IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-09-2007 21:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zou het ook zo gegaan zijn als het een klein team was geweest ipv McLaren?
McLaren heeft, als 1 van de grootste teams, toch behoorlijk wat invloed lijkt me.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2007 21:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

100.000.000 euro boete.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2007 21:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Weet ik niet, ik denk dat zonder McLaren het eind van de F1 heel dichtbij was geweest.. Als het nu bijvoorbeeld Toro Rosso was geweest, achjah, jammer maar helaas.. Niet leuk, maar daar word de spanning niet veel minder om!

Aangezien de hele F1 al niet zo'n hoog aanzien meer heeft als dat het eerder wél had, lijkt het me wel de ruggesteek om zo'n topteam uit de strijd te halen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-09-2007 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 21:53 schreef WhiteRider het volgende:
100.000.000 euro boete.


Dollar, dus dat is ongeveer 70 miljoen euro boete. Ongeveer een kwart van McLaren's budget.

Maar goed, de FIA heeft het voor een keer goed opgelost. De straf bij de constructeurs is meer dan terecht en idem de boete.

Dat de rijders niet bestraft worden is ook mooi.



Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-09-2007 9:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Toch beweert de grote baas dat ze die informatie nooit hebben gebruikt.

Ach..


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-09-2007 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Als je die mails leest van de la Rosa, Alonso en Coughlan

Eigenlijk redelijk schandalig dat die niet gestraft zijn.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-09-2007 14:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Tegenwoordig worden besluiten alleen nog genomen uit commerciële beweegredenen niet op sportieve gronden, zo moet je de uitspraak ook zien.

Einde discussie.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-09-2007 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Schitterende kwalificatiesessie

Ik verwacht ook wel een intense strijd tussen Alonso en Hamilton.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2007 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-09-2007 14:24 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2007 1:55 schreef cataclysm child het volgende:
Schitterende kwalificatiesessie

Ik verwacht ook wel een intense strijd tussen Alonso en Hamilton.


Bleek al in de eerste bocht... Hamilton mooi buiten de baan gemanoevreerd door Alonso

Leuk dat er terug een F1 wedstrijd is in het land


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2007 17:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kimi kan nog koning worden


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-09-2007 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wel ik denk dat ook, mss is het naïef, maar veel hangt van de volgende GP af.


Wel redelijk saaie race, maar ik zie graag al die rode kleurtjes op het podium


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-09-2007 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
GP India vanaf 2010 op de racekalender

De eerste Formule 1- race in India zal in 2010 worden verreden. Dat heeft het Indiaans Olympisch Comité, de organisator van de race, maandag tijdens een persconferentie bekend gemaakt. De contracten zullen binnenkort worden ondertekend.

De Grand Prix van India zal worden verreden in de hoofdstad New Delhi op een nog nieuw aan te leggen circuit. Formula One Managnement heeft twee locaties goedgekeurd, maar de organisatie mag nu zelf een definitieve beslissing nemen welke van de twee het uiteindelijk wordt. Het circuit zal worden ontworpen door Hermann Tilke.

IOC- voorzitter Suresh Kalmadi: "Ik heb de afgelopen week met Bernie Ecclestone gesproken en en ik ben blij dat ik vandaag kan bevestigen dat de FIA ons een goed rapport heeft gegeven en twee locaties voor een Formule 1- race heeft goedgekeurd. Hij overhandigde me ook twee contracten die ondertekend kunnen worden, één voor de promotie van het evenement en één voor de circuitrechten."

Kalmadi liet verder nog weten dat het contract een looptijd heeft van tien jaar en dat de eerste F1-race in India waarschijnlijk zal verreden worden in maart.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-09-2007 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
FIA maakt kalender 2008 bekend
[18 september - 21:28]

De FIA heeft vandaag een herziene versie gepubliceerd van de F1-kalender anno 2008. Eind juli werd de voorlopige kalender vrijgegeven, maar deze onderging nog enkele wijzigingen.

De GP's van Italië en België zijn van plaats verwisseld, alsook deze van Japan en China. De Belgische Grote Prijs zal doorgaan op 7 september, één week voor de race in Monza.

Datum Land Circuit
16 maart Australië Albert Park
23 maart Maleisië Sepang
6 april Bahrein Sakhir
27 april Spanje Catalunya
11 mei Turkije Istanboel
25 mei Monaco Monte-Carlo
8 juni Canada Montreal*
22 juni Frankrijk Magny-Cours
6 juli Groot-Brittannië Silverstone
20 juli Duitsland Hockenheim
3 augustus Hongarije Budapest
24 augustus Europa Valencia**
7 september België Spa-Francorchamps
14 september Italië Monza
28 september Singapore Singapore**
12 oktober Japan Fuji
19 oktober China Shanghai
2 november Brazilië Interlagos


* Onder voorbehoud
** Mits goedkeuring circuit


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-09-2007 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Dennis en Alonso praten niet meer met elkaar
19 september 2007


Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso en McLaren-teambaas Ron Dennis praten al enkele weken niet meer met elkaar. Dit blijkt uit de transcriptie van de hoorzitting van de World Motor Sport Council, die woensdag openbaar is gemaakt door de internationale autosportbond FIA. Dennis heeft vorige week verklaard sinds de Grand Prix van Hongarije niet meer met Alonso te hebben gesproken.


Dennis vertelde vorige week tijdens de hoorzitting: "Fernando en ik gaan extreem koel met elkaar om. Dat is nog een understatement. Fernando is er heilig van overtuigd dat ons beleid om ieder van onze rijders gelijk te behandelen, zijn status als wereldkampioen geen recht doet. Hij vindt dat hij op basis van zijn ervaring en kennis en wat hij bij zijn vorige team heeft bereikt een voorkeursbehandeling verdient. Hij was erg boos om wat er de vorige dag was gebeurd (tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Hongarije, red.), maar ik was nog veel kwader op hem."

Alonso zou vervolgens tegen zijn teambaas hebben gezegd dat hij over belastende informatie beschikt en zou hij hebben gedreigd deze bij de FIA in te leveren. Dennis: "Na de Grand Prix kwam Alonso naar me toe en bood hij zijn excuses aan voor zijn uitbarsting." Dat Alonso eerder dat weekend nog riep dat hij belastende informatie over McLaren bezat, deed Dennis verder af als iets wat de Spanjaard alleen maar uit kwaadheid riep. Op de vraag van de autosportraad of hij Alonso later niet nog een keer heeft gevraagd naar deze informatie, antwoordde Dennis: "Alonso en ik praten niet meer met elkaar. We hebben sindsdien niet meer met elkaar gesproken."


De sfeer is goed !


Faustian Spirit of the Earth


Equinox
I, Mortal
Usericon van Equinox
Posted 20-09-2007 11:21 by Equinox Wijzig reactieProfiel van EquinoxQuote dit berichthttp://www.dimaeon.com

Wat een ettertje, die alonso


Exit Reality...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-09-2007 17:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Een echte kampioen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-09-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Een echte kleinzielige kampioen

Rijden kan ie zeker, maar waarom moet hij toch altijd zo belachelijk doen


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-09-2007 0:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Een Ayrton Senna of Alain Prost, grote kampioenen, gedroegen zich soms ook als huilebalken.

Michael Schumacher is emotieloos en heeft geen charisma, maar is als coureur één van de allergrootsten.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-09-2007 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dan heb ik liever een emotieloze man als Schumi dan een zeurpiet als Alonso. Over Senna en Prost kan ik niet oordelen.


Faustian Spirit of the Earth


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-09-2007 1:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 september 2007 0:53 schreef Lionheart het volgende:
Een Ayrton Senna of Alain Prost, grote kampioenen, gedroegen zich soms ook als huilebalken.





Knokpartij op Suzuka.


Bruce Banner


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-09-2007 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ben eens benieuwd naar de race. Het verschil tussen de McLarens en de Ferrari's was eigenlijk minder groot dan verwacht ... hopelijk is het racetempo van de Ferrari's weer in orde. Anders is het voorbij voor Kimi.


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-09-2007 13:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht


1 2 L. Hamilton McLaren
2 4 H. Kovalainen Renault
3 6 K. Raikkonen Ferrari
4 14 D. Coulthard Red Bull Racing
5 3 G. Fisichella Renault
6 5 F. Massa Ferrari
7 10 R. Kubica BMW Sauber
8 18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso
9 20 A. Sutil Spyker
10 8 R. Barrichello Honda
11 7 J. Button Honda
12 21 S. Yamamoto Spyker
13 12 J. Trulli Toyota
14 9 N. Heidfeld BMW Sauber
15 22 T. Sato Super Aguri

En wat een lompe actie van Vettel bij Webber


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-09-2007 13:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het gevecht tussen Kubica en Massa op het laatst was schitterend en Vettel van hero to zero.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2007 14:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kampioenschap is nu wel beslist lijkt me. Hamilton


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen