IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 30-09-2007 14:54 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

het kan volgende week misschien wel heel anders lopen.

Want wint alonso en hamilton valt uit, dan is alles weer open. Vorig jaar viel Schumacher in Japan uit, met motorpech. Daardoor kon Alonso weer voorbijkomen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2007 20:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zelfs als Hamilton uitvalt en Alonso pakt maximale punten, dan nog leidt Hamilton met 2 punten en slechts een race te gaan. Uitermate onwaarschijnlijk dat hij dat nog laat schieten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-10-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat een bizarre race. Ook dom dat Ferrari het pas te laat wist van de full wets. Maar ja, ze hebben nog een mooie race gereden.

Ook jammer voor Alonso's kampioenschap, maar hij maakte de fout en dat deed Hamilton niet. Op zijn zege valt dus niets af te dingen.

Imo is het kampioenschap nu wel beslist en krijgen we een terechte wereldkampioen.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-10-2007 19:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2007 20:20 schreef Mark het volgende:
Zelfs als Hamilton uitvalt en Alonso pakt maximale punten, dan nog leidt Hamilton met 2 punten en slechts een race te gaan. Uitermate onwaarschijnlijk dat hij dat nog laat schieten.


Wie weet krijgen we een Senna-Prost reprise bij McLaren.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-10-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ralf stapt dus op bij Toyota.

Veel mogelijkheden heeft hij niet voor volgend jaar. Wie wilt hem nog is ook de vraag. Wel slim gezien dat hij het financiële aspect niet voorop stelt. Spyker, Williams of Prodrive ... dat zijn de enige mogelijkheden die ik realistisch acht.


Faustian Spirit of the Earth


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-10-2007 0:30 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-10-2007 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prachtig


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2007 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 1:41 schreef cataclysm child het volgende:
Ralf stapt dus op bij Toyota.

Veel mogelijkheden heeft hij niet voor volgend jaar. Wie wilt hem nog is ook de vraag. Wel slim gezien dat hij het financiële aspect niet voorop stelt. Spyker, Williams of Prodrive ... dat zijn de enige mogelijkheden die ik realistisch acht.
Stapt op vidn ik nogal grappig, ik denk dat hij de eer aan zichzelf gehouden heeft. 0 prestatie die gast.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-10-2007 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2007 8:48 schreef Jenje het volgende:
Stapt op vidn ik nogal grappig, ik denk dat hij de eer aan zichzelf gehouden heeft. 0 prestatie die gast.


Een light-versie van z'n grote broer


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-10-2007 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Wedstrijdleiding onderzoekt rijgedrag Hamilton
04 oktober 2007


De FIA gaat het rijgedrag van Lewis Hamilton in Japan onderzoeken. De Brit reed als raceleider achter de safety car en zou teveel hebben geremd, waarna Sebastian Vettel bovenop Mark Webber crashte en ze beiden uitvielen. Webber liet tijdens de persconferentie op donderdag al weten Hamilton medeschuldig te vinden aan de crash.


De FIA liet weten dat er nieuw bewijs was gevonden. Welk bewijs het om gaat, wilde de FIA-woordvoerder niet zeggen, maar het gaat mogelijk om een filmpje dat op YouTube opdook. De crash werd niet geregistreerd door de televisiecamera's, maar een fan filmde het gebeuren vanaf de tribune en zette zijn filmpje op de website.

"De wedstrijdleiding heeft nieuw bewijs onder ogen gekregen en momenteel wordt de zaak onderzocht", vertelde de woordvoerder aan Autosport.

Vettel verliest als straf al tien plaatsen op de grid voor de Chinese Grand Prix van komend weekend. Indien Hamilton schuldig wordt bevonden aan het veroorzaken van de crash, kan hij dezelfde straf krijgen.


Op http://www.f1-club.be is het bewuste filmpje nog te bekijken. Het regelement schrijft voor dat de wagen achter de Safety Car zich ten hoogste op 5 wagenafstanden van de SC moest bevinden. En dat is bij Hamilton duidelijk niet het geval op het bewuste moment.

Afwachten of hij gestraft wordt dus ...


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2007 16:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bovendien maakt hij ook een enorme zwieber van zijn lijn, veel meer dan een simpele bandenopwarm-actie. Maar het blijft alsnog in mijn ogen een amateuristische actie van Vettel. Hij moet de wagen voor hem in de gaten houden, niet twee auto's vooruit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-10-2007 1:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hamilton is niet gestraft en Vettel z'n straf wordt kwijtgescholden.

Misschien maar beter zo. Een extra controverse kan de F1 nu wel missen als kiespijn.


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-10-2007 4:10 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ben erg blij dat Hamilton niet is bestraft voor zijn zogenaamde actie. Nog even en we krijgen net als in de Indy een voorlopige eindstand, laten we hopen van niet.


the only pleasure is pain


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-10-2007 5:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vampire_girl, we missen je.

Verder is Formule 1 natuurlijk dé shit.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-10-2007 18:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nee, Formule 1 is shit.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2007 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari was heel het weekend sneller dan McLaren, maar in de kwalificatie had Hamilton z'n zaakjes toch mooi op orde. Toch verwacht ik een zege van een Ferrari. Voor Alonso is het imo nu wel helemaal gedaan.

Tenzij de regen er anders over beslist.


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2007 5:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 18:22 schreef Lionheart het volgende:
Nee, Formule 1 is shit.


Ja, maar boeiend, wij missen Vampire_girl.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-10-2007 10:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht


1 6 K. Raikkonen Ferrari
2 1 F. Alonso McLaren
3 5 F. Massa Ferrari
4 19 S. Vettel Scuderia Toro Rosso
5 7 J. Button Honda
6 18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso
7 9 N. Heidfeld BMW Sauber
8 14 D. Coulthard Red Bull Racing
9 4 H. Kovalainen Renault
10 15 M. Webber Red Bull Racing
11 3 G. Fisichella Renault
12 17 A. Wurz Williams
13 12 J. Trulli Toyota
14 22 T. Sato Super Aguri
15 8 R. Barrichello Honda
16 16 N. Rosberg Williams
17 21 S. Yamamoto Spyker

Niet gekwalificeerd/geklasseerd
18 10 R. Kubica BMW Sauber
19 2 L. Hamilton McLaren
20 11 R. Schumacher Toyota
21 20 A. Sutil Spyker
22 23 A. Davidson Super Aguri


[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-10-2007 10:20]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-10-2007 10:21 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2007 14:37 schreef Mark het volgende:
Kampioenschap is nu wel beslist lijkt me. Hamilton

Kon een week geleden nog gezegd worden


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2007 14:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Wat een race. Nog meer spanning voor de laatste race van het seizoen. Hopelijk kan Hamilton de spanning aan en wint de volgende race.
Ik moet wel zeggen dat het een blunder van zowel McLaren als Hamilton was wat er gebeurde. Ze hadden hem al twee ronden eerder kunnen binnen halen. Als je zoveel tijd moet inleveren tegenover de concurrentie dan is er duidelijk iets niet goed aan je auto.


the only pleasure is pain


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2007 15:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2007 14:31 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het een blunder van zowel McLaren als Hamilton was wat er gebeurde. Ze hadden hem al twee ronden eerder kunnen binnen halen. Als je zoveel tijd moet inleveren tegenover de concurrentie dan is er duidelijk iets niet goed aan je auto.



MEGAblunder. Die banden waren al eerder naar de kloten..wat heb je te verliezen..heel veel punten dus. Haha


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-10-2007 15:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Grappig dat Hamilton zijn wagen weet vast te zetten in de enige grindbak die het circuit rijk is.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-10-2007 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd een enorme blunder van Hamilton en McLaren.

Mooie zege van Kimi. Die jongen zou het nu wel eens verdienen om wereldkampioen te worden. Maar het ziet er nog steeds goed uit voor Hamilton. Tenzij 2 honden vechten om een been ...


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-10-2007 1:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

O ja, Alexander Wurz stopt eind dit jaar met F1.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-10-2007 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nu blijkt dat Wurz meteen stopt. Vandaag wordt bekendgemaakt wie hem vervangt in Brazilië.

Geen groot verlies. Vriendelijke man, dat wel, maar bijlange niet snel genoeg meer.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen