IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-06-2007 9:55 by stigma Profiel van stigma

In Drenthe op de heide natuurlijk!

Maar daar is Jenje al héél sociaal voor.


Subtiel kamerolifantje


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-06-2007 9:55 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

En anders zijn er vast nog wat belgen met mooie grote kelders waar zwerfkindertjes mogen wonen


Zenial


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-06-2007 10:08 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Yep, sociale mensen die krakerts.

Agent schiet hond dood na vechtpartij

AMSTERDAM - Een politieagent heeft dinsdagavond in een woning in de Transvaalbuurt in Amsterdam-Oost een pitbullachtige hond doodgeschoten na een worsteling met de eigenaren. De politie had kort daarvoor een melding ontvangen dat een 7-jarig jongetje op straat door de hond was gebeten.

Hondengeleiders van de politie gingen op zoek naar de eigenaar van het beest en belandden in een kraakpand op het Steve Bikoplein. Daar bleken nog een tweede pitbullachtige hond en een puppy van een paar maanden oud aanwezig te zijn.

De agenten wilden de beesten in beslag nemen, maar drie mannen probeerden dat te verhinderen. Daarna ontstond een vechtpartij waarbij een van de vechthonden een hondengeleider aanviel en een hap uit zijn been nam, aldus een woordvoerder van de politie.

De agent voelde zich door de situatie zo bedreigd, dat hij de hond in het huis doodschoot. Ook schoot hij op de andere hond, maar die werd niet geraakt.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 20-06-2007 10:11 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 20 juni 2007 9:50 schreef Zenial het volgende:
Vraag me inderdaad af waar nou die hordes zwerfkinderen zijn hier in nederland

die zijn allang doorverkocht naar Azie, of aan de maffia voor hun organen. duh


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-06-2007 10:16 by stigma Profiel van stigma

Nah zeg!
Ik zou me opzich ook goed pissig maken als ze m'n beesten af zouden willen pakken. Vechten gaat wat ver misschien, maar zou ze niet zo mee geven. Pitbullwet of niet. Een zeer kansloze wet waarvan ook hondenrassen de dupe zijn die op geen enkele manier agressie ingefokt zit. Maar dat is een andere discussie.
En dat dat beest die agent aanvalt is niet zo raar. Weet dat beest veel dat. Het dier ziet een bedreiging en reageert daarop.
Dat de hond een kind heeft gebeten is zeer spijtig. Natuurlijk moet dit nooit kunnen. Daarentegen vind ik dat kleine kinderen en honden niet samengaan. Kinderen hebben geen idee hoe ze moeten omgaan met honden en kunnen daardoor er gemeen zijn tegen ze.
Wat is hier nou eigenlijk asociaal aan dan? Dat iemand zijn dier niet zomaar af wil geven?? Dat die hond iemand gebeten heeft??

Bovendien heb ik in het asiel ook gezien dat er honden door de politie werden binnengebracht met de reden dat het illegale pitbulls waren. Dan waren het gewoon brachycephale rassen met een brede borst waarvan een leek zou kunnen zeggen dat het een pitbull is. Of een kruising pitbull, wat volgens de wet al niet meer geldt als illegale pitbull.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-06-2007 10:20]


Subtiel kamerolifantje


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 20-06-2007 10:28 by Jolijn Profiel van Jolijn

ach joh, je moet kinderen idd niet alleen laten met noden das al een. en ook als je dat niet doet een foyutje is zo gemaakt. mar idd. baasje komt voor hondje op en hondje ook voor baasje.

jammer dat agentja nu een hapje been kwijt is, maar ik lees er, van wat ik nu zie, en niet wat ik aanneem dat en geen probleem is tussen baasjes en hondjes. en een pupje... aah!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2007 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer inderdaad dat een hond moet lijden voor het onvermogen van mongolen


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-06-2007 11:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik heb ook wel eens een filmpje gezien waarin een Amerikaanse politieagent een hond doodschiet, omdat hij dacht dat hij een bedreiding vormde.

Hij en z'n collega hadden een auto aangehouden, waarin zich een gezin en hond bevonden. De hond sprong uit de auto en liep kwispelend op de agent af, waarop hij hem doodschoot.

Achteraf bleken ze de verkeerde auto te hebben aangehouden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2007 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Keyword: Amerika


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2007 11:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 juni 2007 12:49 schreef kwelgeest het volgende:

Ik vind het persoonlijk bv debiel dat als jij een vakantiehuisje of een bungalow oid koopt in een park dat jij niet zelf mag bepalen hoeveel en/of hoe lang jij gebruikt maakt van jouw eigendom. Dat gaat tot op zekere hoogte ook op voor een (sta)caravan die jouw eigendom is. Mits hij op een plek staat die daarvoor bedoeld is.


Dit is volgens mij geen wettelijke regel.
Er zijn wel degelijk gemeentes die het permanent bewonen van een vakantiehuisje toestaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2007 11:18 by XXL Profiel van XXL

Ok, in principe mag het dus niet maar soms kan op gemeente niveau anders bepaald worden als ik het volgende goed begrijp.

http://www.vrom.nl/pagina.html?id=23862#b23865


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 11:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juni 2007 11:11 schreef WhiteRider het volgende:
De hond sprong uit de auto en liep kwispelend op de agent af, waarop hij hem doodschoot.

Niet om de agent te verdedigen, maar: honden kunnen ook kwispelen omdat ze een prooi zien. Ik weet niet of dat voor alle rassen geldt, maar voor veel terriërs bijvoorbeeld wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-06-2007 11:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 20 juni 2007 11:27 schreef ZelThoR het volgende:
Niet om de agent te verdedigen, maar: honden kunnen ook kwispelen omdat ze een prooi zien. Ik weet niet of dat voor alle rassen geldt, maar voor veel terriërs bijvoorbeeld wel.

Het was een Golden Retriever ofzo.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 11:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juni 2007 11:29 schreef WhiteRider het volgende:
Het was een Golden Retriever ofzo.

Een Retriever is ook als jachthond gefokt, volgens mij. Hence de naam


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-06-2007 11:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

O, nou ja, ik heb echt geen verstand van honden, maar deze hond wilde niet aanvallen in ieder geval.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 11:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juni 2007 11:35 schreef WhiteRider het volgende:
O, nou ja, ik heb echt geen verstand van honden, maar deze hond wilde niet aanvallen in ieder geval.

Oh, waar bleek dat dan wel uit?

Het is inderdaad niet erg waarschijnlijk, Golden Retrievers zijn pussies.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-06-2007 11:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik kan dat filmpje ook nergens vinden, ik zag 't op tv.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 11:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Pfft, zo kan ik ook wel verhalen verzinnen ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 11:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

soms wil een hond nog welleens kwispelen maar staan zn oren naar achteren dan betekend het dat de hond niet weet wat hij moet doen, dus is hij zeker in staat aan te vallen, maar golden retrievers doen dit idd niet zomaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 11:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Oh, er zijn nog veel meer indicatoren dan wat we tot nu toe genoemd hebbben. Alleen bij het kwispelen is er al zat extra's te onderscheiden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2007 12:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2007 10:16 schreef stigma het volgende:
Nah zeg!
Ik zou me opzich ook goed pissig maken als ze m'n beesten af zouden willen pakken. Vechten gaat wat ver misschien, maar zou ze niet zo mee geven. Pitbullwet of niet. Een zeer kansloze wet waarvan ook hondenrassen de dupe zijn die op geen enkele manier agressie ingefokt zit. Maar dat is een andere discussie.
En dat dat beest die agent aanvalt is niet zo raar. Weet dat beest veel dat. Het dier ziet een bedreiging en reageert daarop.
Dat de hond een kind heeft gebeten is zeer spijtig. Natuurlijk moet dit nooit kunnen. Daarentegen vind ik dat kleine kinderen en honden niet samengaan. Kinderen hebben geen idee hoe ze moeten omgaan met honden en kunnen daardoor er gemeen zijn tegen ze.
Wat is hier nou eigenlijk asociaal aan dan? Dat iemand zijn dier niet zomaar af wil geven?? Dat die hond iemand gebeten heeft??

Bovendien heb ik in het asiel ook gezien dat er honden door de politie werden binnengebracht met de reden dat het illegale pitbulls waren. Dan waren het gewoon brachycephale rassen met een brede borst waarvan een leek zou kunnen zeggen dat het een pitbull is. Of een kruising pitbull, wat volgens de wet al niet meer geldt als illegale pitbull.
Pitbulls zijn verboden, kind werd op straat gebeten, en ze vielen de agenten aan. 3 zaken die dit rechtvaardigen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 12:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

het waren pittbull achtigen, ik denk niet dat een agent een goed onderscheid kan maken.
bovendien is een hond niet zomaar een speeltje voor sommigen is het bijna een kind, als mijn hond me wordt ontnomen zal ik ook woest worden(ligt wel een beetje aan de situatie, en mn hond is niet altijd een lievertje)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2007 12:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2007 12:10 schreef ElitE het volgende:
het waren pittbull achtigen, ik denk niet dat een agent een goed onderscheid kan maken.
bovendien is een hond niet zomaar een speeltje voor sommigen is het bijna een kind, als mijn hond me wordt ontnomen zal ik ook woest worden(ligt wel een beetje aan de situatie, en mn hond is niet altijd een lievertje)
Er was een hondengeleider bij, dus de kans is groot dat die wel kon bepalen wat voor soort hond het was.

Natuurlijk is het zo dat het balen is als je huisdier wordt afgepakt, maar als je een illegaal huisdier hebt, weet je dat je dat risico loopt. Verder is het asociaal een hond vrij op straat rond te laten lopen die in staat is iemand te bijten (wat eigenlijk dus voor alle honden geldt), dit is ook verboden. Als laatste is het ook verboden jezelf te verzetten bij zo'n actie van de politie. De politie doet alleen wat ze moeten doen.

Balen voor die honden, die kunnen er verder niets aan doen dat dit zo gebeurt, maar het is wel terecht. De 'baasjes' van die honden zijn degene die asociaal zijn, niet de politie en niet de honden zelf.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2007 12:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2007 12:10 schreef ElitE het volgende:
het waren pittbull achtigen, ik denk niet dat een agent een goed onderscheid kan maken.



Klopt

Een maat van mij had een Mastino. Geweldig lief dier en er zat absoluut geen kwaad in.

De mannen in blauw vonden hem echter ook pitbull achtig en hebben het beest in de auto geladen,

Voor mijn maat enige aktie kon ondernemen om aan te tonen dat dit geen echt gevaarlijk dier was en hem terug kon proberen te krijgen hebben ze de hond al laten inslapen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 12:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Op die manier moeten ook kinderen aan lijntjes.
op genoeg plaatsen mogen honden loslopen. voor de rest moet je de bovenstaande reacties maar eens lezen waarom de hond veel waarschijnlijker heeft gebeten.

in het bericht staat nog steeds pittbull achtige dus het niet zeker of het wel een pittbull is, en ik weet ook niet of het te zien is door een hondenbegeleider. rassen liggen zo dicht naast elkaar.

tja er is een pitbull wetgeving, maar dat is gewoon ongefundeerd rascisme. elke hond kan gevaarlijk zijn omdat baasjes verkeerd verzorgen of het een traumatische hond is. alleen veel foute baasjes hebben een pitbull gekozen. en gaan nu door met iets andere honden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen