IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-05-2007 19:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Klopt, het inhaalprobleem ligt bij de bolides, dus het aanpassen van circuits is zinloos.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-06-2007 0:44 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

McLaren ontloopt straf
'Er zijn geen regels overtreden'


[30-05] De FIA heeft het onderzoek naar McLaren afgerond en is tot de conclusie gekomen dat het Engelse team tijdens de Grand Prix van Monaco niets heeft gedaan dat in strijd is met de reglementen. Dat houdt concreet in dat McLaren geen straf krijgt opgelegd.


Meer dan een storm in een glas water is het niet geworden.Het onderzoek werd ingesteld naar aanleiding van kritiek, afkomstig van alle kanten, aan het adres van McLaren na afloop van de race in Monte Carlo.

Ron Dennis ontnam er debutant Lewis Hamilton de kans om zijn eerste race te winnen. De teambaas lichtte zijn beide coureurs over de boordradio in niet de strijd met elkaar aan te gaan, om zo de kans op een ongeluk te vermijden. Volgens Hamilton werd hij bovendien eerder dan gepland naar binnen gehaald zodat hij geen bedreiging zou vormen voor Fernando Alonso.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-06-2007 1:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Terecht.

Anders wordt het uiteraard wanneer Hamilton op de rem moet o.i.d. In Monaco is het gekkenwerk om een eigen teamgenoot te laten pushen, terwijl je ook voor de 1-2 kan gaan.
Als Hamilton beter is dit seizoen (ik verwacht nog veel van 'm) dan blijkt dit vanzelf wel.


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-06-2007 2:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mja niet onlogisch. Meteen puntenaftrek of uitsluiting van race zou te zware gevolgen hebben voor het kampioenschap imo.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-06-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bleh


Mclaren is veel te snel

Nu maar hopen dat Hamilton eens wint dan


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2007 11:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2007 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jeumig wat een klap van Kubika!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2007 20:22 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Godverdomme wat een gave race tot nu toe zeg!!! Enorme klap van Kubica idd, frontaal op die muur.. Zat me echt af te vragen of ie nog leefde.. Maar gelukkig was alles ok!!

Massa en Fisichella uit de race, Alonso en Rosberg stop & go penalty's, veel actie, en nog 20 ronden te gaan!!!

Race van het jaar tot nu toe

Edit: Wel erg jammer van Albers, had vandaag zo in de punten kunnen rijden...

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-06-2007 20:22]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2007 21:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Sato

Wát een race zeg.. Gekkenhuis! Enorm verdiend voor Hamilton uiteraard, maar briljante acties, domme kamikaze-stunts, neutralisaties, crashes, alles zat in deze race.. Geniaal!!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-06-2007 21:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 10-06-2007 21:16 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

ik heb eindelijk weer eens echt genoten


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-06-2007 21:31 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

yep dit was een leuk autosport weekendje,
24h Nürburgring (Tom Coronel en Duncan Huisman 2e plek overall),
DTM Brands Hatch, F1 GP Canada.

Volgende week weer!! 24h Le Mans de Sarthe, F1 Gp USA.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-06-2007 22:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Het was gaaaaf!! Knap van Hamilton, enorm stom van Alonso... Veel fouten gemaakt, waarvan de pitstop tijdens de SC toch wel de domste was (met name van het team). Alles zat inderdaad in deze race, het was genieten.

Ook jammer van Albers trouwens, had hij eindelijk (misschien net) in de punten kunnen rijden...

Eens kijken hoe ik nu sta in de manager.

Edit: 372 punten erbij! Ghehe, goede aankopen gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-06-2007 22:14]


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-06-2007 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Schitterende race !


Knap van Hamilton hoe hij zo kalm bleef onder die omstandigheden. Mooi van Heidfeld en Wurz ook.


Alonso maakte te veel fouten om goed te eindigen, 7de plaats is terecht dus.

Kimi was weer veel te tam en Massa gewoon dom.


Gelukkig zou Kubica enkel zijn rechterbeen gebroken hebben, was me toch een enorme klap seg, in jaren niet meer zo'n crash gezien denk ik.


Faustian Spirit of the Earth


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-06-2007 0:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

arrghh!
Dat heb ik dus allemaal weer gemist.
Nou ja, immolation was ook vet hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 11-06-2007 0:58]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-06-2007 1:31 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

http://www.youtube.com/watch?v=_0qyomFg9do

Idd een mega crash. Tering zeg


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2007 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En er dan uitkomen met een verzwikte enkel en een lichte hersenschudding. Wel weer bewijs dat die auto's toch echt veilig in elkaar zitten ...

Moet ik met mijn Astra Station niet flikken, met 275 de muur in ...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-06-2007 10:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nu komt er vast een gehaaide opmerking van Chelman over Opels


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2007 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als die Polen eerst eens leren rijden ..


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-06-2007 13:29 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Kubica komt er zonder kleerscheuren vanaf
Pool brengt nacht door in ziekenhuis


[10-06] Robert Kubica mag zijn beschermengel dankbaar zijn. De Pool heeft geen verwondingen overgehouden aan zijn meer dan serieuze crash in Montréal. Dit is de conclusie na enkele medische onderzoeken.


Doktoren ontfermen zich over de Pool.,,We hebben zojuist vanuit het ziekenhuis het bericht ontvangen dat Robert in orde is”, kon een opgeluchte Mario Theissen meedelen in Montréal. ,,Vannacht moet hij ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar de kans is groot dat hij daar morgen (maandag, red.) uit wordt ontslagen.”

Volgens de Duitse teamchef verloor Kubica na de crash kortstondig het bewustzijn en hij kon het dan ook amper geloven dat hij zulk goed nieuws te vertellen had. Deze update over Kubica's situatie staat nogal in schril contrast met enkele geruchten die op internet de ronde deden.

Zo werd her en der gemeld dat de Poolse coureur zijn been zou hebben gebroken en dat hij minstens twee maanden uit de running zou zijn. Niets van dat alles bleek echter waar en er bestaat zelfs een kans dat Kubica volgende week in Indianapolis alweer achter het stuur kruipt.

,,In Indianapolis nemen we daarover een definitief besluit”, aldus Theissen. ,,Daar zal opnieuw een medische check worden uitgevoerd en daar hangt de beslissing vanaf.”

Mocht de 22-jarige coureur niet in staat zijn BMW Saubers F1.07 te besturen, dan wordt hij waarschijnlijk vervangen door Sebastian Vettel of Timo Glock.


Wat een race


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2007 17:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Lewis Hamilton, la lala lala!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2007 19:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Stoere race, maar ik erger me rot aan die Olav Mol...meneer had niet eens in de gaten dat er al flink met bordjes SC gezwaaid werd toen Hamilton plotseling langzaam reed, en maar doorzeuren dat hij toch echt een probleem had gehad. Opletten en niet lullen, lummel!

Ook die ontzettend goed getimide reclame blokken zijn erg prettig.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-06-2007 19:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 17:36 schreef Mark het volgende:
Lewis Hamilton, la lala lala!!!




..."Hate can only create more hate"...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-06-2007 22:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 juni 2007 19:00 schreef Spirit In Black het volgende:
Stoere race, maar ik erger me rot aan die Olav Mol...meneer had niet eens in de gaten dat er al flink met bordjes SC gezwaaid werd toen Hamilton plotseling langzaam reed, en maar doorzeuren dat hij toch echt een probleem had gehad. Opletten en niet lullen, lummel!

Ook die ontzettend goed getimide reclame blokken zijn erg prettig.


Niet mee eens, absolute hulde aan Olav Mol, die maakt voor mij de race echt 2x zo leuk.. Ik ken geen enkele commentator bij welke sport dan ook zie er zo in opgaat en alles met zoveel enthousiasme brengt.. Komt ook nog eens bij (ooit al eens een making of gezien) dat die knakker alléén een 37cm tvtje voor zich heeft plus een scherm met de tussenstanden, en ondertussen ook nog het geluid moet regelen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2007 22:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 22:45 schreef Ethereal het volgende:
Niet mee eens, absolute hulde aan Olav Mol, die maakt voor mij de race echt 2x zo leuk.. Ik ken geen enkele commentator bij welke sport dan ook zie er zo in opgaat en alles met zoveel enthousiasme brengt.. Komt ook nog eens bij (ooit al eens een making of gezien) dat die knakker alléén een 37cm tvtje voor zich heeft plus een scherm met de tussenstanden, en ondertussen ook nog het geluid moet regelen..


dat is ook zo, enthousiasme is prima, daar zeg ik ook niets over, maar hij mag wel wat vaker toegeven dath hij ook niet alles meekrijgt, helemaal niet erg... Dat doet hij naar mijn mening te weinig. Als je het niet zeker weet, laat je mening dan in het midden en leg uit dat je naar een 37cm monitor zit te staren en het ook mis kan hebben. Nu is het ongeveer hetzelfde als voetbalcommentatoren, die het hebben over wat er in een speler zijn hoofd omgaat...ook zo'n onzin. (z)Evert Ten Napel is hier een kei in.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen