lees net dat Der Jan volgend jaar weer wil meedoen. Wedje leggen tov Landis?


ik snap wel wat je bedoelt hoor maar het is in mijn ogen totaal onverkoopbaar om tegen Floyd te zeggen nadat 'ie een paar duizend kilometer door Frankrijk heeft gecrossed: "Aardige prestatie hoor, maar zie je die gasten die daar aan de kant staan? Dat zijn Jan & Ivan, die zijn eigenlijk veeeeel beter dan jij. Net als die Texaan daar in die blauwe auto. Ik ken trouwens ook nog een gast in Staphorst die zou je d'r in alle disciplines af fietsen, hij kan het alleen niet bewijzen omdat 'ie op zondag niet mag fietsen van de Here Jezus. Dus, Floyd, zo geweldig was je nou ook weer niet."

Of "de rest" nou terecht of onterecht thuis op de bank zat en of de kans op winst nou groot of klein was als ze wel hadden meegedaan, ik vind dat dat echt niet van belang is.

Ze hebben niet gereden dus ze deden niet mee. Floyd reed wel en heeft gewonnen, dus is hij de beste (van iedereen)

Die weddenschap ga ik trouwens graag aan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2006 18:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Met 2 vingers in de neus rijdt Floyd Jan naar huis. Het voordeel wat Jan wel heeft is een goede ploeg en daar werkt Phonak hopelijk aan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-07-2006 2:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 18:44 schreef spectre het volgende:
Met 2 vingers in de neus rijdt Floyd Jan naar huis. .


met of zonder doping?

vorig jaar: Ullrich 3de, Landis 9de he

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 26-07-2006 2:00]


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2006 7:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En wat wou je daarmee zeggen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 8:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 2:00 schreef cataclysm child het volgende:
met of zonder doping?

vorig jaar: Ullrich 3de, Landis 9de he


Volgens deze logica had Armstrong in 1999 niet mogen winnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2006 2:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 7:29 schreef spectre het volgende:
En wat wou je daarmee zeggen?


dat het totaal niet zeker is of Landis beter is dan Ullrich


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-07-2006 9:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Tourdeelnemer test positief op doping

Uitgegeven: 26 juli 2006 18:55
Laatst gewijzigd: 26 juli 2006 21:39

PARIJS - Een wielrenner is tijdens de zondag geƫindigde Tour de France betrapt op het gebruik van doping. Dat heeft de internationale wielerbond UCI woensdag bekendgemaakt. De UCI wil de naam van de bewuste renner niet openbaar maken, omdat er nog een contra-expertise kan plaatsvinden.

De UCI werd woensdag door een antidopinglaboratorium in Parijs ingelicht over de positieve test. De dopingzondaar, zijn ploeg en nationale wielerbond zijn woensdag door de bond op de hoogte gesteld.


De renner kan tegen de uitslag van de test in beroep gaan en een contra-expertise bij een ander laboratorium aanvragen. Als deze test ook positief uitvalt, zal de UCI zich buigen over strafmaatregelen.


quote:
Boogerd wint Acht van Chaam, speculaties rondom Landis

Uitgegeven: 27 juli 2006 07:07
Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 07:39

CHAAM - Floyd Landis is woensdagavond weggebleven uit de Acht van Chaam. De Amerikaanse winnaar van de laatste Ronde van Frankrijk vertrok hals over kop uit Nederland. Dinsdag nam hij wel deel aan het criterium van Stiphout. Hij was daar de winnaar.

Landis gaf doktersadvies op als reden voor zijn afwezigheid in Chaam.


Speculaties

Tijdens de wedstrijd ontstonden speculaties dat zijn absentie te maken zou kunnen hebben met het dopinggeval tijdens de laatste Tour. De wereldwielrenunie UCI liet woensdag weten dat er 'een abnormaal resultaat' was vastgesteld bij de dopingcontroles.

Boogerd

De Acht van Chaam, 'klassieker' in het criteriumcircuit na de Tour de France, werd gewonnen door nationaal kampioen Michael Boogerd voor Stef Clement.




Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2006 11:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je kon er op wachten tot dat er gekken opstonden die dat gingen verkondigen. Hoewel het natuurlijk wel plausibel zou kunnen zijn, is dit natuurlijk verdachtmaking die nergens op slaat.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2006 11:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2006 17:43 schreef NecRobert het volgende:
Volgens mij heeft Landisje zometeen een positief plasje
Hoe kun je nou de ene dag he-le-maal kapot gaan en e volgende verreweg de sterkste zijn?! Ongelooflijk! (...knap natuurlijk)
Mark my words mothafuckaz


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2006 11:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die criteriums zijn uiteraard zo nep als WWF worstelen en de tieten van Georgina Verbaan bij elkaar. Maar goed: brood en spelen voor het volk



Daops
Usericon van Daops
Posted 27-07-2006 11:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 18:28 schreef Onweerwolf het volgende:

Die weddenschap ga ik trouwens graag aan.
Als Jan volgend jaar daadwerkelijk rijdt, hebben we het er nog over


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-07-2006 11:43 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:00 schreef spectre het volgende:
Je kon er op wachten tot dat er gekken opstonden die dat gingen verkondigen. Hoewel het natuurlijk wel plausibel zou kunnen zijn, is dit natuurlijk verdachtmaking die nergens op slaat.

Waarom niet? De mogelijkheid bestaat, je kunt niks uitsluiten. Of Floyd nou wel of niet halsoverkop vertrekt uit Chaam doet daar niks aan af, maar raar is het wel.


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2006 11:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:43 schreef Schaffelaer het volgende:
De mogelijkheid bestaat, je kunt niks uitsluiten.


Klopt. Net als dat de mogelijkheid bestaat dat het Moerenhout, Boogerd, Pereiro of Sastre was.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2006 12:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 11:43 schreef Schaffelaer het volgende:
Waarom niet? De mogelijkheid bestaat, je kunt niks uitsluiten. Of Floyd nou wel of niet halsoverkop vertrekt uit Chaam doet daar niks aan af, maar raar is het wel.
Jij neemt aan dat hij halsoverkop is vertrokken, ik denk dat dat sterk overdreven is om dit bericht meer kracht te geven


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen