IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-10-2007 17:52 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Misschien een mooi moment om afscheid te nemen van alle oude bokken in de F1. Noem een Ralf, Jarno, David en er zijn vast wel meer.


the only pleasure is pain


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-10-2007 18:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Barrichello en Fisichella ook nog.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-10-2007 1:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Akkoord met 4 van de 5, maar laat DC maar blijven


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2007 8:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2007 15:50 schreef Lionheart het volgende:
Grappig dat Hamilton zijn wagen weet vast te zetten in de enige grindbak die het circuit rijk is.
Hij ging even een Josje doen!

Wel balen, had in de Fokpool net Hamilton gekocht


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-10-2007 23:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gerucht: Alonso dichtbij terugkeer naar Renault
ING: 'Wij bemoeien ons niet met de line-up'


[11-10] Het gerucht dat Fernando Alonso in 2008 terugkeert onder de vleugels van Flavio Briatore bij Renault wordt steeds sterker. Zo zou de Spanjaard op de hoogte zijn van Renaults plannen voor volgend seizoen.


Mogelijk strijden de twee in 2008 weer samen om de wereldtitel.Er heeft in het Japanse Fuji een gesprek plaatsgevonden tussen Alonso, zijn manager Luis Garcia Abad, Renaults teambaas Briatore en Pat Symonds waarin de coureur is uitgelegd hoe Renault in 2008 wil terugkeren aan de top. Ook zou de McLaren-coureur details hebben ingezien van de R28, beweert Autopista.

Renaults CEO Carlos Ghosn zou hoogstpersoonlijk zijn goedkeuring hebben gegeven aan een terugkeer van Alonso. Het Duitse Bild gaat nog verder en schrijft dat de tweevoudig wereldkampioen inmiddels een intentieverklaring heeft getekend om per ingang van 1 januari 2008 terug te keren bij de Frans/Engelse renstal.

Het is de bedoeling dat dit later wordt omgezet in een driejarig contract. Zo wil Ghosn voorkomen dat Alonso in 2009 achter het stuur van een Ferrari zit. Toyota-president John Howett heeft laten weten dat hij de 26-jarige coureur met open armen zou ontvangen 'als hij vrij is om te gaan' bij McLaren, maar het ziet er niet naar uit dat hij naar Toyota wil.

De grote vraag is nu alleen hoe Alonso onder zijn contract, dat nog twee seizoenen doorloopt, bij McLaren uitkomt. Waarschijnlijk door financiële compensatie, waarvan wordt geopperd dat naast Renault ook hoofdsponsor ING een deel voor haar rekening neemt.

,,Dat is een makkelijk te beantwoorden vraag”, reageert Jon Tracey, woordvoerder Formule 1-zaken bij ING, tegenover FORMULE 1 RaceReport. ,,Eigenlijk is ING op geen enkele wijze betrokken bij het samenstellen van de line-up voor 2008. Totaal niet zelfs. Dit is volledig aan het team.”


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-10-2007 23:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 1:23 schreef cataclysm child het volgende:
Akkoord met 4 van de 5, maar laat DC maar blijven

Die heeft ondertussen z'n jaartjes ook wel gehad denk ik.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-10-2007 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Van die 5 vernoemde oudjes vind ik hem anders nog wel de meest gemotiveerde en snelle rijder.


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-10-2007 4:03 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Okay, daar heb je wel gelijk in. DC mag nog een jaartje blijven.

Over het gerucht dat Alonso weer naar Renault gaat weet ik niet hoe het af gaat lopen. Aan de ene kant denk ik dat McLaren blij zal zijn om van hem af te zijn door zijn persoonlijkheid. En aan de andere kant weet hij wel flink wat punten te scoren omdat hij jammer genoeg weet hoe hij moet racen.

Van mij mag hij volgend jaar zeker oprotten bij McLaren.


the only pleasure is pain


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2007 10:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik denk dat hij blijft


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-10-2007 1:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Of naar Toyota? Die willen flink veel geld betalen voor hem.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-10-2007 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Massa blijft bij Ferrari tot 2010
[16 oktober - 13:13]

Ferrari heeft zonet bekendgemaakt dat Felipe Massa tot en met het 2010-seizoen bij hen zal blijven, ondanks geruchten die beweerden dat Massa plaats zou moeten ruimen voor regerend wereldkampioen Fernando Alonso, die momenteel een moeilijke psychische periode kent bij het McLaren Mercedes F1-team.

Ferrari-teambaas Jean Todt heeft deze geruchten echter naar de prullenbak verwezen, zeggende dat Ferrari toegewijd is aan haar beide rijders.

Massa’s nieuwe contract maakt een einde aan de geruchten die Alonso linken met Ferrari. Ook in 2009 zou Alonso niet bij de Italiaanse renstal terecht kunnen mits Massa voor twee extra jaren bijtekende.

Kimi Räikkönens contract loopt af op het einde van 2009.

In 2006 debuteerde de Braziliaan als teamgenoot van Michael Schumacher, waar hij het seizoen op een derde plaats afsloot. Massa behaalde vijf overwinningen en acht pole posities voor het team.





Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-10-2007 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het is bijna zover ... spannennnnnd

KIMI KAMPIOEN !


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-10-2007 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mja, de stewards zijn weer lekker consequent. Hamilton gebruikt 2 setjes regenbanden in 1 set terwijl er maar 1 toegestaan is. En wat krijgt hij? Een boete, jawel.

Ralf Schumacher maakte in 2005 precies dezelfde fout en hij kreeg een straftijd van een halve seconde in de kwalificatie. Maar ja, dat durven ze Hamilton gezien de omstandigheden natuurlijk niet te geven


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-10-2007 4:10 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

En lang leve de Stewards!!!

En even voor alle duidelijkheid, Hamilton Champion!!!!


the only pleasure is pain


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-10-2007 11:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2007 1:44 schreef cataclysm child het volgende:
Mja, de stewards zijn weer lekker consequent. Hamilton gebruikt 2 setjes regenbanden in 1 set terwijl er maar 1 toegestaan is. En wat krijgt hij? Een boete, jawel.




Jenson Button en Takuma Sato kregen dezelfde straf, want ook Honda en Super Aguri gingen in de fout. De wedstrijdleiding vond het echter niet nodig om de coureurs te straffen, aangezien zij niet degenen waren die in de fout gingen. De teams krijgen echter een stevige geldstraf en de set banden waar onrechtmatig op is gereden, mag dit weekend niet meer gebruikt worden.

"Om te voorkomen dat de drie teams voordeel hebben van de gebruikte banden, zullen ze de bewuste bandenset vrijwillig inleveren bij de FIA", lieten de stewards weten. Het is een hele opluchting voor Hamilton, die zich nu weer kan richten op het behalen van de wereldtitel


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-10-2007 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hamilton staat er goed voor. Wel jammer dat Alonso niet naast hem start


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-10-2007 12:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

1 5 F. Massa Ferrari 1:11.931 0
2 2 L. Hamilton McLaren 1:12.082 0:00.151 0
3 6 K. Raikkonen Ferrari 1:12.322 0:00.391 0
4 1 F. Alonso McLaren 1:12.356 0:00.425 0
5 15 M. Webber Red Bull Racing 1:12.928 0:00.997 0
6 9 N. Heidfeld BMW Sauber 1:13.081 0:01.150 0
7 10 R. Kubica BMW Sauber 1:13.129 0:01.198 0
8 12 J. Trulli Toyota 1:13.195 0:01.264 0
9 14 D. Coulthard Red Bull Racing 1:13.272 0:01.341
10 16 N. Rosberg Williams 1:13.477 0:01.546 0


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2007 12:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zin in vanmiddag!! Paar biertjes, grote zak chips, lege asbak en vol pakje sigaretten klaarleggen en genieten maar! Go Fernando!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2007 18:21 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Damn, wat een chaos net bij Hamilton! Moet nog aardig zijn best gaan doen... Nogmaals, go Fernando!!! Nu al een geniale race


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2007 18:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik mag toch hopen dat hamilton kampioen wordt, ik gun het die arrogante zak van een alonso voor geen meter.


Fuck the world and fuck you


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2007 19:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Prachtige race, geweldige overwinning van Kimi! Hulde


Eindelijk wereldkampioen.. Top!

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 21-10-2007 19:40]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2007 19:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooie race, gelukkig dat McLaren niet beloond wordt met een titel


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 21-10-2007 19:57 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 19:39 schreef Ethereal het volgende:
Prachtige race, geweldige overwinning van Kimi! Hulde


Eindelijk wereldkampioen.. Top!


+1

Fantastisch


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-10-2007 20:00 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Jammer voor Hamilton. Top voor Kimi. En gelukkig is meneertje Alonso derde in plaats van tweede. En nu balen, want ik moet weer vijf maanden wachten.


the only pleasure is pain


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2007 22:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Toch een teleurstellend einde, had echt gehoopt op Hamilton Nou ja, in elk geval geen Alonso. Hulde aan Ferrari en Raikkonen voor hun persistentie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen