IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2007 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 20:00 schreef Vampire_girl het volgende:
Jammer voor Hamilton. Top voor Kimi. En gelukkig is meneertje Alonso derde in plaats van tweede. En nu balen, want ik moet weer vijf maanden wachten.
A1, alhoewel wat minder toch nog grappig


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-10-2007 23:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gaaf seizoen met een erg spannend einde. Hulde voor Kimi


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-10-2007 23:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Laatste paar races niet gezien, maar ik vind het wel 'erg jammer voor Hamilton. Had toch een fenomenaal debuutseizeoen geweest.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2007 0:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ben blij dat Hamilton de titel niet pakte.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-10-2007 0:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Fielt!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-10-2007 0:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

1 punt verschil.. hoe bestaat het..

Ik was precies op tijd voor de uitslag



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2007 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kimi's titel is nog niet zeker ...

http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2811


Als ze dit maken, dan is de FIA zo kansloos als de pest.

Maar ik ga er even van uit dat Kimi z'n titel behoudt. Het zou oververdiend zijn. Hij heeft de meeste zeges geboekt en vooral een ongelofelijke comeback gemaakt

McLaren en Hamilton hebben het mooi verprutst de voorbije races.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2007 2:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

OEF !!!


BMW, Williams unpunished; results confirmed

By Jonathan Noble Sunday, October 21st 2007, 23:45 GMT


BMW Sauber and Williams will not be penalised despite discrepancies in their fuel sample temperatures during the Brazilian Grand Prix, the race stewards said.

Fuel samples taken from both cars of both teams during their pitstops in Sunday's race showed temperature degrees outside the permitted variation.

Article 6.5.5 of the Formula One technical regulations states: "No fuel on board the car may be more than ten degrees centigrade below ambient temperature."

FIA technical delegate Jo Bauer said all fuel samples from the four cars showed temperature of 12 to 14 degrees centigrate lower than the ambient temperature at the time.

However, after deliberations at Interlagos, the race stewards decided not to penalise the teams, confirming the race results of the Brazilian Grand Prix as official.

This means Kimi Raikkonen is confirmed as the 2007 world champion


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-10-2007 9:26 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

coureurs
1 Kimi Raikkonen 110
2 Lewis Hamilton 109
3 Fernando Alonso 109
4 Felipe Massa 94
5 Nick Heidfeld 61
6 Robert Kubica 39
7 Heikki Kovalainen 30
8 Giancarlo Fisichella 21
9 Nico Rosberg 20
10 David Coulthard 14
11 Alexander Wurz 13
12 Mark Webber 10
13 Jarno Trulli 8
14 Jenson Button 6
15 Sebastian Vettel 6
16 Ralf Schumacher 5
17 Takuma Sato 4
18 Vitantonio Liuzzi 3
19 Adrian Sutil 1
20 Rubens Barrichello 0
21 Scott Speed 0
22 Kazuki Nakajima 0
23 Anthony Davidson 0
24 Sakon Yamamoto 0
25 Christijan Albers 0
26 Markus Winkelhock 0

teams
1 Ferrari 204
2 BMW Sauber 101
3 Renault 51
4 Williams 33
5 Red Bull Racing 24
6 Toyota 13
7 Scuderia Toro Rosso 8
8 Honda 6
9 Super Aguri 4
10 Spyker 1
11 McLaren 0



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-10-2007 9:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gisteren, volgens mij voor het eerst, de hele GP gekeken. Gave race!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2007 9:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 2:42 schreef cataclysm child het volgende:
OEF !!!


BMW, Williams unpunished; results confirmed

By Jonathan Noble Sunday, October 21st 2007, 23:45 GMT


BMW Sauber and Williams will not be penalised despite discrepancies in their fuel sample temperatures during the Brazilian Grand Prix, the race stewards said.

Fuel samples taken from both cars of both teams during their pitstops in Sunday's race showed temperature degrees outside the permitted variation.

Article 6.5.5 of the Formula One technical regulations states: "No fuel on board the car may be more than ten degrees centigrade below ambient temperature."

FIA technical delegate Jo Bauer said all fuel samples from the four cars showed temperature of 12 to 14 degrees centigrate lower than the ambient temperature at the time.

However, after deliberations at Interlagos, the race stewards decided not to penalise the teams, confirming the race results of the Brazilian Grand Prix as official.

This means Kimi Raikkonen is confirmed as the 2007 world champion


Nog niet voorbij, McLaren gaat in beroep. Wel beetje sneuë poging van McLaren ...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-10-2007 9:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik denk ook niet dat het erg veel zin heeft, want volgens mij hebben die teams geen straf gekregen omdat twee verschillende instanties het niet eens konden worden over de omgevingstemperatuur (ze hadden verschillende uitkomsten). En daar verandert een beroep natuurlijk niets aan.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-10-2007 18:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 oktober 2007 9:37 schreef Jenje het volgende:
Nog niet voorbij, McLaren gaat in beroep. Wel beetje sneuë poging van McLaren ...


Mwah, weet ik zo net nog niet... Ik weet niet of je op die manier een wereldkampioenschap wil winnen, maar aan de andere kant, regels zijn regels, als die overtreden worden moeten ze bestraft worden, ongeacht de consequenties cq het wereldkampioenschap!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-10-2007 19:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb dit seizoen er echt heel weinig van meegekregen. Gister wel een keer de hele race gezien. Jammer voor Hammelton 't zou leuk geweest zijn dat hij als rookie er met de prijs vandoor gaat. Maar toch vind ik dat Raikkonen het ook wel een x verdient, ook al is het met 1 punt verschil.
Volgend seizoen maar weer eens wat vaker kijken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-10-2007 19:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 19:00 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb dit seizoen er echt heel weinig van meegekregen. Gister wel een keer de hele race gezien. Jammer voor Hammelton 't zou leuk geweest zijn dat hij als rookie er met de prijs vandoor gaat. Maar toch vind ik dat Raikkonen het ook wel een x verdient, ook al is het met 1 punt verschil.
Volgend seizoen maar weer eens wat vaker kijken.


Moet je doen, vanaf volgend jaar rijden ze zonder Traction Control, dus hopelijk meer spektakel.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-10-2007 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Beetje kansloze poging van McLaren en het zou erg jammer zijn moest het zo beslist worden. Hamilton zegt zelf dat hij de titel niet wilt winnen op deze manier


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-10-2007 11:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Snap niet dat zoveel mensen dat vinden.. Natuurlijk wil je zo het kampioenschap niet winnen, maar eventuele overtredingen moeten toch bestraft worden? Of dat nou de eerste of laatste race in het kampioenschap is.. Ik gun Kimi dat kampioenschap eigenlijk meer dan wie dan ook, maar als die benzine inderdaad veel kouder was als toegestaan dan hadden die 2 auto's gewoon meer PK's en dat mag gewoon niet... Dus staan ze verder naar voren als ze hadden moeten staan! Ik hoop niet dat het er door komt, maar als er illegaal gereden is moet er gestraft worden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2007 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dat is al bekeken en over besloten.
Dat McLaren in beroep gaat is gewoon een gaatje zoeken ...

Had ook niet het idee dat die drie nou veel harder reden dan normaal ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-10-2007 11:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Mocht het hoger beroep van McLaren slagen en BMW en Williams alsnog gestraft worden, dan is het nog allerminst zeker dat de titel ook naar Hamilton gaat.

Direct nadat bekend werd dat BMW en Williams niet gestraft zullen worden voor de te lage temperatuur van de brandstof, gaf McLaren aan in hoger beroep te gaan.

Koelere brandstof heeft twee voordelen:
1. De brandstof stroomt makkelijker uit de tankinstallatie, waardoor meer brandstof in een pitstop getankt kan worden zonder tijdverlies.
2. De koelere brandstof zorgt voor een (tijdelijk) verhoging van vermogen, door de koelende werking.

De stewards van de GP van Brazilië waren echter van mening dat er niet voldoende bewijs was wat direct aantoonde dat de brandstof ook daadwerkelijk te koud was. Zo waren ze onder meer niet in staat om de precieze omgevingstemperatuur op het moment van tanken vast te stellen.

Bij McLaren is met verbazig gereageerd op deze uitspraak, vooral omdat de F1 Sport Working Group heeft aangegeven dat de temperatuur van de brandstof alleen van belang is tijdens het tanken en dat de enige officiële temperatuur wordt aangegeven op de officiële Formula One Management informatieschermen en dus bekend is. De kans bestaat dan ook dat de beslissing van de stewards omgezet wordt in een andere straf.

Mocht deze andere straf de diskwalificatie van de coureurs in kwestie betekenen, dan betekent dat nog niet automatisch dat Hamilton kampioen is. Volgens artikel 168 van de International Sporting Code zijn de stewards gerechtigd om te bepalen of de coureurs opschuiven in het geval van diskwalificatie van coureurs voor hun.

Dit komt er dus op neer dat, mochten BMW en Williams gedsikwalificeerd worden, BMW en Williams wel hun punten verliezen maar niet hun positie. Dit betekent dan weer dat Hamilton 7e blijft en het kampioenschap dus blijft zoals het na de race is vastgesteld.


En dat gaatje zoeken, tsja... Als je een marathon wint met doping in je mik word je ook gediskwalificeerd..



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-10-2007 12:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 19:35 schreef Lionheart het volgende:
..vanaf volgend jaar rijden ze zonder Traction Control, dus hopelijk meer spektakel.


is dat zo ja? Endlich!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-10-2007 13:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jammer dat er niet meer elektronica wordt verboden, zoals Launch Control, semi-automatische versnellingsbak, elektronisch gaspedaal en differentieel.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-10-2007 16:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 19:35 schreef Lionheart het volgende:
Moet je doen, vanaf volgend jaar rijden ze zonder Traction Control, dus hopelijk meer spektakel.
Ah dat zou wel leuk zijn idd. Ik hou van start chaos


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-10-2007 1:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 11:20 schreef Jenje het volgende:
En dat is al bekeken en over besloten.
Dat McLaren in beroep gaat is gewoon een gaatje zoeken ...

Had ook niet het idee dat die drie nou veel harder reden dan normaal ...


Nu valt het nog af te wachten of de FIA het beroep ontvankelijk verklaart.


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-10-2007 17:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-10-2007 17:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 17:37 schreef 6sic6 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zwZ6oT_wY78&feature=bz301
Nakajima's pitstop
zag er wel leuk uit. Wel suf hoor. Het kan dan wel z'n eerste echte pitsstop zijn, maar daar oefenen ze toch kei en keihard op. Daarnaast lijkt het me niet alsof die jongen nog nooit eerder in een andere klasse zijn auto in de pits heeft geparkeerd.
Nou jah. zal wel stress zijn geweest ofzo. soort van bowlen maar dan anders


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen