IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Tour de France 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-07-2006 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 8:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Even uitrusten vandaag, morgen kunnen de klassementsrenners laten zien wat ze waard zijn!!
Ja die rit MOET ik morgen zien! Maar ff wat eerder weg van m'n werk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-07-2006 12:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik ga morgen op vakantie naar Stockholm. Ook heel leuk natuurlijk, maar dat wordt geen Tour meer kijken voor mij dit jaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2006 15:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 11:53 schreef Fire het volgende:
Denk dat kessles wel de nodige blauwe plekken heeft opgelopen, die werd ook aardig over de vangrail gegooid.

Hebben ze nog geluk dat er geen diep rafijn direct naast lag.


er zaten steentjes in z'n helm


Faustian Spirit of the Earth


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2006 15:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Damn, wat heeft 'ie dat mooi uitgekiend:

"Freire op en af naar Lugano om pasgeboren zoon te zien

De Spanjaard Oscar Freire (Rabobank) profiteert van de rustdag in de Tour in Gap om even op en af te gaan naar zijn thuis in het Zwitserse Lugano om er zijn pasgeboren zoon Marco te gaan bewonderen. Dat meldde de koersdirectie. Freire kreeg de toestemming van de Tourdirectie en de jury van commissarissen om de Grande Boucle een dag te verlaten.

De drievoudige wereldkampioen stapte meteen op een privé-vliegtuig richting vrouw en zoon Marco, die zondagnamiddag geboren werd. Zijn terugkeer wordt vanavond verwacht. Freire won in deze Tour al twee ritten: in Caen (5e rit) en Dax (9e rit)."



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-07-2006 23:05 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ja die zal wel echt genieten van zijn rustdag



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-07-2006 23:10 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 17 juli 2006 12:07 schreef NecRobert het volgende:
Ja die rit MOET ik morgen zien! Maar ff wat eerder weg van m'n werk


Ik kan de finale van de rit niet zien omdat ik moet werken


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2006 23:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

NOS zend het ook uit via een stream middels internet

(moet je wel een bureaubaan hebben uiteraard)

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-07-2006 23:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2006 8:14 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

"Boogerd ruziede al met Floyd Landis" in de Spits van vandaag:

Boogerd nadat duidelijk werd dat hij al 2x bijna van zijn fiets werd gereden door Landis' ploeggenoten Jalabert en Pena:
"Ongelooflijk, ik heb me echt in moeten houden. Met Landis had ik zaterdag een aanvaring. Hij was boos dat wij op kop gingen rijden en riep dingen waarvoor Zidane onmiddellijk een kopstoot had gegeven."

*typo*

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 18-07-2006 8:15]


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2006 10:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een aap dan, ik heb echt zin in vandaag trouwens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-07-2006 10:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 23:10 schreef Jebes het volgende:
Ik kan de finale van de rit niet zien omdat ik moet werken

Hier ook. Kan tot ongeveer 15.00 zien. En herhaling zit er vanavond waarschijnlijk niet in.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-07-2006 10:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 23:10 schreef spectre het volgende:
NOS zend het ook uit via een stream middels internet

(moet je wel een bureaubaan hebben uiteraard)
ja ik kijk ook altijd via die stream (van werken komt dan ook verdomd weinig moe'k zeggen...). Maar vanmiddag ga ik mooi thuis kijken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-07-2006 11:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Van mij mogen ze wel eerder uitzenden...



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2006 11:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hier werkt het helaas niet (omdat het alleen werkt op WMP )


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-07-2006 11:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Weet iemand hoeveel puntjes er vandaag te verdelen zijn op de bergjes? Misschien kan boogerd de bolletjes trui nog eens aan trekken.



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2006 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

In ieder geval een flinke bult, er zijn 2 cols van de buitencatergorie. Als je die 2 pakt vandaag zit je heel veilig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-07-2006 11:13 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik verwacht niet dat boogerd die als eerste over komt.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-07-2006 11:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 11:03 schreef Fire het volgende:
Weet iemand hoeveel puntjes er vandaag te verdelen zijn op de bergjes? Misschien kan boogerd de bolletjes trui nog eens aan trekken.
Rituitslag zware bergetappe:

20, 17, 15, 13, 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1 punt voor de eerste 15 geklasseerde renners.

Cols van de buitencategorie:
20, 18, 16, 14, 12, 10, 8, 7, 6 en 5 punten voor de 10 eerste geklasseerde renners.

Cols van 1e categorie:
15, 13, 11, 9, 8, 7, 6, en 5 punten voor de 8 eerste geklasseerde renners.

Cols van 2e categorie:
10, 9, 8, 7, 6 en 5 punten voor de 6 eerste geklasseerde renners.




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-07-2006 11:21 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jammer, ik kan vandaag waarschijnlijk ook niet kijken, eerst naar de tandarts en daarna weer weg.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2006 11:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Waarom zou Boogerd niet als eerste bovenkomen? Als rabo weer zo dominant is als in de pyrenee-en, verwacht ik nog hele mooie dingen vandaag...

En ik ga lekker wat eerder van m'n werk weg...


Dear dirty delightful old drunken old days


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-07-2006 13:25 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Nou rabo is niet goed vertegenwoordigd in de kop groep. Hopelijk komen er nog leuke dingen.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2006 16:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Niet te geloven dit... Dhr. L. is niets minder dan een schande voor het wielrennen... Hoe schaamteloos kun je koersen??


Dear dirty delightful old drunken old days


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-07-2006 17:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik vond de manier waarop ze een paar dagen terug die gele trui weggaven ook al zo beschamend. Ik begin hqaast heimwee naar armstrong te krijgen....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-07-2006 17:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, FUCK die Landis. Hij moet morgen over overmorgen wel een hele slechte dag hebben wil hij niet de TDF winnen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-07-2006 17:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

You've got serious issues dude. Een rancuneus Belgje.

Wat had Landis moeten doen volgens jou? Tegen de anderen zeggen: 'Jongens, ik ga niet voor geel, het mag niet van Schaffelaer.'?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-07-2006 17:05]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-07-2006 17:09 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Jammer van de Rabo ploeg, ze waren lekker op weg naar de bolletjes trui. Ach ze hebben nog steeds plekje 4 in het algemeen klassement.



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen