IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2007 18:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ongelofelijk..

lollypop


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2007 20:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 02-07-2007 20:30 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Ik zeg Doornbos....


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2007 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 2:53 schreef WhiteRider het volgende:
Zo word je een legende!


Alleen nog een keer of 7 wereldkampioen worden


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2007 8:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 20:30 schreef creature of the nigh het volgende:
Ik zeg Doornbos....
Ik zeg, nog 1 seizoen spijker en ze zijn er niet eens meer ...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-07-2007 8:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 8:38 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg, nog 1 seizoen spijker en ze zijn er niet eens meer ...

Misschien wel, misschien niet, maar het is van de Spykerts nooit het doel geweest al gelijk een race te winnen. Het moet langzaam groeien, zo zei een van die teamleiders (ofzo) bij DWDD.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2007 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 8:43 schreef WhiteRider het volgende:
Misschien wel, misschien niet, maar het is van de Spykerts nooit het doel geweest al gelijk een race te winnen. Het moet langzaam groeien, zo zei een van die teamleiders (ofzo) bij DWDD.
Tuurlijk, maar het groeit niet, er zit geen enkele vorm van groei in. Maar goed, aangezien het Nederlands is worden ze door de nederlandse pers ook opgehemeld ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2007 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Albers wou persé de leiding nemen,

de brandstofleiding...


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2007 1:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari heeft hun Britse ingenieur Nigel Stepney ontslagen. Stepney zou een poeder in de brandstoftanks van de Ferrari's gestrooid hebben voor de GP van Monaco.

En bij Mclaren zou hoofdontwerper Mike Coughlan geschorst zijn. Hij zou van Stepney technische informatie ontvangen hebben over de Ferrari.



Faustian Spirit of the Earth


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-07-2007 4:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2007 20:30 schreef creature of the nigh het volgende:
Ik zeg Doornbos....
Laat Doornbos maar lekker schitteren in de champ car, met een beetje geluk wint hij de titel dit jaar...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2007 1:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Regen voorspeld in Silverstone


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-07-2007 12:49 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



lol


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-07-2007 13:12 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

LOL


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2007 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja hallo


signature


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-07-2007 16:25 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Colin Kolles, de teambaas van Spyker F1, eist na de flater van Christijan Albers in Frankrijk een foutloze race van de Nederlander in Groot-Brittanië. Mocht dat niet lukken, dan lijken de dagen van de Nederlander geteld. Het Duitse blad Bild meldt dat testrijder Markus Winkelhock al klaar staat om het stoeltje van Albers over te nemen.

"Het is mijn job om klaar te zijn om te racen, maar verder wil ik niet deelnemen aan alle speculatie rondom Christijan", aldus Winkelhock die de boot nog even afhoudt.

Of de dagen van Albers als coureur bij Spyker inderdaad geteld zijn is nog lang niet zeker, maar feit is wel dat teambaas Collin Kolles van zowel Albers als teamgenoot Adrian Sutil een foutloos weekend eist in Groot-Brittannië.

"Het heeft weinig zin om steeds opnieuw op onze race in Frankrijk terug te blikken. We moeten dat weekend vergeten en er voor zorgen dat we deze keer geen fouten maken. Adrian (Sutil) toonde in de beginfase van de Franse GP aan dat we de snelheid van onze concurrenten kunnen evenaren. Zonder fouten behoort een goed resultaat tot de mogelijkheden" aldus Kolles.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2007 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ziet er goed uit voor Ferrari, Kimi heeft de goede vorm te pakken blijkbaar


En het ziet er naar uit dat ik niet naar de F1-tests op Spa zal gaan

2 kameraden hebben afgezegd


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-07-2007 9:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 juli 2007 16:25 schreef rajackar het volgende:



Let wel, dit komt uit de duitse equivalent van de Telegraaf, dus een bonkje zout is op zijn plaats.. Ik denk niet dat Spyker F1 zonder een Nederlander verder gaat! Ik blijf hopen op Verstappen, toch een coureur die áltijd voor spektakel zorgt en er keihard voor gaat! Doordat hij risico's neemt gaat er wel eens wat mis, maar ik denk dat met zijn ervaring hij 1 van de aangewezen personen is om het team vooruit te helpen!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2007 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bleh, Kimi had gewoon op de pole moeten staan, zonder dat foutje.


Maar ja, gezien de minieme verschillen kunnen de eerste 4 allemaal winnen.

Norbert Haug van Mercedes laat wel uitschijnen dat Alonso een stuk zwaarder geladen is dan Hamilton. Niet verwonderlijk, Hamilton zal wel lichter gestaan hebben om de pole te kunnen verover in z'n thuis grand prix.


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-07-2007 16:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Goed gedaan van Raikkonen, tering. Verder hebben Alonso en Hamilton ook goed gereden natuurlijk.

Verder een saaie race, met als Nederlands pluspunt dat Albers in ieder geval finishte.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2007 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kubica 4e, punten!


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 08-07-2007 21:11 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 12:49 schreef Ethereal het volgende:


lol





cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-07-2007 2:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Leuke race !

Sterk van Kimi en ook van Massa, jammer van die pech in het begin.

Maar als de Mclarens op het podium blijven eindigen wordt het moeilijk


Faustian Spirit of the Earth


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 09-07-2007 11:14 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Op www.formule1.nl :


Serieuze problemen voor Christijan Albers
Stoeltje in gevaar door betalingsachterstand


[09-07] De kans is groot dat Christijan Albers in Engeland zijn voorlopig laatste Grand Prix heeft verreden. De Christijan Albers BV (CA BV) is door Spyker gesommeerd om openstaande betalingen van enkele miljoenen dollars te voldoen. Als niet betaald wordt, verliest Albers zijn racestoeltje al bij de volgende Grand Prix.



Bronnen rond het team hebben tegenover FORMULE1 RaceReport bevestigd dat een van de sponsoren die de CA BV naar Spyker heeft meegebracht niet aan zijn verplichtingen heeft voldaan. Het zou gaan om Nanchang Mingya European Resort, een Chinees onroerend goed project van de Nederlandse zakenman Joep van den Nieuwenhuijzen.

De curieuze situatie is hiermee ontstaan dat de CA BV, waar ook Spyker-eigenaar Michiel Mol aandeelhouder is, in gebreke lijkt te zijn ten opzichte van Spyker. Voormalig Albers manager Varossieau, waarmee Albers pas onlangs brak, is bij de CA BV verantwoordelijk voor de sponsorwerving en dus voor de met Mingya afgesloten contracten. Als blijkt dat Mingya niet aan zijn verplichtingen voldoet zullen de aandeelhouders van de CA BV het financiële gat niet opvullen, zo is bekend geworden. En dat betekent dat Christijan Albers in dat geval Formule 1 coureur af is.

De problemen hebben niets te maken met Albers’ tegenvallende prestaties op het asfalt, zo verklaarde teambaas Colin Kolles. De Larenaar wordt vrijwel het gehele seizoen al verslagen door zijn rookie-teamgenoot Sutil en zijn blunder op Magny-Cours maakte hem tot mikpunt van hoon in de paddock. ,,Het heeft niks met zijn prestaties te maken,” benadrukt Colin Kolles na afloop van de race tegenover FORMULE 1 RaceReport.

Michiel Mol verklaarde niet gelukkig te zijn met de ontstane situatie. Hij doet volgens eigen zeggen alles aan het vinden van een oplossing. Mocht die echter niet gevonden worden dan staan de opvolger van Albers al te trappelen. In FORMULE1 RaceReport editie 11, die aanstaande woensdag verschijnt, wordt de meest waarschijnlijke opvolger van Chrijstijan Albers onthuld. Deze kan op Spa Francorchamps, waar deze week getest wordt, al in actie komen.





Het heeft niets te maken met zijn prestaties.... vast. ik neem toch echt wel aan dat dat ook wel zal meespelen. Ben benieuwd wie de opvolger wordt, ik vermoed Winkelhock.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2007 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klien, Gené en Karthikeyan worden ook genoemd.

Klien zou een goede oplossing zijn imo.


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-07-2007 16:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Spyker zet Albers op non-actief


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen