IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-06-2007 23:26 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Snap het wel, maar heb hem afgelopen race toch echt een paar keer horen verontschuldigen omdat ie ernaast zat.. Vind het zelfs af en toe wel grappig

Achjah, heb een tijdje terug een race noodgedwongen zonder geluid moeten kijken (lang leve verjaardagen) maar Olav Mol voegt voor mij echt een hele hoop toe!
Of kijk eens naar de Belgische zendersm jezus wat een gortdroog en saai commentaar zeg!
Had alleen veel liever Jack Plooij gezien ipv Allard Kalff


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 11-06-2007 23:31 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 21:08 schreef Ethereal het volgende:
Sato

Wát een race zeg.. Gekkenhuis! Enorm verdiend voor Hamilton uiteraard, maar briljante acties, domme kamikaze-stunts, neutralisaties, crashes, alles zat in deze race.. Geniaal!!!


helemaal mee eens, was een briljante grand prix om naar te kijken


geen knoop aan vast te touwen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-06-2007 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kubica rijdt niet in de VS en wordt vervangen door Vettel. Verstandig lijkt me.


India krijgt in 2009 een GP, in New Dehli


Mclaren lijkt me weer het te kloppen team, al zit Ferrari niet ver van hun tijden.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2007 17:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mclaren overheerst spijtiggenoeg


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2007 22:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+12


signature


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-06-2007 22:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 juni 2007 22:44 schreef Hypnos het volgende:
+12


Rare Bleg dat je bent!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2007 22:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Baalde dat Kubika niet reed (pols) verder erg leuke race met gave gevechten


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2007 22:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2007 22:45 schreef blonde rockgod het volgende:
Rare Bleg dat je bent!


de klopt de spijker op zn waarde


signature


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-06-2007 22:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 juni 2007 22:51 schreef Hypnos het volgende:
de klopt de spijker op zn waarde





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2007 23:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

laatste en voorlaatste


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-06-2007 2:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nog zo'n race voor Ferrari en het kampioenschap is wel definitief verloren (als het dat nu al niet is )


Hamilton favoriet voor de titel? Voor mijn part wel.


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2007 3:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Had geen tijd om het te kijken, maar:

Hamilton


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2007 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Galamatch F1-piloten vs. Belgian stars
[19 juni - 19:43]


Op woensdag 12 september zal er in het Edmond Machtens Stadion van FC Brussels een galamatch georganiseerd worden tussen de Nazionale Piloti - een team van F1-piloten - en de Belgian Stars - een team van bekende Belgische atleten.

Het team van F1-piloten staat onder leiding van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher en omvat onder meer Felipe Massa, Giancarlo Fisichella en Jarno Trulli.

De Belgian Stars worden getraind door Anderlecht-trainer Franky Vercauteren en aangevoerd door Pär Zetterberg. Onder de atleten behoren onder meer Jean-Marie Pfaff, Marc Wilmots en mogelijks ook Tom Boonen, Stefan Everts, Kim Gevaert en Kim Clijsters.

De opbrengst van de galamatch gaat naar Kinder in Not en CAP48, een organisatie voor mensen met een handicap.

Tickets kan je bestellen op teleticketservice.com. Meer info over de wedstrijd vind je op championsinpoleposition.be.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2007 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari lijkt weer mooi op snelheid


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-07-2007 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Massa
Alonso
Kimi ... bwaaaa een beetje



Faustian Spirit of the Earth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-07-2007 15:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Spyker


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-07-2007 15:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

x 24829482498

:')

Te erg.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2007 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 15:04 schreef varanus het volgende:
Spyker


Met Albers op kop hoor


Maar mooie race voor Ferrari, hopen dat ze zo verder kunnen doen


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2007 2:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hamilton blijft geniaal, echt.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2007 2:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jep, telkens op het podium eindigen ... zo wordt je wereldkampioen !


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2007 2:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zo word je een legende!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-07-2007 12:13 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Net als Doornbos in de Champcars overigens.. Geloof nog elke keer op het podium (of enorm dichtbij) en gister zijn 1e race gewonnen.. Netjes!!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 02-07-2007 14:17 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

1 keer niet op podium gestaan idd. Ja die jongen doet het toch stukken beter dan Albers. Laat Doornbos daar maar even kampioen worden, en biedt hem dan maar een mooi stoeltje aan in de f1 bij een goed team.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2007 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Lauda eist rijverbod voor Albers

MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.

Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.

"Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."

Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens 'het vervuilen van de pitstraat met benzine'.


Hmmm, zou wel eens een naar staartje voor Albers kunnen krijgen .... denk iig dat ie niet lang meer in de F1 zal zitten ..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-07-2007 16:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hmmm, zou wel eens een naar staartje voor Albers kunnen krijgen .... denk iig dat ie niet lang meer in de F1 zal zitten ..


ach, de publieks prijs zal hij toch nooit krijgen, daar is ie veel te ballerig voor... daarbij laten zijn rij prestaties ook behoorlijk te wensen over.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen