IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2006 0:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 16:57 schreef Mark het volgende:
Wie zijn er nog over nu als Tourwinnaar kandidaten? Rasmussen, Menchov, Hincapie, Kloden, Julich? Totschnig of Leipheimer misschien? Geeft iemand Mayo een serieuze kans?

Beetje armoedig lijstje toch wel.


Je vergeet Landis, die gaat dit jaar tweede worden achter Leipheimer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2006 0:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik hoop stiekem toch op Mentsjov als Tourwinnaar, maar als je ziet hoe snel sommige knechten er vandaag aflagen (Posthuma, Weening) dan ga je daar ook weer aan twijfelen.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-07-2006 2:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

van mij mag Hincapie toch wel winnen

en Boonen in gele trui, Vlaanderen wordt weer gek


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-07-2006 2:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben normaalgesproken toch best wel tourgek, maar ik heb dit jaar minder zin om het te volgen vanwege al dat gezeik en het ontbreken van Der Jan en Basso.

Ik kijk het nog wel maar toch minder fanatiek dan afgelopen jaren. Toch jammer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-07-2006 3:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ah nee, ik ga het nu extra volgen, gewoon benieuwd wie dan wel het verschil gaat maken


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2006 6:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht



mjam!



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-07-2006 8:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hè gvd, die arme Dekker. Eerste week van de tour staat in het teken van overeind blijven. Helaas niet gelukt...

Laat nou alsjeblieft, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT géén F$%^&NG Amerikaan deze tour winnen. Het zijn allemaal van die Lance adepten die denken dat ze het ook kunnen, omdat ze een paar jaartjes geknecht hebben voor de meester.


Dear dirty delightful old drunken old days


spook
Usericon van spook
Posted 05-07-2006 18:42 by spook Wijzig reactieProfiel van spookQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 8:51 schreef Schaffelaer het volgende:
Hè gvd, die arme Dekker. Eerste week van de tour staat in het teken van overeind blijven. Helaas niet gelukt...

Laat nou alsjeblieft, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT géén F$%^&NG Amerikaan deze tour winnen. Het zijn allemaal van die Lance adepten die denken dat ze het ook kunnen, omdat ze een paar jaartjes geknecht hebben voor de meester.


Behalve Leipheimer dan (die heeft overigens wel eens voor us postal gereden maar is voor deze ploeg nooit van betekenis geweest).


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-07-2006 18:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hehe, dit jaar gaat mijn tourpoule nog beter dan vorig jaar: 24ste van de 600 deelnemers.

Maar erg jammer van Valverde en vooral Dekker gisteren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2006 2:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Boonen stelt weer teleur. Het enige positieve is dat hij vandaag geen nieuw excuus heeft uitgevonden om z'n falen te verantwoorden


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2006 7:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mooie zege van McEwen. Ik vind het alleen raar dat Hushovd teruggezet is in de uitslag, omdat hij Eisel gehinderd zou hebben waardoor Dean gevallen zou zijn. Volgens mij zat Dean gewoon niet op te letten toen hij Hushovd 'gelanceerd' had en raakte op die manier Dean.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2006 19:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Freire!!



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-07-2006 19:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 juli 2006 6:58 schreef Tenderstrike het volgende:


mjam!



==>

Lekker....


Bruce Banner


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-07-2006 19:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zo niet te zuinig.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2006 19:25 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hij wordt niet mooi ouder



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2006 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 19:17 schreef Tenderstrike het volgende:
Freire!!


idd, en Boonen die toegeeft dat hij zelf in de fout ging vandaag, eindelijk geeft hij het toe


Faustian Spirit of the Earth


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 07-07-2006 20:29 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

En Boonen weer niet... had ie Steven de Jongh maar niet moeten meenemen, het was bij Rabobank al jaren bekend dat hij niet goed genoeg is voor de Tour.

Morgen tijdrit, ik hoop dat Klöden, Evans, Karpets en Menchov niet teveel verliezen op de Amerikanen.


no text supplied


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-07-2006 21:02 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Zo is't


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2006 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach ja Boonen ... niet agressief genoeg in spurt


Faustian Spirit of the Earth


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-07-2006 3:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 8 juli 2006 1:54 schreef cataclysm child het volgende:
ach ja Boonen ... niet agressief genoeg in spurt


Hij heeft gewoon een gangmaker die de Tour niet aankan, wisten ze bij Rabo allang, maar kennelijk denken ze bij Quick Step dat Steven de Jongh écht een klasbak is... niet dus. Maar Boonen is zelf ook niet in supervorm, een renner met zijn klasse zou het ook zonder gangmaker moeten kunnen afmaken. Maar morgen begint het echt en dan krijgen we woensdag en donderdag eindelijk de eerste bergritten!


no text supplied


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 08-07-2006 8:49 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

korte samenvatting van de tour tot nu toe : ***gaap***


Rock moet Rollen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-07-2006 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gontsjar wint tijdrit en pakt gele trui, Landis nu tweede op een minuut ofzo


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2006 2:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

vandaag ene Calzati gewonnen

McEwen won spurt voor 4de plaats en Boonen kwam weer te snel op kop en werd pas 9de

wat hij zei na spurt was ook wel grappig:

'Ik stop met spurten, ik kan er niets meer van, wat een nieuweling ben ik toch, het kan me geen kloten meer schelen'


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-07-2006 8:57 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dat phonak-ploegje steeds voorop het peloton, pfff... Mr. Landis waant zich al de patron. Ik hoop dat hij bij de eerste de beste berg er KEIHARD wordt afgereden door MANNEN.


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2006 2:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Landis krijgt na tour een kunstheup


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen