IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-05-2007 1:06 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vond het maar een matige race, die vooral goedgemaakt werd door de zege van Massa en de talrijke grappige incidenten.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-05-2007 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

662


signature


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-05-2007 22:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik begin me toch wel geisoleerd te voelen op die derde plaats in de zm league...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2007 18:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

FIA-president Max Mosley heeft verklaard plannen te hebben voorgelegd aan de wagenfabrikanten om tegen het jaar 2011 te zorgen voor een radicale hervorming van de reglementen.

De plannen, die gepubliceerd werden in de juni-editie van het magazine F1-Racing, omhelzen de introductie van turbo V6-motoren van 770 pk, rijdende op biobrandstof en voorzien van een powerboost-functie. De motoren zouden vijf races moeten meegaan en gelimiteerd worden tot 10.000 toeren per minuut. Er wordt ook gedacht aan de invoering van vierwielaandrijving.

Aan Autosport.com verklaarde Mosley: "We zijn in gesprek met grote fabrikanten om ervoor te zorgen dat onderzoek en ontwikkeling die enkel relevant is voor de Formule 1 niet wordt aangemoedigd, terwijl R&D die raakvlakken kent met de ontwikkeling van personenwagens wordt gestimuleerd."

De FIA zou ook plannen hebben om de ontwikkeling aan de wagens op aërodynamisch vlak ingrijpend te beperken. Insiders spreken zelfs van één enkele chassisleverancier voor alle teams.


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-05-2007 20:16 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Goddomme, al die extra regeltjes en zooi maken het niet leuker.. Geen geouwehoer, gewoon terug naar slicks, al die overbodige zooi van die auto's af, alsmede een hoop electronica, en gewoon rijden met die bakken!

Waarom nou weer limiteren? Straks is het een optocht van 50km per uur rijdende biobakken..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2007 20:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en toch zouden we blijven kijken


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-05-2007 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd, maar V6-motoren is wel weer een grote stap terug ... Die V8's van nu lijken me prima, laten we dat maar houden.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-05-2007 1:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bernie wil ook van Melbourne een nachtrace maken


Faustian Spirit of the Earth


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-05-2007 12:00 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ja, en ik wil dat bernie en max dood gaan.

Alle elektronica eraf, terug naar slicks en geen toerenliemiet op de motor


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-05-2007 12:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 21 mei 2007 12:00 schreef rajackar het volgende:
Alle elektronica eraf, terug naar slicks en geen toerenliemiet op de motor



+39


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 21-05-2007 15:03 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2007 1:13 schreef cataclysm child het volgende:
Bernie wil ook van Melbourne een nachtrace maken


Wat is daar mis mee? Dat is toch veel gaver. 's nachts is het koeler, dan gaan de wagens nog eens een stuk harder. Bovendien hoeven we dan niet meer 's nachts op te staan


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-05-2007 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Een stuk harder = wss nog minder inhaalmanoeuvres ... en ze moeten nog durven inhalen ook he

Trouwens, Singapore wordt al een nachtrace, eentje is wel genoeg vind ik

'S nachts opstaan maakte Melbourne net specieel vind ik


Faustian Spirit of the Earth


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 26-05-2007 9:50 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

ja, maar door de koelere temperatuur wordt de betrouwbaarheid ook beter, en zo kunnen de kleinere teams misschien wel wat meer vermogen uit hun wagen persen.

Tja, het heeft zo z'n voor- en nadelen, maar ik kijk er iig naar uit. Lijkt me erg gaaf.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-05-2007 18:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het constant veranderen van de type motoren is niet bepaald kostenbesparend en je loopt enigzins achter met het beteugelen van de bochtensnelheden.

De enige limiet wat er moet gelden op het gebied van de motoren is een brandstoflimiet, denk maar aan 100 L per race en waar natuurlijk geen tankstops zijn toegestaan.

Op deze manier is het veel effectiever, kostenbesparend en de bochtensnelheden zijn makkelijker te reguleren.

Circuits hoeven daardoor ook niet worden aangepast om de snelheid eruit te halen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-05-2007 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Sterk van de Mclarens.

Ik begin toch wat aan Kimi te twijfelen hoor ...


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-05-2007 13:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik blijf bij mijn voorspelling dat Kimi nooit wereldkampioen zal worden in de F1, hij deed iig wel een mooie ode aan Der Michael in Monaco:



Volgend jaar de Ferrari-box maar in La Rascasse zetten.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-05-2007 20:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Pff, wat mensen die Monaco race toch ophypen, terwijl het eigenlijk elk jaar weer een enorme optocht is zonder actie.. Dit jaar niet anders..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-05-2007 21:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb inderdaad niet één inhaalactie gezien zonder blauwe vlag. Sowieso kijk ik de laatste tijd veel liever motorsport, dat is pas sport.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-05-2007 22:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2007 13:21 schreef Lionheart het volgende:
Ik blijf bij mijn voorspelling dat Kimi nooit wereldkampioen zal worden in de F1, hij deed iig wel een mooie ode aan Der Michael in Monaco:



Volgend jaar de Ferrari-box maar in La Rascasse zetten.


LOL!


Bazzio Attacks!!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-05-2007 22:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik snap 'm niet.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-05-2007 23:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2007 21:21 schreef WhiteRider het volgende:
Ik heb inderdaad niet één inhaalactie gezien zonder blauwe vlag. Sowieso kijk ik de laatste tijd veel liever motorsport, dat is pas sport.


Yep, MotoGP is dit seizoen opnieuw weer geweldig. De GP2 klasse, de klasse onder F1, is het kijken ook meer dan de moeite waard, spectaculaire klasse waar in één race meer inhaalacties te zien zijn dan in een gans F1 seizoen. Dit jaar rijdt het neefje van Ayrton Senna, Bruno Senna, ook mee en doet het vrij goed.

Vanavond de Indy 500, is jammer genoeg voorlopig stil gelegd door regen. Het is nu opgehouden met regen, maar de baan is nog niet droog en er zou weer regen aankomen. Doordat ze al meer dan 100 ronden hebben afgelegd kunnen ze de wedstrijd afvlaggen, wat een anti climax zou zijn.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-05-2007 1:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2007 22:17 schreef WhiteRider het volgende:
Ik snap 'm niet.


Meen je dat nu?

Anyway, saaie race seg ... vroige jaren bood Monaco toch wat meer spektakel met inhaalmanoeuvres na de tunnel en talloze crashes, maar dit was gewoon niet het bekijken waard


Faustian Spirit of the Earth


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-05-2007 10:45 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Eigenlijk is Monaco meestal niet zo interessant. De kans om iemand in te halen is wel heel erg klein. Maakt het nou niet echt leuker.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-05-2007 14:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Heb Monaco nooit wat gevonden, waardeloos stratencircuit. Voor mijn part mogen ze het vervangen door Imola die verbouwd is waar de chicane voor s/f is verdwenen en de Villeneuve bocht ook weer een (snelle) bocht is ipv een chicane. O ja, er is ook een nieuw pitscomplex gekomen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-05-2007 0:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hopelijk brengen die aanpassingen wat op dan. Maar betwijfel het ... in Barcelona is de laatste bocht ook omgevormd tot een chicane om inhaalmogelijkheden te bevorderen, maar had uiteindelijk geen enkel effect


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen