IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-07-2006 10:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee, ze dachten Landis op de Joux-Plane (laatste berg) wel even te pakken te krijgen. Helemaal mis dus.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-07-2006 10:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
MORZINE - Oscar Freire gaat vrijdag niet meer van start in de achttiende etappe van de Ronde van Frankrijk. De Spaanse wielrenner van Rabobank is grieperig en gaat naar huis.

Freire, winnaar van twee etappes, was donderdag in de rit naar Morzine al dicht bij opgave, maar de tweevoudig wereldkampioen zette door in de hoop dat een goede nachtrust voor verlichting zou zorgen. Vrijdagochtend bleek er echter geen verbetering in de situatie waarop hij besloot de Tour te verlaten. Freire bezette de tweede plaats achter Robbie McEwen in het puntenklassement.

Verdomd jammer! Ik denk hij kan het McEwen nog mooi even lastig maken op de Champs Elysees. Niet dus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-07-2006 11:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Dat is wel jammer zeg. De rabo deed net zo lekker mee voor alle truien.



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 11:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Alsof ze ooit meededen in het klassement , Rasmussen moeten ze leren tijdrijden.. misschien hebben ze dan eindelijk een kopman van formaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-07-2006 11:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik denk dat als Boogerd kopman zou zijn geweest hij het niet eens slechter zou hebben gedaan dan Menchov. Gister moest ie ook inhouden en wachten op zijn kopman terwijl hij makkelijk Sastre had kunnen achterhalen.
Ik had het iig wel willen zien. Boogerd is nl in grote vorm deze tour.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 11:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Boogie is geen kopman, hij laat nu als knecht veel betere dingen zien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-07-2006 11:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

En toch moet ik met pijn in mijn ogen kijken hoe hij niet het beste uit zichzelf kan halen doordat hij knecht van Menchov is...

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-07-2006 11:57]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-07-2006 12:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vind het prachtig om te zien hoe Boogerd rijdt deze tour. Alleen als kopman zou ie het niet redden, die druk van moeten presteren kan ie slecht tegen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2006 12:48 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 11:15 schreef spectre het volgende:
Alsof ze ooit meededen in het klassement

ja


Dear dirty delightful old drunken old days


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-07-2006 12:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 juli 2006 12:35 schreef Daops het volgende:
Vind het prachtig om te zien hoe Boogerd rijdt deze tour. Alleen als kopman zou ie het niet redden, die druk van moeten presteren kan ie slecht tegen.
Ik had em graag een etappe zien winnen, daar heeft hij de benen voor, maar hij moest zich steeds inhouden omdat in de race was voor geel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2006 12:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2006 12:48 schreef Schaffelaer het volgende:
ja


Inderdaad.

1998 was Boogerd 5e in de tour, bij Rabobank.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 12:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat bedoel ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2006 12:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2006 12:54 schreef spectre het volgende:
Dat bedoel ik


Dus deden ze mee in het klassement


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2006 12:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je, en Polen is 2 keer derde geweest op een WK. Maar daar koop je in 2006 geen eens een stomende drol voor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-07-2006 12:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 juli 2006 12:56 schreef Chelman het volgende:
Je, en Polen is 2 keer derde geweest op een WK. Maar daar koop je in 2006 geen eens een stomende drol voor.
Maar jullie hebben nu beenhakker...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2006 13:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2006 12:56 schreef Chelman het volgende:
Je, en Polen is 2 keer derde geweest op een WK. Maar daar koop je in 2006 geen eens een stomende drol voor.


Klopt. Maar spectre zei dat Rabobank nooit mee heeft gedaan in het klassement van de tour en daar doelde ik op.

Edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-07-2006 13:02]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2006 13:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 12:58 schreef arrebar het volgende:
Maar jullie hebben nu beenhakker...


Ja. Misschien gaan we voor het eerst kwalificeren voor een EK.

Haha. Inderdaad, Polen is nog nooit op een EK geweest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-07-2006 13:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 13:03 schreef Chelman het volgende:
Ja. Misschien gaan we voor het eerst kwalificeren voor een EK.

Haha. Inderdaad, Polen is nog nooit op een EK geweest.
Ik hoop het, maar jullie zitten in een zware groep met o.a. Portugal, Belgie, Servie(Montenegro?).


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 13:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 13:02 schreef Burzum het volgende:
Klopt. Maar spectre zei dat Rabobank nooit mee heeft gedaan in het klassement van de tour en daar doelde ik op.

Edit.
Ja, ik bedoelde nooit echt meegedaan. Voor het echte werk. Het gele textiel. De wil is er zeker, ook dit jaar.. dat moedig ik ook aan, maar ze komen duidelijk te kort. Dat is niet erg, maar wel waar.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2006 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat is waar, helaas.

Misschien in de toekomst weer eens, Thomas Dekker? die kerel heeft duidelijk veel talent.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 13:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En het liefst met een hollandse knul idd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2006 13:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 13:07 schreef Daops het volgende:
Ik hoop het, maar jullie zitten in een zware groep met o.a. Portugal, Belgie, Servie(Montenegro?).


Dat wordt lastig. Probleem van Polen is dat ze meestal tweede in een groep worden...of dat ze een play-off tegen Engeland of Duitsland moeten spelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-07-2006 13:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hopen dat Thomas Dekker inderdaad ook echt doorgroeit en geen belofte zal blijven. Wel goed dat ze hem nog een beetje beschermen, en alsnog niet naar de tour hebben meegenomen. Zou toch wel erg vet zijn, eindelijk weer eens een nederlander die zou meedoen om de gele trui.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-07-2006 13:20]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2006 13:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 13:17 schreef Chelman het volgende:
Dat wordt lastig. Probleem van Polen is dat ze meestal tweede in een groep worden...of dat ze een play-off tegen Engeland of Duitsland moeten spelen.
Zeg, hier is een ander topic voor!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-07-2006 16:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wielrennen: T-Mobile ontslaat Jan Ullrich

anp | Gepubliceerd op 21 juli 2006, 16:05
Laatst bijgewerkt op 21 juli 2006, 16:12

HAMBURG - De Duitse wielerploeg T-Mobile heeft vrijdag zijn kopman Jan Ullrich op staande voet ontslagen. De Duitser wordt verdacht van betrokkenheid bij het dopingschandaal in Spanje en werd daarom vlak voor de Tour op non-actief gesteld door formatie.


Ullrich bevestigt dat hij een ontslagbrief heeft ontvangen. ,,Dit ontslag accepteer ik niet'', reageerde de wielerprof. ,,Ik ben zeer teleurgesteld dat ze mij deze mededeling niet persoonlijk vertellen, maar dat ik een fax van advocaten krijg.'' Eerder verscheurde T-Mobile al het contract van ploegleider Rudy Pevenage, die eveneens bij dopingaffaire betrokken zou zijn.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen