IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2006 8:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Pfff, eigenlijk is er nog niets beslist natuurlijk. Ik wacht rustig de contra-expertise af.

Iemand nog het nieuws gezien vanochtend? Wat een arrogante bokkenlul is die Landis toch: "'Cause I am innocent until proven guilty, that's how we do that in America"

Wat wil hij? De superioriteit van het amerikaanse rechtssysteem over het franse (lol!) aantonen of insinueren dat die dopingtesters een stel incompetente, corrupte idioten zijn? Bah!


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 9:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 8:32 schreef Schaffelaer het volgende:

Iemand nog het nieuws gezien vanochtend? Wat een arrogante bokkenlul is die Landis toch: "'Cause I am innocent until proven guilty, that's how we do that in America"



maar op zich is het natuurlijk ook zo he schaffelaer: een mens is onschuldig todat daadwerklijk is aangetoond dat hij/zij het echt heeft gedaan. gelukkig maar.

en niemand kan verder tegen de wil van god op. ten minste zijn moeder beweerde dat dit het werk van god was zodat hij er alleen maar sterker uit zou komen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-07-2006 10:52]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2006 10:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 9:38 schreef attila_de_hun het volgende:
maar op zich is het natuurlijk ook zo he schaffelaer: een mens is onschuldig todat daadwerklijk is aangetoond dat hij/zij het echt heeft gedaan. gelukkig maar.

Door te zeggen: "since that's the way we do it in America" insinueert hij dat wij in Europa (of frankrijk) dat niet doen. Want wie zegt dat hij nu al schuldig is? De kranten niet, zijn ploeg niet, de organisatie van de tour niet. Als de contra-expertise uitwijst dat hij uit de verkeerde pot heeft gesnoept, dan is het bewezen. Dat is het spel. Het is het amerika-zinnetje waar ik zo misselijk van wordt...


quote:
en niemand kan verder tegen de wil van god op. ten minste zijn moeder beweerde dat dit het werk van goe was zodat hij er alleen maar sterker uit zou komen.

Dat was wel weer heel mooi ja, perfect staaltje christenhypocrisie. Die Landis heeft z'n achtergrond niet mee nee, maar goed dat wist ik al, ik volg deze renner al wat langer dan vandaag...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 28-07-2006 10:36]


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 10:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die ma is me er 1, zegt weinig over hemzelf natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 10:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 10:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Door te zeggen: "since that's the way we do it in America" insinueert hij dat wij in Europa (of frankrijk) dat niet doen. Want wie zegt dat hij nu al schuldig is? De kranten niet, zijn ploeg niet, de organisatie van de tour niet. Als de contra-expertise uitwijst dat hij uit de verkeerde pot heeft gesnoept, dan is het bewezen. Dat is het spel. Het is het amerika-zinnetje waar ik zo misselijk van wordt...



Hij insinueert geen reet. Jij interpreteert dat zelf. Jij hebt in dit topic al meermalen aangegeven dat je simpelweg graag aan Yankee-bashen doet; oftewel Landis is toevallig nu de pispaal, als het Hamilton (OK niet de beste voorbeeld ) was geweest stond je waarschijnlijk net zo te zaniken.
quote:
Op 5 juli 2006 8:51 schreef Schaffelaer het volgende:
Laat nou alsjeblieft, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT géén F$%^&NG Amerikaan deze tour winnen.

Waarom? Een inferioriteitscomplex of zo?

quote:

Dat was wel weer heel mooi ja, perfect staaltje christenhypocrisie. Die Landis heeft z'n achtergrond niet mee nee, maar goed dat wist ik al, ik volg deze renner al wat langer dan vandaag...

De meeste Italiaanse en Spaanse renners zijn ook christelijk net als volgens mij Der Jan.

Alsof dat een reet uitmaakt voor hun wielerprestaties....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2006 11:07 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 10:51 schreef Chelman het volgende:
Hij insinueert geen reet. Jij interpreteert dat zelf. Jij hebt in dit topic al meermalen aangegeven dat je simpelweg graag aan Yankee-bashen doet; oftewel Landis is toevallig nu de pispaal, als het Hamilton (OK niet de beste voorbeeld ) was geweest stond je waarschijnlijk net zo te zaniken.

Waarom? Een inferioriteitscomplex of zo?

Daar gaan we weer!

Heb je eigenlijk de persconferentie wel gehoord of baseer je je mening op het zinnetje wat ik hier quote? Wat hij zegt is, dat hij al schuldig wordt bevonden (door wie is dus mijn vraag, geen serieuze instantie die dit vindt) en dat in Amerika mensen onschuldig zijn tot het tegendeel wordt bewezen. Vervolgens stel ik de vraag wat hij wil insinueren. Ik speculeer. Wat hij er ook mee bedoelt echt tactisch klinkt het niet en het komt gewoon arrogant over.


quote:
De meeste Italiaanse en Spaanse renners zijn ook christelijk net als volgens mij Der Jan.

Alsof dat een reet uitmaakt voor hun wielerprestaties....

Wie zegt dat dat wat uitmaakt? Het spreekt eerder voor Landis dat hij zich uit zo'n benauwend milieu wist te ontworstelen dan tegen.

Die moeder is gewoon hypocriet. Eerst was ze tegen dat wielrennen van Landis omdat'ie anders in de hel zou komen en als hij talentvol blijkt is het ineens allemaal geweldig. Flikker toch op.


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 11:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lees de laatste bladzijdes van dit topic maar eens. Dan kun je lezen wie er allemaal al vanuit gaan dat hij fout zit. Er zijn ook renners zat die dat al zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-07-2006 11:10]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ratton
Usericon van ratton
Posted 28-07-2006 11:17 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:



De meeste Italiaanse en Spaanse renners zijn ook christelijk net als volgens mij Der Jan.

Alsof dat een reet uitmaakt voor hun wielerprestaties....


jazeker wel!! Het zijn geboren draaikonten en die fietsen t best!


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 11:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 11:07 schreef Schaffelaer het volgende:
Die moeder is gewoon hypocriet. Eerst was ze tegen dat wielrennen van Landis omdat'ie anders in de hel zou komen en als hij talentvol blijkt is het ineens allemaal geweldig. Flikker toch op.


Volgens mij was dat zijn vader, maar goed, alleen koeien veranderen niet van mening.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-07-2006 11:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ben van mening dat menig koeien geen mening hebben, ik meen daarom ook dat de koeien idd niet van mening veranderen, IMHO.

Landis uit de classering, dan win ik mijn tour pouletje, hopen maar dat die Amerikaan een junk blijkt te zijn.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-07-2006 11:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 11:21 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij was dat zijn vader, maar goed, alleen koeien veranderen niet van mening.

Mmmhh..., op dat punt van de vader zou ik je wel eens gelijk moeten geven. Wat de mening precies is/was van z'n moeder kan een ander verhaal zijn... Echt relevant is het verder niet wat het dopingschandaal betreft, eerder vermakelijk...


Dear dirty delightful old drunken old days


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-07-2006 13:28 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 8:32 schreef Schaffelaer het volgende:

Iemand nog het nieuws gezien vanochtend? Wat een arrogante bokkenlul is die Landis toch: "'Cause I am innocent until proven guilty, that's how we do that in America"



Yep, zoals met Iraq.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 13:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 13:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, want Saddam was natuurlijk een hoeder van de vrijheid en Floyd Landis speelde persoonlijk een grote rol in de beslissing om Irak binnen te vallen. Daarnaast heeft het strafsysteem in de VS natuurlijk ook zeer veel te maken met hun buitenlandse politiek...

God damned, wij hebben het over wielrennen. Keep shit in perspective.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2006 13:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Theorie van mij.

Floyd heeft toch (zo gaat het verhaal) na zijn desastreuze rit een genuttigd? Ik heb even gezocht en vond dit:

quote:
Proeven met ratten hebben aangetoond dat in sommige gevallen alcohol een opstoot van testosteron kan veroorzaken. Deze vaststelling, gemaakt door de Amerikaanse onderzoeker Dr. Robert Purdy van het Scripps Research Institute in La


Bron: Alcoholism: Clinical & Experimental Research

Ik heb er bijster weinig verstand van, maar het leek mij plausibel.


[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-07-2006 16:16]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-07-2006 19:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

dit heb ik er op te zeggen:





Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2006 20:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 19:37 schreef Tormented soul het volgende:
dit heb ik er op te zeggen:








Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2006 13:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach , Landis is gewoon een domme jongen.
Topsport is Spartaans, je bent niet dwaas en verkeerd omdat je doping neemt, maar omdat je je laat betrappen.

te weinig connecties en teveel gespeculeerd Landis, niet slim


signature


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-08-2006 13:43 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ach ja, had Landis nou gewoon naar Hypnos geluisterd...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-08-2006 13:46 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 13:43 schreef El Chulo het volgende:
Ach ja, had Landis nou gewoon naar Hypnos geluisterd...

Dat zouden best toch niet té veel mensen beginnen doen

Edit:typen

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 01-08-2006 13:46]


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2006 13:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 13:46 schreef Snoodaerdt het volgende:
Dat zouden best toch niet té veel mensen beginnen doen





dat denk ik ook, anders is het podium in Parijs volgend jaar véééééééééééééélst te klein


signature


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 05-08-2006 11:04 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

In de tweede test is Landis ook positief bevonden.
Dat kan dus inhouden dat Landis uit de Tour wordt geschrapt.

Een klap voor de wielersport in het algemeen.

Landis is door Phonak op staande voet ontslagen!

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-08-2006 11:56]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-08-2006 13:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Triest dat het voor de zoveelste keer gebeurt.

Maar of het nou zo'n klap voor de sport is betwijfel ik. Ook de Vuelta en de Giro hebben recentelijk hun winnaars moeten diskwalificeren vanwege dopinggebruik, maar het heeft de populariteit van de wielersport niet of nauwelijks verminderd.

Het lijkt er echt steeds meer op dat een toprenner degene is die het beste z'n doping kan maskeren..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-08-2006 1:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Pereiro voelt zich alvast de winnaar van de Tour, logisch, maar écht blij kan hij daar nu toch niet mee zijn?


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-08-2006 1:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik krijg soms het idee dat menig wielrenner zonder doping de eerste 200 meter nog niet eens red.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen