IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2006 13:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 13:50 schreef Daops het volgende:
Alle tour-poules kun je nu ook wel wegmieteren..
Heb de mijne nog niet ingevuld, kan tot morgen, doe het dan wel. (Behalve als het tot 12.00 is, zo even nakijken.)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 13:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 13:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dat zijn alle renners die verdacht zijn en ook niet mee mogen doen, right?
Verdacht: ja. Niet meedoen: niet zeker.
quote:

En dacht dat Würth toch mee mocht doen? Zoiets las ik vanochtend in de krant.

Geen idee
quote:

Maar als Basso en Ullrich niet meedoen... wie zijn nog meer kanshebbers? Vinokourov, als die mee mag doen (zit bij Würth) en verder?

Mayo, Valverde, Rasmussen, Klöden (?), Julich...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-06-2006 13:57]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2006 14:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 13:56 schreef NecRobert het volgende:
Verdacht: ja. Niet meedoen: niet zeker.


Dacht dat ik iets op radio hoorde dat degene die op de lijst stonden niet meededen. Maar Ullrich sowieso uitgeschreven?
quote:

Geen idee


Hoop het niet, Vinokourov moet meedoen!
quote:
Mayo, Valverde, Rasmussen, Klöden (?), Julich...

Ooow, nog mensen zat dus.

jammer dat Bettini geen echte klassementsrenner is, maar meer eendags, hij is gaaf.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 14:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoor net inderdaad dat de gehele verdachtenlijst niet mee zal doen.

Rabobank heeft met Menchov, Rasmussen en Flecha best een goede ploeg ineens!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2006 14:05 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Idd.
En ook nog "knechten" als Dekker en Boogerd.
Ziet er dan goed uit.

Toch jammer dat er weer zoiets moet gebeuren. Bah.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-06-2006 14:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 14:02 schreef NecRobert het volgende:
Hoor net inderdaad dat de gehele verdachtenlijst niet mee zal doen.

Rabobank heeft met Menchov, Rasmussen en Flecha best een goede ploeg ineens!
Als de ploeg gespaard blijft zeker ja. Met Boogerd, Freire en Dekker als luxe knechten kan het nog interessant worden.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Boskabouter
Usericon van Boskabouter
Posted 30-06-2006 14:11 by Boskabouter Wijzig reactieProfiel van BoskabouterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/paulsteen

Haha, Pieter Weening gaat voor GEEL.
Ik ben een groot wielerliefhebber maar ik moet zeggen dat het meer en meer 1 grote poppenkast wordt.
Ik denk dat een groot deel van de renners de hand in eigen boezem moeten steken. Een groot aantal renners is verdacht en een groot aantal renners heeft ook al bekend in het verleden gebruikt te hebben. Regels zijn regels en geen shit gebruiken dus. Wat ik al helemaal lachwekkend vind is het duo Boogerd en Breukink na het NK van afgelopen weekend. Hahahaha via omwegen proberen te ontkennen een deal met Skil te hebben gesloten. Wat een losers, zeg het dan gewoon eerlijk.
Denken ze nou echt dat we zo dom zijn?
Geef me dan maar Mark Lotz. Die wordt gesnapt met dope en geeft meteen eerlijk toe.
Jammer is in deze dat vele prestaties niet meer op waarde geschat kunnen worden door dope enerzijds en ploegentactiek/omkoperij anderzijds. De kijker wordt vaak ongemerkt bij de neus genomen.

[edit]Ik las net ook nog dat CSC nog bij een andere dopingzaak betrokken gaat worden[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Boskabouter op 30-06-2006 14:23]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2006 14:26 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Geen Sevilla en Mancebo, hmmm... weer 2 mensen minder voor het hooggebergte. Ik zie Mayo eerlijk gezegd niet echt als kanshebber voor de eindzege. In voorgaande edities moest hij het vooral hebben van de bergen, maar daar viel hij me afgelopen jaar nogal tegen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 14:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Rasmussen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2006 14:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik lees net dat heel het team van Astana-Würth niet mee mag doen, dus dat betekent dat er ook geen Vinokourov is in deze TDF.



Boskabouter
Usericon van Boskabouter
Posted 30-06-2006 14:41 by Boskabouter Wijzig reactieProfiel van BoskabouterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/paulsteen

quote:

Rasmussen



hahaha, ja of Erik Dekker die in een tussenetappe met een kleine groepje wegsluipt uit het peloton met 20 min. voorsprong de etappe wint en de schade weet te beperken in de bergen. Alles weer mogelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Boskabouter op 30-06-2006 14:42]


Fire
Usericon van Fire
Posted 30-06-2006 14:42 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Misschien wordt het er juist wel spanneder door



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 14:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 14:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik lees net dat heel het team van Astana-Würth niet mee mag doen, dus dat betekent dat er ook geen Vinokourov is in deze TDF.
Die hadden toch een kort geding gewonnen en hebben zich gister gepresenteerd aan het publiek dacht ik. Of is het nu vanwege dit dopinggedoe?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 30-06-2006 14:56 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Hamilton en Heras dan? Beide belachelijk harde werkers(knechten). Opzich ben ik wel nieuwsgierig naar wat zij gaan doen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 15:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 14:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik lees net dat heel het team van Astana-Würth niet mee mag doen, dus dat betekent dat er ook geen Vinokourov is in deze TDF.
Volgens mij is dat al terug gedraaid. Waar heb je dat gelezen? Oud bericht toevallig?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-06-2006 15:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 14:56 schreef Sargatanas het volgende:
Hamilton en Heras dan? Beide belachelijk harde werkers(knechten). Opzich ben ik wel nieuwsgierig naar wat zij gaan doen.
Doen volgens mij beide niet mee.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2006 15:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 14:56 schreef Sargatanas het volgende:
Hamilton en Heras dan? Beide belachelijk harde werkers(knechten). Opzich ben ik wel nieuwsgierig naar wat zij gaan doen.

Die zijn volgens mij al een tijdje geschorst wegens doping.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2006 15:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 15:13 schreef NecRobert het volgende:
Volgens mij is dat al terug gedraaid. Waar heb je dat gelezen? Oud bericht toevallig?


http://sport.fok.nl/sport/nieuws/26375

De organisatie van de Tour wil ze er dus echt niet bijhebben.

En Heras en Hamilton zijn inderdaad al een tijdje geschorst.



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2006 19:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Toch geen Vinokourov?
Jammer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-07-2006 2:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hincapie for teh win !


Faustian Spirit of the Earth


spook
Usericon van spook
Posted 01-07-2006 10:23 by spook Wijzig reactieProfiel van spookQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2006 13:56 schreef NecRobert het volgende:
Mayo, Valverde, Rasmussen, Klöden (?), Julich...


Menchov, Evans, Popovich, Landis, Leipheimer en Hincapie kunnen hier ook nog bij.

Met het wegvallen van Basso zou Sastre wel eens voor de bergtrui kunnen gaan, al heb ik gegokt op Rujano...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-07-2006 14:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik denk eerder dat iemand als Halgand voor de bergtrui gaat. Of anders Brochard. Het groen is hopelijk voor Boonen.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2006 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hushovd de proloog


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2006 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tsssss

nuja, vanmiddag wint Boonen
Morgen Boonen
en dan splurt


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2006 2:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

en Boonen won niet

kwam veel te vroeg op kop en viel stil

Hushovd gapende wonde nadat hij in volle spurt door een PMU-hand werd geraakt

o ja, ene Casper won


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen