IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-07-2006 12:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Waarschijnlijk was het gewoon Landaluze, die test altijd positief.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-07-2006 14:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 12:15 schreef spectre het volgende:
Jij neemt aan dat hij halsoverkop is vertrokken, ik denk dat dat sterk overdreven is om dit bericht meer kracht te geven

Nou ja, dat neem ik aan ja. De organisator van de acht van Chaam kan hem namelijk op geen enkele manier bereiken. Niemand weet waar hij is of wat hij doet. "Van de aardbodem verdwenen" zeg maar. Dit is op z'n minst curieus te noemen, zelfs uitgezonderd van het bijbehorende dopingverhaal.


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2006 14:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ZOG!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 14:50 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Van Fok!:

quote:
Update 04.14:
Volgens de VRT-radio en de Belgische krant De Standaard van donderdagmorgen melden hun "doorgaans goed geinformeerde bronnen" dat de positieve plasser in de Tour een "grote vis" zou zijn. Volgens de bron van De Standaard gaat het "niet om een Spanjaard, een Italiaan, een Fransman of een Belg. Het zou wel om een van de toppers gaan, iemand die in de toptien finishte."

Opvallend volgens dezelfde krant is ook het verdwijnen van Tourwinnaar Floyd Landis woensdagavond. Die gaf enkele uren na het bericht van de UCI plots forfait voor het na-Tourcriterium in het Nederlandse Chaam. Eergisteren had de Amerikaan van Phonak wel nog het criterium van Stiphout gereden én gewonnen. De organisatoren van Chaam waren erg verbaasd dat Landis onaangekondigd verstek gaf. Via zijn ploegmaat Robert Hunter vernamen ze dat de Tourwinnaar "grote problemen had gekregen met zijn afstervende rechterheup". Hij zou zich naar zijn Duitse ploegdokter hebben begeven. Ook Phonakmanager John Lelangue was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.

Ook opvallend is dat de derde uit de Tour, Andreas Klöden, net als Landis ook vandaag te kennen gaf dat hij de Duitse Pro-Tourwedstrijd van zondag in Hamburg aan zich laat voorbijgaan.



Geen Landaluze dus volgens die krant.

Deze renners komen er dan alleen nog maar voor in aanmerking:

1 Floyd Landis (US) Phonak 89 hours 39 minutes 30 seconds
3 Andreas Kloeden (Ger) T-Mobile at 1:29
5 Cadel Evans (Aus) Davitamon at 5:08
6 Denis Menchov (Rus) Rabobank at 7:06
10 Michael Rogers (Aus) T-Mobile at 15:07

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 27-07-2006 14:50]



spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2006 14:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat is dat van ongein "niet een Spanjaard, een Italiaan, een Fransman of een Belg" Zeg het dan gewoon godver.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 15:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
De geruchten dat Tour de France-winnaar Floyd Landis mogelijk betrokken is bij een dopingschandaal groeien. Gisteren maakte de Internationale Wielerunie UCI bekend dat er bij een antidopingtest tijdens de afgelopen Tour een 'abnormaal resultaat' bij een renner was gemeten. Het is nog niet bekend gemaakt om welke renner het gaat, maar bronnen melden dat het een renner uit de top-10 van de Tour betreft en deze niet uit Italië, Frankrijk of Spanje komt.

Landis zegde gisteren ineens af voor het criterium in Chaam. Dat was volgens velen al opmerkelijk. Vandaag blijkt dat hij ook heeft afgezegd voor een wedstrijd in Denemarken waaraan hij later vandaag had moeten deelnemen.

Volgens het antidopingreglement van de UCI mag de naam van een renner die positief is getest, niet vrijgegeven worden tot de procedure afgerond is. De renner zelf, zijn team, zijn nationale federatie, de antidopingorganisatie van zijn land en het Wereldantidopingagentschap worden wel onmiddellijk op de hoogte gebracht.



daarom zeggen ze het dus niet gewoon



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-07-2006 15:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Het schijnt dat de test die een positief resultaat had afkomstig was van de etappe die Landis in zijn eentje had gewonnen...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 27-07-2006 15:35 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Die plotse wederopstanding van Landis deed mij ook grote ogen trekken. Maar goed, afwachten dus.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-07-2006 16:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
**** Landis tijdens Tour betrapt
***************************************

**Floyd Landis is tijdens de door hem
gewonnen Tour de France betrapt op het
gebruik van doping.

Volgens een mededeling van zijn Phonak-
ploeg is bij de Amerikaan een te hoge
concentratie testosteron/epitestosteron
aangetroffen.Dat gebeurde na de door
hem op indrukwekkende wijze gewonnen
17de etappe.

Woensdag werd al bekend dat een renner
in de Ronde van Frankrijk positief was
bevonden.Nadat Landis zich had afgemeld
voor de Acht van Chaam en ook nergens
te bereiken bleek,ging al het gerucht
dat Landis de betrapte renners was.
(later meer)


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 16:23 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht



wat een kutzooi zeg



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2006 16:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Jezus wat een FUCKING sukkel. En dat voor een metalfan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-07-2006 16:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Waarom heeft dit zo lang moeten duren dan? Kunnen ze dit soort dingen niet binnen een paaar uur analyseren?




Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 16:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Contra-expertise duurt geloof ik altijd even.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-07-2006 16:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Tjsha, ik weet ook niet meer wat ik moet denken, de berichtgeving komt net zo onbetrouwbaar over als de renners.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-07-2006 16:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juli 2006 16:24 schreef NecRobert het volgende:
Jezus wat een FUCKING sukkel. En dat voor een metalfan.


hij metalfan? waar is zn lange haar


Je moeder.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 16:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Naja, het bericht wordt nu her en der bevestigd. Dus het zal helaas wel waar zijn. Toch knap van em dat ie zo goed is teruggekomen in de Tour



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-07-2006 16:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Schaffelaer scoort dus toch nog 2-1 in de blessuretijd. Het was een vermakelijk topic!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-07-2006 16:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 16:36 schreef karnivoor het volgende:
hij metalfan? waar is zn lange haar


Hij luistert Metallica hoor!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2006 16:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 16:36 schreef karnivoor het volgende:
hij metalfan? waar is zn lange haar
Ja, hij schijnt fan te zijn van Johnny Cash, maar ook van 'hardrockbands als Metallica' zoals de commentator vermeldde.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2006 16:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Site van Phonak ligt plat.... http://www.phonak-cycling.ch/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-07-2006 16:40 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Waar gaat het heen zeg.. eerst mogen de 5 beste renners niet meedoen, en nu heeft de winnaar ook al doping gebruikt. Dit haalt de sport wel heel erg naar beneden. Over 10 jaar vinden ze ook vast nog wel wat bloedmonsters waaruit blijkt dat armstrong, indurain en mercx doping hadden gebruikt.

Misschien een idee om het verplicht te stellen om doping te gebruiken, zodat het weer gelijk is?



spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2006 16:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 16:37 schreef M. het volgende:
Schaffelaer scoort dus toch nog 2-1 in de blessuretijd. Het was een vermakelijk topic!
Maargoed, mocht het waar zijn.. gaan ze dan de prijs aan Perreiro geven?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-07-2006 16:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 juli 2006 16:37 schreef M. het volgende:
Schaffelaer scoort dus toch nog 2-1 in de blessuretijd. Het was een vermakelijk topic!



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-07-2006 16:49 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

deze mag ook wel ff gequoot worden:


quote:
Op 20 juli 2006 17:43 schreef NecRobert het volgende:
Volgens mij heeft Landisje zometeen een positief plasje
Hoe kun je nou de ene dag he-le-maal kapot gaan en e volgende verreweg de sterkste zijn?! Ongelooflijk! (...knap natuurlijk)



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-07-2006 16:51 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Dat zou moeten betekenen dat de overwinning alsnog naar Pereiro gaat, neem ik aan... Dat zou wel een stunt zijn...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen