IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina
Sjmiegl
Kruutje!!!
Usericon van Sjmiegl
Posted 24-10-2007 18:26 by Sjmiegl Wijzig reactieProfiel van SjmieglQuote dit bericht

Ja, ieder jaar flikt iemand wel zoiets dergelijks.


Metal Thrashing Mad !!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-10-2007 12:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Maar voor de rest lijkt die Nakajima me zo slecht nog niet.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-10-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

De FIA heeft het beroep van McLaren aanvaard. Op 15/11 komt er een hoorzitting.


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2007 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe sneu als McLaren zo nog Hamilton kampioen krijgt.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-10-2007 11:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren.. Ze kunnen ook geldboetes, waarschuwingen of tijdstraffen uitdelen! Ik weet niet wat voor straf hier standaard op staat...
ik blijf wel van mening dat ze gewoon dezelfde straf moeten uitdelen als dat ze anders hadden gedaan, wereldkampioenschap of niet..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-10-2007 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat gaan ze net niet doen denk ik. Ik vermoed dat de 3 rijders van Williams en BMW hun punten gaan verliezen, maar niet geschrapt worden uit de uitslag.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-11-2007 1:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Alonso verlaat McLaren dus. Mss is het wel het beste zo, al vind ik het jammer dat hij niet wat meer karakter toont.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2007 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar gaat hij heen?


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-11-2007 16:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

terug naar renault.


Fuck the world and fuck you


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-11-2007 1:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mja, die kans is redelijk groot


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-11-2007 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Mika Hakkinen hangt de helm aan de haak
[03 november - 20:06]

Tweevoudig wereldkampioen in de Formule 1 Mika Hakkinen stopt als actieve racepiloot. Dat maakte de Fin bekend tijdens een Stars and Cars event van Mercedes-Benz in Stuttgart.

"Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat ik stop in de DTM. Het goede nieuws is dat mijn tegenstanders het nu iets makkelijker krijgen!"

Hakkinen kwam in 1991 in de Formule 1 bij het team Lotus. In 1993 maakte hij de overstap naar McLaren waar hij tot in 2001 reed. Daarbij werd hij dus twee keer wereldkampioen in 1998 en 1999. Hij was zo een van de weinigen die Michael Schumacher kon verslaan voor de wereldtitel. Hakkinen en Schumacher hadden ook altijd een sportieve strijd opgevoerd.

Ondertussen is Hakkinen 39 jaar en vindt hij de tijd rijp om te stoppen als racepiloot. Eerder kende Mika een ernstig ongeluk in Adelaide in 1995. Daarbij moest een tracheotomie uitgevoerd worden om zijn leven te redden. Een journaliste bleef elke dag aan zijn ziekbed gekluisterd en later trouwde Mika met Erja. Ondertussen heeft het koppel twee kinderen.

Na zijn F1-carrière bracht Hakkinen nog enkele jaren door in de DTM. Hij behaalde weliswaar enkele overwinningen maar echt doorbreken lukte niet. Deze categorie werd nu dus de laatste raceklasse waar Hakkinen te zien was.


Afscheid van een schitterende rijder


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-11-2007 1:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Nu moet Renault zich verantwoorden bij FIA

do 08/11/07 - Na McLaren is nu Renault betrokken in een spionageschandaal in de F1. De renstal van Flavio Briatore moet zich verantwoorden voor het bezit van vertrouwelijke documenten van McLaren.

Renault moet op 6 december tekst en uitleg komen geven bij de FIA in Monaco. (Belga) Volgens de FIA (Internationale Automobielfederatie)is bewezen dat Renault over ontwerpen van de McLaren-auto's beschikte.

Renault zou die ontwerpen gebruikt kunnen hebben tussen september 2006 en oktober 2007

Renault won eind 2006 voor de tweede keer op het rij het constructeurskampioenschap in de Formule 1.

Bovendien verlengde Fernando Alonso (foto) toen ook zijn wereldtitel bij de rijders.




Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-11-2007 22:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

F1 zonder TC:





cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-11-2007 1:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Veel nieuws !


- Jean Todt wordt vervangen als teambaas bij Ferrari

- Ross Brawn (ex-technisch directeur Ferrari) wordt nieuwe teambaas van Honda

- Een zekere Michael Schumacher was vandaag de snelste van 20 rijders op de eerste testdag in Barcelona . Hij kan het nog !


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-11-2007 23:01 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Het nieuws waar elke F1 liefhebber op zat te wachten is dat Kimi zich vanaf vandaag Wereldkampioen 2007 mag noemen.

Op nu.nl staat het volgende

LONDEN - Autocoureur Kimi Raikkönen raakt zijn wereldtitel in de Formule 1 niet kwijt. Renstal McLaren verloor vrijdag het hoger beroep dat het had aangespannen tegen BMW-Sauber en Williams-Toyota.
EPA

Beide teams zouden zich volgens McLaren tijdens de Grote Prijs van Brazilië hebben schuldig gemaakt aan onrechtmatig benzinegebruik. De internationale automobielfederatie FIA gaf McLaren daarin vrijdag ongelijk.

Voor de Ferrari fans van harte met het halen van beide kampioenschap titels. En voor de McLaren fan: We'll be back!!!!


the only pleasure is pain


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2007 0:02 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het F1 seizoen van 2007 zal toch altijd bekend om staan door de controverses ipv de acties op de baan die er niet waren.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-11-2007 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bwa, ik heb toch leuke races gezien: Canada, Europa, Japan, China, Brazilië om er enkele te noemen.

Het seizoen zal ook herinnerd worden door het feit dat voor het eerst sinds 1986 3 rijders meededen voor de titel in de laatste race én dat het verschil in de eindstand tussen de eerste 3 amper 1 punt was.

Maar goed dat die zaak van McLaren van de baan is. Kimi is toch de terechte wereldkampioen


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2007 1:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Waar in '86 de strijd nog echt op de baan gebeurde, werd dit jaar het klassement teveel beïnvloed van buitenaf, maar Raikkonen verdient wel de wereldtitel.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-11-2007 2:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoe bedoel je, beïnvloed van buitenaf? Die spionagezaak bijvoorbeeld heeft toch niets aan de punten van de rijders gedaan. En dat Alonso benadeeld zou zijn geloof ik ook weinig van. Imo was het op de baan een eerlijke én leuke strijd.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2007 16:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De FIA was niet consequent dit seizoen met het uitdelen van straffen en ze waren meer op de commerciële belangen van de F1 gestoeld ipv op sportieve gronden.

Er waren geen directe gevechten op de baan voor de wereldtitel.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-11-2007 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klopt, enkel de laatste 3 races een beetje.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-11-2007 1:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Timo Glock vervangt Ralf Schumacher bij Toyota


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen