IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 8:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Pff, het was alleen maar een beetje bloed



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2006 2:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

vandaag weer zo'n rare spurt

Mcewen won voor Boonen, die gehinderd werd door Hushovd die uit z'n klikpedaal schoot

o ja, Di Luca heeft al opgegeven

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 04-07-2006 2:43]


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2006 8:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat gebeurde er nou in de laatste kilometer? Er was dacht ik een valpartij, maar ik heb niemand er meer over gehoord...


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 11:25 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het was iets van 2 kilometer voor het einde geloof ik en er waren een stuk of 20 renners bij betrokken. Daardoor is een aantal renners (o.a. Dekker) op achterstand binnengekomen. Geen ernstige verwondingen geloof ik



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2006 12:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik dacht dat vertragingen opgelopen in de laatste 5 km er niet meer toe deden, zeker in het geval van valpartijen...


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 12:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Volgens mij is dat alleen in de laatste kilometer, of was dat al een keer teruggedraaid? Naja, bij de uitslagen stond in ieder geval dat er een aantal mensen later was binnengekomen dan het peloton. En ik weet heel zeker dat die valpartij minder dan 5 km. voor de finish was.

Etappe van vandaag: 2 km. voor de finish nog even over de Cauberg. Ik ben benieuwd of Dekker (bijv.) nog een jump gaat wagen daar!



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 12:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Is toch veels te warm om te fietsen, en de toppers doen dit jaar niet mee, ik vind dat alle ploegen gewoon de tour moeten boycotten. Kut fransen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 12:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik vind het eigenlijk wel interessant op deze manier. Jammer natuurlijk dat de grote favorieten niet meedoen, maar de wat mindere goden maken meer kans. Ik hoop in ieder geval op een wat minder 'gecontroleerde' Tour. Dat alle favorieten rustig kunnen blijven zitten tot 5 km. voor de finish, omdat hun teamgenoten de koplopers toch wel weer inlopen. Dat vind ik echt de allerslechtste manier van koersen



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2006 12:56 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 12:44 schreef Tenderstrike het volgende:
Volgens mij is dat alleen in de laatste kilometer, of was dat al een keer teruggedraaid? Naja, bij de uitslagen stond in ieder geval dat er een aantal mensen later was binnengekomen dan het peloton. En ik weet heel zeker dat die valpartij minder dan 5 km. voor de finish was.

1, 5 of daartussen, dat weet ik dus ook niet meer...

quote:
Etappe van vandaag: 2 km. voor de finish nog even over de Cauberg. Ik ben benieuwd of Dekker (bijv.) nog een jump gaat wagen daar!

Ik vermoed dat Dekker hiervoor een maatje te klein is. Liever hoop ik dat het plan in de Amstel gold van vorig jaar dit maal wél werkt (Boogerd sleurt Freire naar boven, die het vervolgens afmaakt).


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 12:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik denk alleen dat ze een renner als Boogerd niet zo graag laten gaan, dus dat ze (lees: Discovery) er hard achteraan gaan rijden om de controle terug te krijgen.



Daops
Usericon van Daops
Posted 04-07-2006 13:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Met Dekker weet je het nooit, als die zn dag heeft vandaag kan ie zomaar winnen. Zelfde als met Boogerd, die meestal sterk is op warme dagen zoals deze. Gun het hem ook erg, is al zo vaak 2e of 3e geworden in dit soort etappes.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 13:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Ondanks dat het tot nu toe nog wel mee valt met valpartijen, begint nu de tour enkele dagen onderweg is, de rondedokter het steeds drukker te krijgen. Het is een kunst om een grote ronde ongehavend door te komen en enkele renners hebben al fysieke ongemakken in de eerste week. Zo ook Erik Dekker. De Drent is bezig aan zijn laatste tour, maar heeft last van ademhalingsproblemen door een verkoudheid. Daarom kwam hij gisteren op een achterstand van ruim 8 minuten binnen.

De reden waarom finales tot nu toe redelijk chaotisch verlopen is omdat 'het treintje van Tom Boonen' niet optimaal functioneert. Filippo Pozzato kampt met maagklachten terwijl Matteo Tosatto gisteren betrokken was bij de valpartij vlak voor de finish. De Italiaan blesseerde hierbij zijn knie. Ook Caucchioli (bloedneus), Horner (knie), Lobato (lichte schaafwonden en kneuzingen) en Patxi Vila haalden niet ongeschonden de finish.

Bovendien zijn er in het peloton renners die last hebben van allergie, zoals David Zabriskie en Jose Angel Gomez Marchante. De Spanjaard Moises Duenas Nevado van Agritubel heeft tenslotte last van een ontstoken tand.


Bron: http://wielrennen.blog.nl




[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-07-2006 13:04]



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2006 14:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 12:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik denk alleen dat ze een renner als Boogerd niet zo graag laten gaan, dus dat ze (lees: Discovery) er hard achteraan gaan rijden om de controle terug te krijgen.


We hebben het over een eindspurt, dus in dit geval bijhalen niet relevant. Maar laten we evengoed eerlijk zijn, zitten de discovery's te sidderen bij een ontsnapping van een knechtje van het formaat boogerd?


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 14:08 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Naja, eindspurt. Vanaf de Cauberg is het nog 2 kilometer, vrij lang sprintje dan. Toch denk ik dat ze liever iemand als Dekker ervandoor laten gaan op de Cauberg, dan Boogerd.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-07-2006 16:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dekker zal niet veel meer doen, want hij is net afgevoerd met een ambulance na een val.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 16:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dat was dus z'n laatste tour. Groot succes


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2006 16:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, volgend jaar Thomas Dekker for teh win!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 16:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Valverde ook gevallen. Misschien nog een favoriet uitgeschakeld...


[edit]...en die is ook per brancard vertrokken

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2006 16:56]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2006 16:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wie zijn er nog over nu als Tourwinnaar kandidaten? Rasmussen, Menchov, Hincapie, Kloden, Julich? Totschnig of Leipheimer misschien? Geeft iemand Mayo een serieuze kans?

Beetje armoedig lijstje toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2006 16:57]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 18:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mooie etappe vandaag! Erg jammer dat Dekker en Valverde eruit zijn, ik ben blij dat ik Dekker niet heb gezien na die valpartij. Sleutelbeenbreuk + een zooi tanden eruit. Hij kon zich nog net vastbijten in het stoeprandje blijkbaar



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-07-2006 20:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 18:56 schreef Tenderstrike het volgende:
Mooie etappe vandaag! Erg jammer dat Dekker en Valverde eruit zijn, ik ben blij dat ik Dekker niet heb gezien na die valpartij. Sleutelbeenbreuk + een zooi tanden eruit. Hij kon zich nog net vastbijten in het stoeprandje blijkbaar

Dacht dat ik hoorde dat die andere z'n tanden eruit had?
Maar erg jammer van Dekker . En Valverde ook natuurlijk.
Wel mooi eind vandaag, goed gedaan van Kessler.
Leek wel een echte bergetappe die binnenkomst, en dat in Nederland.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dekker heeft geen sleutelbeenbreuk opgelopen, alleen verwondingen in zijn gezicht en is een paar tanden kwijtgeraakt. Valverde heeft wel zijn sleutelbeen gebroken.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2006 20:04]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 20:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 20:04 schreef NecRobert het volgende:
Dekker heeft geen sleutelbeenbreuk opgelopen, alleen verwondingen in zijn gezicht en is een paar tanden kwijtgeraakt.


Flauw dat ie afgestapt is dan



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 20:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 20:14 schreef Tenderstrike het volgende:
Flauw dat ie afgestapt is dan
Tsja, effe doorbijten zou je zeggen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2006 0:16 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Morgen waarschijnlijk weer 'gewoon' een massasprint.



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen