IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-09-2007 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari was echt veeeeel te traag. En het grote probleem blijft de betrouwbaarheid. Dat heeft hun al veel kostbare punten gekost. De wereldtitel mogen ze nu wel definitief vergeten


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2007 8:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Klopt!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2007 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tenzij de FIA door Stepneygate McLaren alsnog op z'n plaats zet


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 16:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Arme Albers is aan het rondbedelen voor een stoeltje geef hem niet veel kans, tenzij er een testslot bij Williams vrijkomt of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2007 16:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mooie race afgelopen weekend. Niet heel spectaculair, op de crash van Coulthard na dan. Ook was de inhaalmanoeuvre van Hamilton op Raikkonen natuurlijk leuk, was even bang dat hij hem dan toch echt via de pits had gepakt.
Ben benieuwd hoe Mclaren-gate gaat aflopen, ik moet het allemaal eerst nog zien. Simpel gezegd kan ik het me nauwelijks voorstellen dat coureurs op dit niveau hun kampioenschap op het spel zouden zetten voor wat 'lullige informatie'.
Aankomend weekend Spa .


..."Hate can only create more hate"...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 16:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het zijn ook niet de coureurs die dit veroorzaakt hebben, maar de technicians.

[edit] Hoorde trouwens net dat ook wordt geimpliceerd dat Renault meer weet heeft van dingen die ze niet zouden moeten weten. Begint een aardige soap te worden zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-09-2007 16:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2007 16:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 16:51 schreef Mark het volgende:
Het zijn ook niet de coureurs die dit veroorzaakt hebben, maar de technicians.



Ja, klopt. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat beide coureurs ook van het één of ander beschuldigd worden/werden. Nouja, anyway, duidelijk is dat wanneer Mclaren gaat hangen, de coureurs er het meest de dupe van worden. Te meer daar ze zelf waarschijnlijk niet zo dom zijn geweest om zich hiermee in te laten.

quote:
[edit] Hoorde trouwens net dat ook wordt geimpliceerd dat Renault meer weet heeft van dingen die ze niet zouden moeten weten. Begint een aardige soap te worden zo.


De tering zeg. Ik ben 't helemaal met de uitspraken van Hamilton eens: ..."Ik had nooit verwacht dat ik hier zou zitten en zou zeggen dat ik iets haat aan de F1, maar de politieke spelletjes en de mensen die anderen met de grond gelijk willen maken zijn ongelofelijk...."


Nu maar hopen dat het hele gebeuren afketst en de strijd gewoon tussen de coureurs blijft.


..."Hate can only create more hate"...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 17:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mooie race afgelopen weekend, maar wat was nou de reden dat Massa het moest opgeven?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2007 17:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Iets met de achterwielophanging? De auto zou onbestuurbaar zijn geworden o.i.d.



..."Hate can only create more hate"...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 17:08 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gevolg van die touche in een van de eerste rondes?
Meende dat hij op Fischichella zat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2007 17:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Achterwielophanging idd. Massa dacht eerst aan een lekke band, reden waarom hij na een aantal laps de pitstraat indook. Maar het probleem bleef nadat de banden gewisseld waren en de auto was onhandelbaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-09-2007 17:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wordt nu ook al geimpliceerd dat Alonso informatie heeft 'gelekt' om zo het team in diskrediet te brengen.. Ergens in zijn contract zou een clausule staan dat hij weg mag als verder rijden zijn goede naam zou beschadigen, en zo kan hij dus weg bij McLaren..

Geloof er zelf geen reet van, sjongejonge al dat gedram eromheen.. Racen, mekaar van de baan af rossen, als eerste over de streep zien te komen en daarna lekker met zn allen een biertje pakken. Zo moet het zijn!
Liefst meteen een hoop electronica van de wagens af en gaan met die banaan!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2007 17:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Irritante wielrenachtige praktijken allemaal.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2007 18:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Gadver, stelletje roddelnichten daar in de F1.

En idd WR, zo gaat deze sport ook nog eens ten onder aan alle schandelen e.d.


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2007 18:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

"News flash: Fernando Alonso heeft positief getest op het gebruik van EPO"




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-09-2007 20:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 18:18 schreef Immortella het volgende:
Gadver, stelletje roddelnichten daar in de F1.

En idd WR, zo gaat deze sport ook nog eens ten onder aan alle schandelen e.d.


F1 is al lang geen sport meer, alleen nog maar politiek.

GP2 is zoveel beter dan het overschatte F1.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-09-2007 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Donderdag moet McLaren weer voor de FIA-World Council verschijnen. Ik ben eens benieuwd wat die nieuwe bewijzen tegen McLaren nu wel zijn.


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2007 17:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
De World Motorsport Council heeft het team van McLaren-Mercedes bestraft met uitsluiting van dit kampioenschap en dat van 2008. Dat zijn de eerste berichten vanuit Parijs, waar vandaag de hoorzitting over de spionagezaak gehouden wordt.

Meer nieuws volgt zo spoedig mogelijk.



En een eind aan een éindelijk eens spannend seizoen. Deze sport gaat echt naar de klote.. Godverdomme!!!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2007 17:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-09-2007 18:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Belachelijk.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-09-2007 18:08 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 17:53 schreef Ethereal het volgende:
En een eind aan een éindelijk eens spannend seizoen.


En dat van 2008....


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2007 18:22 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

En nu worden er alweer berichten ingetrokken en worden er vraagtekens bij geplaatst..

Hoop dat het in ieder geval niet waar blijkt te zijn..

Sorry voor mijn misschien iets té enthousiaste meededeling, maar er waren 10tallen sites die het als waarheid brachten.. We wachten nog even af!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-09-2007 18:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Het zij je vergeven.


Beetje dit in de gaten houden de komende dagen.
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-09-2007 21:27 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
McLaren raakt punten kwijt
Coureurs blijven gespaard

[13-09] McLaren is al haar punten in het wereldkampioenschap kwijtgeraakt. Daarnaast kan het team in de laatste vier races geen punten meer scoren. Het team betaalt bovendien een boete van 100 miljoen dollar. Dit is de uitspraak van het World Motor Sport Council die zojuist bekend is geworden.

Hamiltons koppositie blijft gespaard
Vanwege de bijzondere omstandigheden waarin de FIA de coureurs immuniteit heeft verleend om aan het onderzoek mee te kunnen werken, behouden alle coureurs hun punten. Dit betekent dat de strijd tussen de coureurs gewoon gevoerd kan blijven worden en dat Alonso of Hamilton nog steeds wereldkampioen kan worden. Bij eventuele overwinningen van McLaren mag er echter niemand van het team (behalve de coureurs) op het podium verschijnen.

De geldstraf van honderd miljoen dollar is de grootste geldstraf ooit in de sportgeschiedenis. Voor het seizoen van 2008 is nog geen definitieve beslissing genomen. Een complet technisch rapport van de McLaren wagen voor 2008 zal volledig door de WMSC worden onderzocht en op basis van dat onderzoek zal in december 2007 een beslissing worden genomen over sancties tegen McLaren in 2008.

De FIA geeft in een persverklaring aan dat de achterliggende redenen voor deze uitspraken op vrijdag 14 september bekend zullen worden gemaakt. Vanavond zal McLaren een persconferentie geven in reactie op deze uitspraak.

Ferrari heeft laten weten de uitspraak van het WMSC te respecteren en blij te zijn dat de waarheid aan het licht is gekomen.



http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354

Spanning om het wereldkampioenschap blijft dus.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2007 21:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Pfieuw, ben echt blij dat dat eerder gemelde bericht dus niet blijkt te kloppen... Zonder McLaren was de lol ook van de gehele F1 af geweest denkik, niks geen spanning meer en Ferrari die zowat elke race naar de #1 positie rijdt..

Blij!! Nu weer zin in zondag


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen